افزایش 12 رشته محل جدید در دانشگاه آزاد اسلامی سیستان و بلوچستان

نرماشیری اعلام کرد؛

افزایش 12 رشته محل جدید در دانشگاه آزاد اسلامی سیستان و بلوچستان

سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی استان سیستان و بلوچستان از افزایش 12 رشته محل جدید در مقطع کارشناسی ارشد برای واحد های این دانشگاه برای نیمسال آینده خبر داد.

کامبیز نرماشیری سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی استان سیستان و بلوچستان در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری علم و فناوری اکسیداک از افزایش 12 رشته محل جدید در مقطع کارشناسی ارشد برای واحد های دانشگاه آزاد اسلامی استان سیستان و بلوچستان برای نیمسال آینده خبر داد.

وی اضافه کرد: دانشگاه آزاد اسلامی استان سیستان و بلوچستان به منظور پاسخگویی به نیاز این استان در حوزه تحصیلات تکمیلی و با توجه به موقعیت جغرافیایی منطقه، علاوه بر مرکز استان اقدام به پیگیری برای افزایش رشته محل در سایر واحد ها نیز کرده است.

سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی استان سیستان و بلوچستان با اشاره به اهمیت گسترش رشته محل ها در واحد ها و مراکز استان سیستان و بلوچستان براساس آمایش سرزمین، رشته های جدیدی که در دفترچه انتخاب رشته سال 1403 برای داوطلبان، فعال و قابل انتخاب است را علوم تربیتی (گرایش آموزش و پرورش ابتدایی)، علوم کامپیوتر (گرایش محاسبات نرم و هوش مصنوعی)، مدیریت ورزشی (گرایش سازمان ها و باشگاه های ورزشی) برای دانشگاه آزاد اسلامی واحد ایرانشهر و رشته محل های حقوق پزشکی، آموزش ابتدایی، روانشناسی تربیتی، مشاوره (گرایش مشاوره خانواده)، فیزیولوژی ورزشی (گرایش فیزیولوژی ورزشی کاربردی)، رفتار حرکتی (گرایش آموزش تربیت بدنی) و مدیریت دولتی با (دو گرایش توسعه منابع انسانی و مدیریت رفتار سازمانی) برای واحد زاهدان و مهندسی عمران (گرایش مدیریت ساخت) برای دانشگاه آزاد اسلامی واحد خاش عنوان کرد.

نرماشیری متذکر شد: پذیرش دانشجو در این رشته محل ها در دفترچه انتخاب رشته سال تحصیلی 1403-1404 قید شده است.

دبیر هییت امنای دانشگاه آزاد اسلامی استان سیستان و بلوچستان افزود: مشتاقان به ادامه تحصیل در این رشته ها و سایر رشته محل های واحد های دانشگاه آزاد اسلامی استان سیستان و بلوچستان می توانند تا روز چهارشنبه 16 خرداد با مراجعه به سامانه ثبت نام الکترونیکی مرکز سنجش، پذیرش و فارغ التحصیلی به آدرس www.azmoon.org نسبت به انتخاب رشته اقدام کنند.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "افزایش 12 رشته محل جدید در دانشگاه آزاد اسلامی سیستان و بلوچستان" هستید؟ با کلیک بر روی بین الملل، به دنبال مطالب مرتبط با این موضوع هستید؟ با کلیک بر روی دسته بندی های مرتبط، محتواهای دیگری را کشف کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "افزایش 12 رشته محل جدید در دانشگاه آزاد اسلامی سیستان و بلوچستان"، کلیک کنید.