امام جمعه و استاندار زنجان از حضور حماسی مردم در انتخابات قدردانی کردند

امام جمعه و استاندار زنجان از حضور حماسی مردم در انتخابات قدردانی کردند

اکسیداک/زنجان نماینده ولی‌فقیه در استان و استاندار زنجان در پیام مشترکی، از حضور حماسی مردم در مرحله دوم انتخابات ریاست جمهوری قدردانی کردند.

در پیام مشترک آیت‌الله علی خاتمی و محسن افشارچی استاندار زنجان آمده است: باری دیگر انتخاباتی سالم، رقابتی و باشکوه در تاریخ انقلاب اسلامی ثبت شد و مردم انقلابی و ولایتمدار دیار شور و شعور حسینی با احساس وظیفه و لبیک به ندای رهبر معظم انقلاب در پای صندوق های رای چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری حضور یافتند.

در ادامه این پیام آمده است: امروز یکبار دیگر جهانیان، شکوه و افتخارآفرینی ملت قهرمان و به ویژه مردم دیار شور و شعور حسینی را در پای صندوق‌های رای و مشارکت بالای آنها در مرحله دوم چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری مشاهده کردند که تکمیل کننده حماسه حضور آنان در مراسم تشییع و تدفین شهدای خدمت به ویژه شهید آیت الله سید ابراهیم رئیسی هشتمین رئیس جمهور ایران شد.

اینجانبان ضمن تشکر از خانواده‌های معظم شهدا، ایثارگران و جانبازان، روستائیان و عشایر، جوانان، اصناف مختلف، فرهنگیان و دانشجویان برای حضور در پای صندوق های رای جهت تعیین سرنوشت کشور و همچنین تشکر از زحمات تمامی عوامل و دست اندرکاران برگزاری این رویداد مهم و سرنوشت ساز، به جناب آقای دکتر پزشکیان منتخب ملت ایران تبریک عرض می کنیم.

در پایان این پیام آمده است: امیدواریم با پایان یافتن رقابت‌های انتخاباتی شاهد آغاز رفاقت‌ها و کمک به رئیس‌جمهور منتخب برای توسعه و پیشرفت همه جانبه میهن اسلامی تحت هدایت‌های رهبر فرزانه انقلاب باشیم.

پایان خبر اکسیداک

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "امام جمعه و استاندار زنجان از حضور حماسی مردم در انتخابات قدردانی کردند" هستید؟ با کلیک بر روی استان ها، اگر به دنبال مطالب جالب و آموزنده هستید، ممکن است در این موضوع، مطالب مفید دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "امام جمعه و استاندار زنجان از حضور حماسی مردم در انتخابات قدردانی کردند"، کلیک کنید.