ترویج فرهنگ عفاف و حجاب اولویت فعالیت‌های فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی

ترویج فرهنگ عفاف و حجاب اولویت فعالیت‌های فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری علم و فناوری اکسیداک، حسن داوری رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد رودان در دیدار موسی افسا مدیرکل حراست دانشگاه آزاد اسلامی استان هرمزگان گفت: در این واحد دانشگاهی تعامل بسیار مطلوبی بین کارکنان و دانشجویان برقرار است و همواره تلاش می‌شود رضایتمندی عمومی از دانشگاه ارتقاء یابد.

وی، ترویج فرهنگ عفاف و حجاب را اولویت فعالیت‌های فرهنگی دانست و افزود: در این راستا بین کارکنان و دانشجویان دستورالعمل‌های صادره به دقت اجرا شده و رعایت می‌‌شود و واحد رودان از نظر سطح پوشش دانشجویان و استادان دارای کارنامه موفقی است.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد رودان تأکید کرد: در راستای اجرای مطلوب این دستورالعمل کارگروه کارگروه آراستگی و شئون فرهنگی رفتاری تشکیل شده و به‌صورت منظم جلسات آن برگزار و اقدامات و عملکرد‌ها مستمراً رصد می‌شود.

داوری متذکر شد: برگزاری کارگاه‌های آموزشی، نشست‌های دانشجویی و تبیین دیدگاه‌های اسلامی درباره عفاف، دعوت از استادان و سخنرانان، تجلیل از برترین‌های حجاب و عفاف، اجرای مسابقات مختلف فرهنگی و تولید محتوا در این زمینه در دستورکار قرار دارد.

وی با اشاره به انتخابات تیرماه ۱۴۰۳ عنوان کرد: حادثه تلخ و ناگوار شهادت حضرت آیت‌الله رئیسی و همراهان ملت ایران را در سوگ نشاند؛ بنابراین مطابق قوانین برگزاری انتخابات زودهنگام در دستورکار قرار گرفت، در این راستا باید به فرمایش مقام معظم رهبری مبنی بر جلب و جذب مشارکت حداکثری مردم در این انتخابات عمل کرد؛ بنابراین از استادان و دانشجویان می‌خواهم همراهی لازم را داشته باشند و نقش فعال دانشجویان در جلب مشارکت عمومی در انتخابات غیرقابل انکار است.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد رودان یادآور شد: آنچه مهم است مشارکت بالای مردم در انتخابات ریاست جمهوری است.

داوری تأکید کرد: برگزاری نشست‌های دانشجویی، تولید مقالات و تحلیل‌ها درباره اهمیت مشارکت، برگزاری جلسه هم‌اندیشی با رئیس و معاونین دانشگاه و فعال کردن تشکل‌های دانشجویی هم در دستورکار قرار دارد.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "ترویج فرهنگ عفاف و حجاب اولویت فعالیت‌های فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی" هستید؟ با کلیک بر روی اجتماعی، ممکن است در این موضوع، مطالب مرتبط دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "ترویج فرهنگ عفاف و حجاب اولویت فعالیت‌های فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی"، کلیک کنید.