جنگ جهانی سوم از نظر علی اف نزدیک است!

جنگ جهانی سوم از نظر علی اف نزدیک است!

به گزارش اکسیداک، «الهام علی اف» رییس جمهور جمهوری آذربایجان که به تازگی در انتخابات ریاست جمهوری این کشور پیروز شده، روز چهارشنبه و در مراسم تحلیف خود عنوان کرد: «همه افراد شاهد تحولات رخ داده در جهان هستند. در واقع جهان به جنگ جهانی سوم نزدیک تر شده است».

طبق گزارش خبرگزاری اسپوتنیک، علی اف افزود: «برخی معتقدند که جنگ جهانی سوم پیشتر شروع شده و گمانه زنی های متفاوتی درباره آن وجود دارد. به نظرم حتی ممکن نیست جنگ جهانی دوم را با جنگ های امروزی مقایسه کرد. البته بسیاری از کشورها امروزه به مسیله نظامی توجه می کنند. ما این کار را 20 سال است که آغاز کرده ایم و تجربه ای که در خصوص حوزه نظامی و رزم داریم، بسیار باارزش است».

به گزارش اکسیداک، علی اف خاطرنشان کرد: «ارتش آذربایجان قدرت خود را نه در رزمایش و رژه، بلکه در میدان نبرد نیز نشان داده است».

الهام علی اف برای پنجمین دوره متوالی و با کسب 92 درصد آرا کرسی ریاست جمهوری آذربایجان را به دست آورد.

مشارکت در این انتخابات زودهنگام که یک سال زودتر و پس از بازپس گیری منطقه قره باغ در سپتامبر گذشته برگزار شد، 67.7 درصد اعلام شده است.

311311

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "جنگ جهانی سوم از نظر علی اف نزدیک است!" هستید؟ با کلیک بر روی بین الملل، آیا به دنبال موضوعات مشابهی هستید؟ برای کشف محتواهای بیشتر، از منوی جستجو استفاده کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "جنگ جهانی سوم از نظر علی اف نزدیک است!"، کلیک کنید.