اسم چند تا ادکلن معروف زنانه

اسم چند تا ادکلن معروف زنانه

افراد روز به روز نسبت به استفاده از ادکلن‌ها و انواع خوشبو کننده‌ها رغبت بیشتری پیدا کرده‌اند. داشتن بوی خوب در هر موقعیت و مکانی موجب سرزندگی و نشاط افراد می‌شود؛ از همین رو انسان‌ها همواره به دنبال ادکلن‌هایی با رایحه‌های عالی هستند.

ادکلن‌های میلانو موجود در فروشگاه آقای بیز از نمونه خوشبو کننده‌هایی هستند که طی سال‌های اخیر طرف‌داران بسیاری را به خود جلب کرده‌اند. ادکلن میلانو بیز در 8 رایحه مختلف برای خانم‌ها و آقایان تولید شده‌اند. همه افراد با هر سلیقه‌ای می‌توانند رایحه متناسب با خلق‌وخوی خود را انتخاب نمایند. در ادامه مطلب ما به معرفی و بررسی ادکلن میلانو آقای بیز پرداخته‌ایم. در ادامه مطلب با ما همراه باشید و از تمامی جزئیات این ادکلن‌ها مطلع شوید.

عطر مشهور زنانه با کیفیت عالی و قیمت مناسب در بازار موجود هستند که می‌توانید در فصول مختلف سال یکی از بهترین نمونه‌های آن را خریداری نمایید. در واقع این عطرهای معروف زنانه از نظر ماندگاری و پخش بو در رده‌های اول قرار دارند و به همین دلیل از قیمت بالاتری نیز به نسبت سایر ادکلن‌ها برخوردار هستند.

خرید ادکلن زنانه میلانو Beautiful سفید

به طور کلی برای خرید عطر مشهور زنانه باید به موارد خاصی دقت داشت که از مهم‌ترین آن‌ها می‌توان به طبع عطر اشاره کرد. در واقع طبع عطرهای معروف زنانه تعیین‌کننده انتخاب آن‌ها برای فصول مختلف سال است؛ به بیان دیگر در زمان خرید عطرهای معروف زنانه باید به طبع و زمان استفاده از آن دقت کنید. برای آشنایی با ادکلن زنانه معروف و بسیار خوشبو تا انتها با ما همراه باشید.

معرفی ماندگارترین و بهترین عطر زنانه با پخش بوی بالا

عطر‌ یکی از مهم‌ترین بخش استایل افراد است که همین امر سبب شده تا افراد به دنبال ادکلن‌های خاص و عطرهای معروف زنانه باشند. بدون شک همه ما در زمان خرید به دنبال رایحه خاص و منحصر به فرد هستیم و دلیل آن این است، “اسم عطرت چیه؟” سوالی که با شنیدنش حس و حال جالبی پیدا می‌کنیم.

بدون شک ماندگاری و پخش بوی عطر در پرسیدن این سوال تاثیر زیادی خواهد داشت و به نوعی می‌تواند معرف شما در مکان‌های مختلف باشد. البته مشهورترین عطر زنانه بر اساس طبع و گروه بویایی در دسته‌های مختلف تقسیم بندی می‌شوند و شما می‌توانید در زمان خرید ادکلن های معروف زنانه با توجه به طبع دلخواه خود انتخاب نمایید.

معرفی عطر مشهور زنانه ادکلن میلانو بیز با ماندگاری بالا

ادکلن میلانو بیز مشهور زنانه  با طبع متفاوت انتخاب ایده‌آل برای فصل‌های مختلف سال هستند و با داشتن پخش بوی عالی و ماندگاری بالا در دسته بهترین و خوشبوترین قرار می‌گیرند.

به معرفی عطرهای معروف زنانه می پردازید:

دیور پیور پویزن

دیور پیور پویزن ادکلن زنانه معروف

در عطر دیور پیور پویزن در واقع شما سریع با رایحه شیرین و گلی یاس رو به رو نمیشید یاس رو تشخیص میدید اما این بار متفاوته براتون از دالانی تنگ و غریب باید بگذرین تا با یاسی که برای خیلیاتون اشناست برسید. عطر دیور پیور پویزن یک عطر زنانه معروف است.

