حضور مسئولان بین مردم عوام فریبی نیست

حضور مسئولان بین مردم عوام فریبی نیست

اکسیداک/کردستان نماینده ولی فقیه در کردستان گفت: برخی از مسئولان امروز از حضور در بین مردم و رفتن به مناطق محروم خوف دارند و هیچ خبری از فقر ندارند و این در حالی است که دین اسلام بر مردمی بودن مسئولان تأکید شده است.

 حجت‌الاسلام والمسلمین عبدالرضا پورذهبی امروز شنبه (۱۷ شهریور) در شورای اداری استان کردستان،‌ با اشاره به موضوع عوام‌گرایی و پوپولیست بودن و اشاره به حدیثی از امام علی(ع)و آیات قرآن کریم در این باره اظهار کرد: در میان مردم و با مردم بودن و حذف‌کردن شکاف و فاصله‌ها در آیات قرآن مورد تأکید قرار گرفته است، اما برخی‌ها می‌خواهند این را به عوام‌گرایی تعبیر کنند.

وی به مصادیقی از مردم گرا بودن امام علی (ع) پرداخت و افزود: برخی از مسئولان امروز از حضور در بین مردم و رفتن به مناطق محروم خوف دارند و هیچ خبری از فقر ندارند.

نماینده ولی فقیه در استان کردستان، به نشست اخیر رهبری با رییس جمهور با هیئت دولت و مطالبی که مطرح کردند هم اشاره و خاطرنشان کرد: رهبر معظم انقلاب خطاب به دولت چهاردهم تأکید فرمودند «حتماً به میان مردم و به سفرهای استانی بروید. به این حرف‌ها که به شما بگویند پوپولیست و عوام‌گرا اعتنا نکنید».

نماینده ولی فقیه در کردستان تصریح کرد: کسانی که این حرکات را پوپولیست و عوام‌گرا می‌دانند، خود توان این کار را ندارند.

وی یادآور شد: حضور در جمع مردم عوام‌فریبی نیست و به نیت‌ها بستگی دارد.

پایان خبر اکسیداک 

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "حضور مسئولان بین مردم عوام فریبی نیست" هستید؟ با کلیک بر روی استان ها، ممکن است در این موضوع، مطالب مرتبط دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "حضور مسئولان بین مردم عوام فریبی نیست"، کلیک کنید.