اولین اردیبهشت تیاتر رفسنجان برگزار شد

اولین اردیبهشت تیاتر رفسنجان برگزار شد

اکسیداک/کرمان اولین اردیبهشت تیاتر رفسنجان با هدف ایجاد همدلی بین جامعه تیاتر، تولید آثار بیشتر و معرفی این هنر به مخاطبان برگزار شد.

جشن اردیبهشت تیاتر رفسنجان که اولین جشن اردیبهشت در سطح شهرستانی است، با مسابقه «تک گویی به وقت اردیبهشت» آغاز به کار کرد. 

به گزارش اکسیداک، در این مسابقه 30 هنرجو، متون خود را ارسال کردند و 18 نفر موفق شدند آثار تولیدی خود را در موعد مقرر به دبیرخانه اردیبهشت تیاتر رفسنجان برسانند. از 18 اثر، 14 نمایش مونولوگ (تک گویی) به بخش مسابقه راه یافت و آثار خود را در دو قسمت صبح و عصر در مقابل داوران به اجرا رساندند. 

تماشای تیاتر برگزیده چهل ویکمین جشنواره فجر با نام «اسب قاتلین» برای شرکت کنندگان مسابقه تک گویی به وقت اردیبهشت بلافاصله پس از برگزاری مسابقه انجام شد. 

از دیگر بخش های اردیبهشت تیاتر شهرستان رفسنجان کارگاه نمایشنامه نویسی است که 28 اردیبهشت ماه با حضور مهدی بذرافشان برگزار شد و مورد استقبال اهالی تیاتر قرار گرفت. 

بخش پایانی اولین اردیبهشت تیاتر رفسنجان که به پیشنهاد کارگروه مشورتی تیاتر شهرستان برنامه ریزی شد، شامگاه 28 اردیبهشت ماه در خانه حاج آقا علی اجرا شد.

پایان خبر اکسیداک

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "اولین اردیبهشت تیاتر رفسنجان برگزار شد" هستید؟ با کلیک بر روی استان ها، اگر به دنبال مطالب جالب و آموزنده هستید، ممکن است در این موضوع، مطالب مفید دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "اولین اردیبهشت تیاتر رفسنجان برگزار شد"، کلیک کنید.