تابستان داغ در همدان ادامه دارد!

تابستان داغ در همدان ادامه دارد!

به گزارش خبرگزاری اکسیداک استان همدان، محمد حسن باقری شکیب در گفتگو با اکسیداک با اشاره به گرمای ۴۰ درجه در همدان گفت: در روزهای پایانی هفته دمای بیشینه در برخی از نقاط استان به ۴۰ درجه سلسیوس خواهدرسید.

وی افزود: آسمان استان طی پنج روز آینده صاف تا قسمتی ابری بوده در برخی ساعات وزش باد و غبار رقیق را خواهیم داشت و برای ساعات بعداز ظهر فردا افزایش ابر پیش بینی می‌کنیم.

کارشناس اداره کل هواشناسی استان همدان گفت: کمینه و بیشینه در ایستگاه فرودگاه همدان طی ۲۴ ساعت گذشته ۱۶ و ۳۶ درجه سلسیوس گزارش شده است.

باقری شکیب یادآور شد: در این مدت ملایر با ۱۴ درجه سلسیوس خنکترین و فامنین با ۳۸ درجه سلسیوس گرمترین ایستگاه‌های استان بودند.

به گزارش اکسیداک، همدان به علت قرار گرفتن در کوهپایه، تابستان های معتدل و زمستانی بسیار سرد دارد، این شهر که پایتخت تاریخ و تمدن ایران زمین نام گرفته، پایتخت دائمی مادها و پس از آن پایتخت تابستانی پادشاهان هخامنشی و اشکانی بوده است.

استان همدان با داشتن بیش از هشتصد اثر تاریخی، فرهنگی و گردشگری، سالیانه میزبان صدهاهزار نفر از گردشگران داخلی و خارجی است.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "تابستان داغ در همدان ادامه دارد!" هستید؟ با کلیک بر روی استان ها، به دنبال مطالب مرتبط با این موضوع هستید؟ با کلیک بر روی دسته بندی های مرتبط، محتواهای دیگری را کشف کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "تابستان داغ در همدان ادامه دارد!"، کلیک کنید.