جولان فراورده‌های غذایی غیر مجاز در فروشگاه‌های زنجیره‌ای

سازمان غذا و دارو هشدار داد؛

جولان فراورده‌های غذایی غیر مجاز در فروشگاه‌های زنجیره‌ای

مدیر کل فراورده‌های غذایی و آشامیدنی نسبت به افزایش فراورده‌های غذایی و آشامیدنی غیر مجاز ته لنجی، کولبری و پیله وری در برخی فروشگاه‌های زنجیره‌ای هشدار داد.

به گزارش گروه سلامت خبرگزاری علم و فناوری اکسیداک، عبدالعظیم بهفر با اشاره به اینکه فراورده‌های غذایی و آشامیدنی قاچاق در فروشگاه‌های بزرگ زنجیره‌ای جولان می‌دهد گفت: در روز‌های آینده و با تشدید نظارت‌ها در سطح عرضه با متخلفان برخورد بسیار سختگیرانه خواهیم داشت.

وی با انتقاد از برخی قوانین که نظارت بر کالا‌های ته لنجی، کولبری و پیله‌وری را تحت الشعاع قرار می‌دهد؛ گفت: همه قوانین باید در راستای تضمین سلامت مردم وضع شود و اگر در سطح عرضه فراورده‌هایی وجود دارد که بدون مجوز‌های لازم در دسترس مردم و مورد استفاده آنان قرار می‌گیرد به دلیل کاستی‌های دیده نشده‌ای است که اجرای قانون را با چالش مواجه می‌کند.

مدیر کل فراورده‌های غذایی و آشامیدنی سازمان غذا و دارو با بیان اینکه با همراهی ستاد مبارزه با قاچاق کالا در پی سامان دادن به این محصولات و فراورده‌ها هستیم؛ گفت: تلاش‌های ما و ارگان‌های زیربط زمانی نهادینه می‌شود که قوانین کافی و وافی برای مقابله وجود داشته باشد مگر نه که این نظارت‌ها و برخورد‌ها جز نقش مسکن نخواهد داشت و باز همان آش و همان کاسه خواهد بود.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "جولان فراورده‌های غذایی غیر مجاز در فروشگاه‌های زنجیره‌ای" هستید؟ با کلیک بر روی بین الملل، به دنبال مطالب مرتبط با این موضوع هستید؟ با کلیک بر روی دسته بندی های مرتبط، محتواهای دیگری را کشف کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "جولان فراورده‌های غذایی غیر مجاز در فروشگاه‌های زنجیره‌ای"، کلیک کنید.