تسهیل در تدوین و تعریف استاندارد آزمایشگاه های نفت

تسهیل در تدوین و تعریف استاندارد آزمایشگاه‌های نفت

تفاهم نامه همکاری دانشگاه آزاد اسلامی واحد قشم و اداره کل استاندارد استان هرمزگان به منظور تسهیل در امر تدوین و تعریف استاندارد برای آزمایشگاه های نفت شیمی بتن و محصولات خوراکی منعقد شد.

به گزارش خبرنگار اکسیداک تفاهم نامه همکاری دانشگاه آزاد اسلامی واحد قشم و اداره کل سازمان استاندارد استان هرمزگان در جلسه ای با حضور محمد حیدری نارمندی رئیس این واحد دانشگاهی و مهدی باقری مدیرکل این سازمان منعقد شد.

محمد حیدری نارمندی در این جلسه اظهار کرد: این تفاهم نامه همکاری با هدف برقراری تعامل هم افزایی و ظرفیت های متقابل فنی و آزمایشگاهی طرفین منعقد شد.

مهدی باقری مدیرکل استاندارد هرمزگان نیز گفت: به منظور تسهیل در امر تدوین و تعریف استاندارد برای آزمایشگاه های نفت شیمی بتن و محصولات خوراکی آماده گسترش تعامل و همکاری دانشگاه هستیم و با تحقق این امر استانداردسازی آزمایشگاه ها و درنتیجه امکان آزمایش محصولات هم فراهم می شود.

به گزارش اکسیداک در پایان این نشست که با حضور محمدحسین رنجبر رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان هرمزگان و رئیس و جمعی از معاونان دانشگاه آزاد اسلامی واحد قشم به میزبانی این واحد دانشگاهی برگزار شد تفاهم نامه اجرایی همکاری مشترک تدوین و امضا شد.

برگزاری کارگاه های آموزشی مشترک برای تدوین استاندارد های ملی و بین المللی عملیاتی کردن پایان نامه های مرتبط با استانداردسازی ارسال اولویت های علمی و پژوهشی سازمان استاندارد تأیید صلاحیت آزمایشگاه های دانشگاه از دیگر موارد مورد بحث بین مدیران دانشگاه آزاد اسلامی واحد قشم و مدیرکل اداره کل استاندارد هرمزگان بود.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "تسهیل در تدوین و تعریف استاندارد آزمایشگاه های نفت" هستید؟ با کلیک بر روی اجتماعی، به دنبال مطالب مرتبط با این موضوع هستید؟ با کلیک بر روی دسته بندی های مرتبط، محتواهای دیگری را کشف کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "تسهیل در تدوین و تعریف استاندارد آزمایشگاه های نفت"، کلیک کنید.

نوشته های مشابه