امضای 14 قرارداد سرمایه گذاری در توسعه فاضلاب کشور با مشارکت بخش خصوصی

با حضور رییسی صورت گرفت؛

امضای 14 قرارداد سرمایه گذاری در توسعه فاضلاب کشور با مشارکت بخش خصوصی

با حضور رییس جمهور 14 قرارداد سرمایه گذاری تکمیل و توسعه تاسیسات فاضلاب کشور با مشارکت بخش خصوصی در 7 استان و به ارزش 19 هزار میلیارد تومان به امضا رسید.

به گزارش گروه سیاست خبرگزاری علم و فناوری اکسیداک؛ آیین امضای قرارداد های سرمایه گذاری تکمیل و توسعه تاسیسات فاضلاب کشور با مشارکت بخش خصوصی با حضور سید ابراهیم رییسی برگزار شد.

این 14 قرارداد از طریق واگذاری پساب تصفیه خانه های فاضلاب به صنایع بزرگ و کوچک، سرمایه گذاری به میزان بیش از 19 هزار میلیارد تومان با حجم 47 میلیون مترمکعب در سال در بخش تکمیل و توسعه زیرساخت ها و طرح های فاضلاب صورت خواهد گرفت.

به موجب این قراردادها، پروژه های تکمیل و توسعه تاسیسات فاضلاب در 7 استان کشور از جمله سیستان و بلوچستان، قم، آذربایجان شرقی، اصفهان، مرکزی، سمنان و فارس در ازای واگذاری بخشی از پساب این استان ها به شرکت های سرمایه گذاری به انجام خواهد رسید.

با اجرای این قرارداد ها بخشی از نیاز آبی صنایع بزرگ تامین و استفاده از آب متعارف در صنایع 7 استان کشور حذف می شود.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "امضای 14 قرارداد سرمایه گذاری در توسعه فاضلاب کشور با مشارکت بخش خصوصی" هستید؟ با کلیک بر روی اقتصادی، اگر به دنبال مطالب جالب و آموزنده هستید، ممکن است در این موضوع، مطالب مفید دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "امضای 14 قرارداد سرمایه گذاری در توسعه فاضلاب کشور با مشارکت بخش خصوصی"، کلیک کنید.