بازداشت قاتل در کمتر از یک ساعت در محمودآباد

بازداشت قاتل در کمتر از یک ساعت در محمودآباد

اکسیداک/مازندران فرمانده انتظامی شهرستان محمودآباد از درگیری منجر به قتل جوان 23 ساله و بازداشت قاتل 21 ساله در آن شهرستان خبر داد.

به گزارش اکسیداک، به نقل از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ “محمود حسین زاده” در تشریح این خبر اظهار کرد: شب گذشته یک فقره درگیری منجر به قتل در خیابان آزادی شهرستان محمودآباد به مرکز فوریت های پلیسی 110 اعلام و بلافاصله ماموران به محل حادثه اعزام شدند.

وی افزود: با حضور ماموران مشخص شد چند نفر به دلیل اختلافات شخصی با یکدیگر درگیر که یکی از آنان با ضربات چاقو یک جوان 23 ساله را مجروح و از محل متواری شده است.

فرمانده انتظامی شهرستان محمودآباد با بیان اینکه مجروح به علت شدت جراحات وارده در بیمارستان فوت کرد، یادآور شد: ماموران انتظامی تحقیقات خود را آغاز و با اقدامات فنی موفق شدند مخفیگاه قاتل را در یکی از محله های حاشیه این شهرستان شناسایی و وی را در کمتر از یک ساعت دستگیر کنند.

وی با بیان اینکه متهم 21 ساله در اعترافات اولیه، علت قتل را عدم کنترل خشم در نزاع و درگیری با مقتول اعلام کرد، گفت: قاتل با تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی معرفی شد.

سرهنگ “حسین زاده” با اشاره به اینکه تلاش جهت دستگیری دیگر همدست قاتل ادامه دارد، تصریح کرد: پلیس با اقتدار برابر قانون با مخلان نظم و امنیت برخورد می کند.

انهدام باند فروشندگان مواد مخدر در نوشهر

فرمانده انتظامی شهرستان نوشهر از انهدام 2 باند فروشندگان مواد مخدر در آن شهرستان خبر داد و گفت: ماموران موفق شدند 19 کیلو موادمخدر از متهمان کشف کنند.

سرهنگ علی اکبر درویشی در تشریح این خبر گفت: درپی کسب خبر مبنی بر فعالیت باند فروشندگان سابقه دار مواد مخدر، مراتب در دستور کار ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر قرار گرفت.

وی افزود: ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر  پس از بررسی های همه جانبه و با پی جویی های فنی و پلیسی و استفاده از منابع و مخبرین از محل فعالیت فروشندگان مواد مخدر، موفق به شناسایی اعضای یک باند 4 نفره در این شهرستان شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان نوشهر، تصریح کرد: ماموران موفق شدند در 2 عملیات ضربتی متهمان را دستگیر شدند و در بازرسی ازخودروی متهمان، 17 کیلو  تریاک، 2 کیلو حشیش، دستگاه های ترازوی دیجیتال و همچنین 7 قبضه انواع سلاح سرد کشف کنند.

سرهنگ درویشی با اشاره به این که متهمان دارای سوابق متعدد خرید فروش مواد مخدر و سرقت و چاقوکشی داشتند، خاطرنشان کرد: متهمان پس از تشکیل پرونده به مرجع قضایی معرفی و روانه زندان شدند.

پایان خبر اکسیداک

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "بازداشت قاتل در کمتر از یک ساعت در محمودآباد" هستید؟ با کلیک بر روی استان ها، به دنبال مطالب مرتبط با این موضوع هستید؟ با کلیک بر روی دسته بندی های مرتبط، محتواهای دیگری را کشف کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "بازداشت قاتل در کمتر از یک ساعت در محمودآباد"، کلیک کنید.