لانکوم لا ویه است بله

لانکوم لا ویه است بله عطر مشهور زنانه و بسیار خوشبو تایموشاپ

لانکوم لا ویه است بله جز عطرهای زنانه است. یکی از زیباترین روایح دنیا، بسیار جذاب قدرتمند و تاثیرگذار علاوه بر این کسایی که دنبال پخش بوی بالا هستن این کار رو از دست ندن. رایحه شیرینی داره اما شیرینیش تو ذوق نمیزنه میتونم به جرات بگم من عاشقشم. رایحه‌ گل‌های زنبق بهاری و ترکیبش با نعناع هندی در کنار رایحه گرم و هوس‌انگیز وانیل داخل این کار کولاک کرده و حضور یاس رازقی و شکوفه پرتقال جذابیت این کار و چندین برابر کرده است. عطر لانکوم لا ویه است بله یک عطر زنانه معروف و یک ادکلن زنانه خوشبو است.

کارولینا هررا گود گرل

کارولینا هررا گود گرل ادکلن زنانه معروف

دنیایی از روایح متضاد و مسحور‌کننده که فرد را در یک سردرگی بی‌پایان رها می‌کند، این عطر نماد کاملی از شیطنت‌های دلبرانه زنانه است که به راحتی اطرافیان را سرمست و مدهوش خواهد کرد. عطر کارولینا هررا گود گرل یک عطر زنانه معروف و یک ادکلن زنانه خوشبو است.

نت ابتدایی: قهوه و بادام

نت میانی: نرگس و یاس

نت پایانی: کاکائو و دانه تونکا

ورساچه کریستال نویر ادو پرفیوم (مشکی)

ورساچه کریستال نویر جز عطرهای مشهور زنانه

این عطر طبع گرم و رایحه دلنشینی از ترکیب گل و چوب بوی ماندگار و فوق‌العاده را برای شما به همراه دارد، در واقع این مدل یکی از ادکلن های زنانه معروف برند ورساچه به شمار می‌آید.

نت ابتدایی: زنجبیل، هل، فلفل

نت میانی: شکوفه پرتقال، گاردنیای یاسمنی، گل صدتومانی و نارگیل

نت پایانی: کهربا، مشک، چوب صندل سفید

قیمت ادکلن زنانه میلانو Elegant سفید

تیری موگلر آلین ادو پرفیوم (تری ماگلر الین پارفوم)

تیری موگلر آلین ادو پرفیوم (تری ماگلر الین پارفوم) ادکلن زنانه معروفپ

ادکلن زنانه میلانو beautiful یک عطر یاسی جذاب و اغواگر به معنای واقعی کلمه که به خانومای آروم و باوقار و شیک خیلی خیلی میاد. هرکسی که بوش رو متوجه بشه به احتمال زیاد عاشقش میشه. جالبه بدونید سکریفایس از این کار الگو برداری کرده و عطر خیلی خانومانه ای هستش و برای کسایی که شخصیت ارومی دارن پیشنهاد میکنم تست داشته باشن. تیری موگلر آلین ادو پرفیوم یک عطر زنانه معروف و یک ادکلن زنانه خوشبو است.

تام فورد بلک ارکید

تام فورد بلک ارکید ادکلن زنانه معروف

تام فورد بلک ارکید جز گزان­ترین مدل­های عطر تام فورد به شمار می­رود و جزو عطر های شیک و خاصه که به شخصه خیلی دوسش دارم. این محصول با خود حس جوانی ، خاص بودن و بلند پروازی را به همراه می آورد و بسیار مناسب برای مجالس شبانه و روزهای سرد و برفی سال میباشد. تام فورد بلک ارکید یک عطر زنانه معروف و یک ادکلن زنانه خوشبو است.

میس دیور بلومینگ بوکت زنانه

میس دیور بلومینگ بوکت زنانه ادکلن زنانه معروف

انتخاب مناسبیه برای خانم های جوان که روحیه لطیفی دارند و‌ جز اون دسته عطرهایی هستش که باید در لحظه ازش لذت ببرین از نظر ماندگاری و پخش بو با توجه به ترکیباتش و همینطور ملایم بودنش نمیتونه قوی باشه که کاملا طبیعیه و این مسئله در نسخه اورجینال این کار هم حس میشود. میس دیور بلومینگ بوکت زنانه یک عطر زنانه معروف و یک ادکلن زنانه خوشبو است.

