تقویت بنیه علمی دانشجویان برای ارتقای جامعه و کشور

تقویت بنیه علمی دانشجویان برای ارتقای جامعه و کشور

معاون دانشگاه آزاد اسلامی واحد ملارد عنوان کرد: امیدواریم بنیه علمی دانشگاه آزاد اسلامی واحد ملارد را ارتقا داده و آن را در اختیار جامعه و کشور قرار دهیم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری علم و فناوری اکسیداک، مهدی دولت یار معاون دانشگاه آزاد اسلامی واحد ملارد با حضور در مجموعه فرماندهی سپاه پاسداران شهرستان ملارد با علی اکبر جهانی نژاد فرمانده سپاه دیدار و گفت وگو کرد.

معاون دانشگاه آزاد اسلامی واحد ملارد با استقبال از تعامل هرچه بیشتر با مجموعه سپاه و بسیج شهرستان بر ضرورت گسترش فرهنگ ایثارگری در این دانشگاه تأکید و اظهار کرد: تعامل هرچه بیشتر دانشگاهیان اعم از استادان، کارمندان و دانشجویان با مجموعه سپاه و بسیج ضروری است.

دولت یار اضافه کرد: سپاه در حقیقت حافظ دستاورد ها و ارزش های انقلاب است، امیدواریم بنیه علمی دانشگاه آزاد اسلامی واحد ملارد را ارتقا داده و آن را در اختیار جامعه و کشور قرار دهیم.

وی با بیان اینکه تمایل مدیریت دانشگاه به تعمیم و ترویج فرهنگی بسیجی و اسلامی است، خاطرنشان کرد: فلسفه تشکیل بسیج در دانشگا ه ها برای اسلامی شدن دانشگاه هاست و این به معنای پیاده سازی اصول و مبانی ارزش های عالی و متعالی اسلام است.

در این نشست مقرر شد به منظور تقویت و توسعه همکاری های آموزشی و پژوهشی درراستای کاهش آسیب های اجتماعی منطقه تفاهم نامه مشترک منعقد شود.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "تقویت بنیه علمی دانشجویان برای ارتقای جامعه و کشور" هستید؟ با کلیک بر روی ورزشی، اگر به دنبال مطالب جالب و آموزنده هستید، ممکن است در این موضوع، مطالب مفید دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "تقویت بنیه علمی دانشجویان برای ارتقای جامعه و کشور"، کلیک کنید.