برگزاری مراسم متمرکز افتتاح و کلنگ‌زنی ۶۶۶ پروژه در آزادشهر

برگزاری مراسم متمرکز افتتاح و کلنگ‌زنی ۶۶۶ پروژه در آزادشهر

اکسیداک/گلستان به مناسبت هفته دولت در شهرستان آزادشهر ۶۶۶ پروژه با ۸۸۸ میلیارد تومان اعتبار به بهره‌برداری رسیده و یا عملیات اجرایی آن آغاز شد.

مراسم متمرکز افتتاح و کلنگ زنی پروژه‌های هفته دولت در آزادشهر ظهر امروز با حضور مسئولان استانی و شهرستان برگزار شد.

از مجموع این پروژه‌ها ۹۴ پروژه با ۵۰۶ میلیارد تومان عمرانی و ۵۷۲ پروژه با ۳۸۲ میلیارد تومان اقتصادی و اشتغالزا است.

چاه شماره ۲۱ آزاد شهر یکی از پروژه‌هایی بود که امروز به بهره‌برداری رسید و ظرفیت ۲۰ لیتر بر ثانیه به شبکه آب شرب آزادشهر اضافه کرد. 

این پروژه با اعتباری بالغ بر ۷۰ میلیارد ریال به بهره‌برداری رسیده است و ۲۵ هزار نفر جمعیت از این چاه آب شرب بهره‌مند می‌شوند.

علی محمد زنگانه استاندار گلستان در مراسم متمرکز افتتاح و آغاز عملیات اجرایی ۶۶۶ پروژه‌ عمرانی و اقتصادی آزادشهر اظهار کرد: اقدامات خوبی در سایه وحدت و همدلی در طول ۳۳ ماه گذشته برای جبران این عقب ماندگی‌ها با نگاه عدالت محور به تمام شهرستان‌ها انجام شده است.

استاندار گلستان اولویت استان را استفاده از ظرفیت اقوام و مذاهب دانست و گفت: ۲۶۰ مدیر اهل سنت با رویکرد وفاق و همدلی در پست‌های سازمانی استان از رئیس اداره شهرستان، بخشدار، معاون فرماندار، فرماندار و مدیران کل و ستادی منصوب شدند.

پایان خبر اکسیداک

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "برگزاری مراسم متمرکز افتتاح و کلنگ‌زنی ۶۶۶ پروژه در آزادشهر" هستید؟ با کلیک بر روی استان ها، آیا به دنبال موضوعات مشابهی هستید؟ برای کشف محتواهای بیشتر، از منوی جستجو استفاده کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "برگزاری مراسم متمرکز افتتاح و کلنگ‌زنی ۶۶۶ پروژه در آزادشهر"، کلیک کنید.