میسون فرانسیس کورکجان باکارات رژ 540

میسون فرانسیس کورکجان باکارات رژ 540 ادکلن زنانه معروف

رایحه‌های اولیه: زعفران و گل یاس

رایحه‌های میانی: شاه‌بوی، چوب عنبر

رایحه‌های پایه: رزین صنوبر و سدر

میسون فرانسیس کورکجان باکارات رژ 540 جز ادکلن های معروف زنانه بشمار می آید.

ایو سن لورن بلک اوپیوم (اپیوم مشکی)

ایو سن لورن بلک اوپیوم (اپیوم مشکی) ادکلن زنانه معروف

در عطر ایو سن لورن بلک اوپیوم شما شاهد رایحه نافذ و خونگرم قهوه هستید و نت وانیل که حالتی پودری دارد. ترکیب این دو نت با هم این عطر رو قوی و گیرا کرده است. بلک اپیوم به شیرینی تمایل دارد و جز عطرهای زنانه است. استایل‌های رسمی و کژوال رو با این عطر می‌توانیم تکمیل کنیم. به نظر ما این عطر نمی‌تواند جز عطرهای سنگین و سردرد‌آور باشد.

رایحه‌ای پر بازخورد که آقایان را می تواند به خودش جذب کند و سنگین و قابل احترام در عین حال زیبا و دل‌فریب باشد. شیرینی کنترل شده اغوا آمیز در کنار تلخی ملایم و دلنشین و جذاب قهوه‌ی فرانسوی دارد. اکورد پودری در این کار یکی از پیچیده‌ترین ‌اکورد‌های پودری است. ایو سن لورن بلک اوپیوم یک عطر زنانه معروف و یک ادکلن زنانه خوشبو است.

لالیک لامور (له آمور)

لالیک لامور (له آمور) ادکلن زنانه معروف

رایحه‌ای با عطر بهار و خنکای دل‌انگیزی که با هر افشانه حس شادابی و خنکی خاصی را القا می‌کند، در واقع لالیک مشهورترین عطر دخترانه است.

نت ابتدایی: بهار نارنج، ترنج و رز

نت میانی: یاس، گل مریم، گاردنیای یاسمنی

نت پایانی: مشک، چوب صندل سفید، سدر

لانوین اکلت زنانه (لنوین اکلت دی آرپج)

لانوین اکلت زنانه (لنوین اکلت دی آرپج) ادکلن زنانه معروف

این ادکلن زنانه معروف دنیایی از ظرافت و جذابیت زنانه را در خود نهفته و با هر افشانه مدهوش‌کننده، سحر و جادوی خود را به نمایش می‌گذارد. لانوین اکلت زنانه جز ادکلن های معروف زنانه بشمار می آید.

نت ابتدایی: سدر، مشک

نت میانی: کهربا، گل صدتومانی، برگ درخت نارنج

نت پایانی: چای، شکوفه هلو، یاس بنفش، گل ویستریا

ورساچه برایت کریستال

ورساچه برایت کریستال جز عطرهای مشهور زنانه

یکی از منحصر به فرد‌ترین عطر‌های زنانه با طبع خنک که با افشانه اول می‌توانید لذت چشیدن طعم انار یخ زده را حس کنید. ورساچه برایت کریستال جز ادکلن های معروف زنانه بشمار می آید.

نت ابتدایی: انار، آب، یوزو

نت میانی: گل صدتومانی، نیلوفر آبی، مگنولیا

نت پایانی: کهربا، مشک، چوب ماهون

شنل کوکو مادمازل

شنل کوکو مادمازل ادکلن زنانه معروف

رایحه دل‌انگیز و جادویی که با ماندگاری بالا و خط بوی عالی تمامی حواس‌ها را به سمت شما جلب می‌کند، ترکیبی از رایحه گل و میوه که به شما امضای خاصر از استایل‌تان را می‌دهد. شنل کوکو مادمازل جز ادکلن های معروف زنانه بشمار می آید.

نت ابتدایی: پرتقال، ترنج، گریپ فروت

نت میانی: رز، سرخالو، یاس

نت پایانی: نعناع هندی، وانیل، خس خس، مشک

جورجیو آرمانی اس آی اینتنس (جیورجیو ارمانی سی اینتنس)

جورجیو آرمانی اس آی اینتنس (جیورجیو ارمانی سی اینتنس) عطر مشهور زنانه و بسیار خوشبو تایموشاپ

جورجیو آرمانی اس آی اینتنس جز عطرهای زنانه است و یکی از رایحه های سنگین و زنانه که ترکیبش با استایل های رسمی عالیه. رایحه ای شیرین با رگه هایی از تلخی که پیچدگی و جذابیت زیادی داره. شیرینی که داخل این کار حس میشه القای حس نت عسل رو داره در حالی که استفاده نشده داخلش به نظرم طبع شیرین این کار به اسکندل میتونه نزدیک باشه.

