تاج: ارزیابی مثبتی از تیم ملی دارم/ چند بازی تدارکاتی خوب می گذاریم+فیلم

تاج: ارزیابی مثبتی از تیم ملی دارم چند بازی تدارکاتی خوب می گذاریم+فیلم

رییس فدراسیون فوتبال گفت: ارزیابی مثبتی از تیم ملی دارم و چند بازی تدارکاتی خوب می گذاریم.

به گزارش خبرنگار گروه ورزش خبرگزاری علم و فناوری اکسیداک، مهدی تاج پس از دیدار تیم های ملی فوتبال ایران و ازبکستان اظهار کرد: صعود به جام جهانی سخت شده، ازبکستان سرمایه گذاری زیادی کرده و یکی از بهترین تیم های آسیا خواهد شد. ارزیابی مثبتی داریم و باید چند بازی تدارکاتی خوب برای تیم ملی بگذاریم. این کار در حال انجام است.

رییس فدراسیون فوتبال درباره واریز 110 میلیارد تومان بودجه برای خرید VAR عنوان کرد: لیگ آینده تا مولفه های مناسب فراهم نشود برگزار نخواهد شد و به وزیر هم نامه زده ام. در لیگ آینده VIP خیلی مهم است. نور لوکس می خواهیم. به خرم آباد که دیروز رفتم نشاط مردم خیلی خوب بود. واقعیتش اینکه نمی توانیم در آن ورزشگاه لیگ برتر را برگزار کنیم. بلیت الکترونیک هست و 38 مورد امکاناتی باید باشد. از فردا ستاد تامین و تجهیز ورزشگاه ها در فدراسیون فوتبال تشکیل می شود. ما بنا نیست تجهیز کنیم ولی با هماماری AFC آدم هایی را می فرستیم تا ورزشگاه ها را ببینند و طیق استاندارد باید ورزشگاه ها آماده شود. ورزشگاه هایی که آماده باشند بازی برگزار می شود و آنهایی که اماده نیستند بازی نمی توانیم برگزار کنیم.

ادامه دارد…

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "تاج: ارزیابی مثبتی از تیم ملی دارم/ چند بازی تدارکاتی خوب می گذاریم+فیلم" هستید؟ با کلیک بر روی ورزشی، به دنبال مطالب مرتبط با این موضوع هستید؟ با کلیک بر روی دسته بندی های مرتبط، محتواهای دیگری را کشف کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "تاج: ارزیابی مثبتی از تیم ملی دارم/ چند بازی تدارکاتی خوب می گذاریم+فیلم"، کلیک کنید.