افزایش 10 درصدی تردد وسایل نقلیه در خراسان شمالی طی یک ماه گذشته

افزایش 10 درصدی تردد وسایل نقلیه در خراسان شمالی طی یک ماه گذشته

اکسیداک/خراسان شمالی معاون فنی و راه های روستایی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای خراسان شمالی از افزایش 10 درصدی تردد وسایل نقلیه در این استان طی یک ماه گذشته خبر داد.

علی ربانی اظهار کرد: طی فروردین ماه امسال تردد 10 میلیون و 669 هزار وسیله نقلیه در محورهای خراسان شمالی ثبت شد که نسبت به مدت مشابه سال قبل 10 درصد افزایش یافته است.

وی افزود: در این مدت بیش از 970 هزار وسیله نقلیه وارد استان و بیش از 986 هزار وسیله نقلیه از استان خارج شده اند که به ترتیب 10.8 درصد و 3.8 درصد افزایش را نشان می دهد.

ربانی پرترددترین محور استان را شیروان- بجنورد و بالعکس را 700 هزار و 205 تردد برشمرد و اظهارکرد: بر اساس نسبت ترافیک به ظرفیت محور، چمن بید- جنگل گلستان (چشمه خان) و بالعکس دارای بیشترین تردد و گراتی-صفی آباد و بالعکس کم ترددترین محور گزارش شده است.

وی ادامه داد: ماه گذشته، بیشترین سهم تردد وسایل نقلیه سنگین در محور گرمه-چمن بید و بالعکس و میامی-گرمه (گرمه) و بالعکس به ثبت رسید.

ربانی گفت: محور فاروج-قوچان (فاروج) دارای بیشترین سرعت متوسط تردد و محورهای چمن بید-جنگل گلستان (چشمه خان) و بالعکس و چمن بید-آشخانه (چمن بید) دارای بیشترین درصد تخلف فاصله غیرمجاز بوده است.

به گزارش اکسیداک، به نقل از روابط عمومی این اداره کل، وی اضافه کرد: ساعت اوج تردد وسایل نقلیه در شبکه راه های خراسان شمالی طی فروردین امسال 16 تا 17 ثبت شده است.

پایان خبر اکسیداک

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "افزایش 10 درصدی تردد وسایل نقلیه در خراسان شمالی طی یک ماه گذشته" هستید؟ با کلیک بر روی استان ها، اگر به دنبال مطالب جالب و آموزنده هستید، ممکن است در این موضوع، مطالب مفید دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "افزایش 10 درصدی تردد وسایل نقلیه در خراسان شمالی طی یک ماه گذشته"، کلیک کنید.