گل رز هم یکی از نت هایی هستش که به طور واضح میتونید داخلش حس کنید، خصوصا در مهمانی ها و فضاهای رسمی و محیط کار میتونه انتخاب مناسبی باشه. جورجیو آرمانی اس آی اینتنس جز ادکلن های معروف زنانه بشمار می آید.

آمواج آنر زنانه

آمواج هانر زنانه (آمواژ آنر) جز عطرهای مشهور زنانه

افشانه بهشتی از ترکیب رایحه گل و چوب که در ترکیب با عطر میوه و چرم، رایحه مست‌کننده‌ای را ایجاد می‌کند، آموج آنر رویایی دست نیافتنی‌ست که پا به دنیای واقعی گذاشته است. آمواج هانر زنانه جز ادکلن های معروف زنانه بشمار می آید.

نت ابتدایی: فلفل، گشنیز، جیر

نت میانی: یاس، گل مریم، گاردنیای یاسمنی، میخک صد پر، گل برف

نت پایانی: چرم، کهربا، روایح دودی، خس خس

ویکتوریا سکرت بامب شل

ویکتوریا سکرت بامب شل جز عطرهای مشهور زنانه

رایحه ‌بی‌نظیر از خنک‌ترین میوه‌ها که در ترکیب با عطر گل‌های بهاری جذابیت منحصر به فردی را پیدا کرده و یک انتخاب ایده‌آل برای روز‌های گرم تابستان به شمار می‌آید. ویکتوریا سکرت بامب شل یک عطر زنانه معروف و یک ادکلن زنانه خوشبو است.

نت ابتدایی: گریپ فروت، آناناس، پرتقال، میوه گل ساعت

نت میانی: ارکیده، یاس، گل برف، دانه قرمز، گل صدتومانی

نت پایانی: خزه درخت بلوط، مشک، رایحه چوب

والنتینو والنتینا

والنتینو والنتینا عطر مشهور زنانه و بسیار خوشبو تایموشاپ

والنتینو والنتینا جز عطرهای زنانه است و به نظرم این کار یه عطر کاملا کاربردیه که میشه برای محل کار استفاده روزمره و یا حتی مهمونی ازش استفاده کرد. رایحه دوست داشتنی و ملایم که دقیق تر بخوام رایحش رو براتون توصیف کنم بوی ادامس بادکنکی با طعم توت فرنگی را میدهد. طبع والنتینو والنتینا کاملا معتدله و داخل ترکیباتش از گل یاس ترنج گل مریم شکوفه پرتقال توت فرنگی وانیل و کهربا استفاده شده است.

برای فصل پاییز و بهار مناسبه و برای کسایی که طرفدار رایحه ملایمن انتخاب عالی میتونه باشه! راستی رایحه ی گل یاس خیلی زیاد توی این کار حس نمیشه پس اگر جز افرادی هستید که ممکنه رایحه تند گل یاس باعث سردردتون بشه این کار باز هم انتخاب خوبی برای شما میتواند باشد. والنتینو والنتینا یک عطر زنانه معروف و یک ادکلن زنانه خوشبو است.

کرید اونتوس زنانه

کرید اونتوس زنانه عطر مشهور زنانه و بسیار خوشبو تایموشاپ

کرید اونتوس زنانه یک ادکلن زنانه معروف است همانطور که از اسمش پیداست جز عطرهای زنانه است و عطری فوق العاده است به معنای واقعی جذاب و مدهوش کننده! بوی سيب و ليمو ترش و نعناع هندی را در اولين اسپری ميشود حس كرد، اون بوی ليمو و ترنجش روح ادم را تازه ميكند.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "اسم چند تا ادکلن معروف زنانه" هستید؟ با کلیک بر روی اقتصادی, کسب و کار ایرانی، آیا به دنبال موضوعات مشابهی هستید؟ برای کشف محتواهای بیشتر، از منوی جستجو استفاده کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "اسم چند تا ادکلن معروف زنانه"، کلیک کنید.