دقیقی: استقلال امروز قسر در رفت/ به دلیل تجربه پیروز شدند نه کیفیت فنی!

دقیقی: استقلال امروز قسر در رفت/ به دلیل تجربه پیروز شدند نه کیفیت فنی!

سرمربی تیم فوتبال شمس آذر قزوین با اشاره به اینکه استقلال امروز قسر در رفت، گفت: آن‌ها به دلیل تجربه و نه کیفیت فنی پیروز شدند.

به گزارش اکسیداک، سعید دقیقی پس از شکست 2 بر یک تیمش مقابل تیم فوتبال استقلال تهران در هفته اول لیگ برتر فوتبال ایران، اظهار کرد: بازیکنان من بی نظیر هستند و یک دریا موفقیت برای آن‌ها مهیاست و این مسئله منوط به تلاش و گوش دادن است. بازیکنان جوانی داریم که عاشق یاد گرفتن هستند و در این چند روز مسائل بسیاری یاد گرفته‌اند و این نشان می‌دهد با دیکته نکات تاکتیکی می‌توانیم موفق عمل کنیم.

وی ادامه داد: استقلال امروز قسر در رفت و ما موقعیت‌های بی‌شماری داشتیم و بازی شناور و اهداف تاکتیکی داشتیم. نیمه اول سعی کردیم بازی را حفظ کنیم و یک موقعیت 70 درصدی دادیم و در دقایق عمده بازی مالک توپ بودیم و موقعیت پر تعدادی داشتیم و به گل رسیدیم و می‌توانستیم باز هم به گل برسیم که با عکس العمل فوق العاده حسینی دروازه استقلال باز نشد. به صادق موسوی گفتم وقتی پنالتی گل شد به نسایی بگو با سرعت توپ را به وسط زمین بیاورد ولی ما به جای اینکار 10 بازیکن ما از مانع پریده‌اند و نزد تماشاچیان رفته و دقیقه 90 تخلیه انرژی شدند و اگر حرفی که به آن‌ها گفتم عملی می‌شد، نتیجه می‌گرفتیم. جوانی و هیجان بازی باعث شد خوشحالی خود را با تماشاچیان تقسیم کنند؛ به طور مثال زارع در کشتی خود دقایق پایانی لاکتیک شده بود و ما نیز چنین اتفاقی برایمان رخ داد و به بازیکنان تذکر داده بودم و به استقلال تبریک می‌گویم. امروز به دلیل تجربه و نه کیفیت فنی پیروز شدند.

ادامه دارد…

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "دقیقی: استقلال امروز قسر در رفت/ به دلیل تجربه پیروز شدند نه کیفیت فنی!" هستید؟ با کلیک بر روی استان ها، آیا به دنبال موضوعات مشابهی هستید؟ برای کشف محتواهای بیشتر، از منوی جستجو استفاده کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "دقیقی: استقلال امروز قسر در رفت/ به دلیل تجربه پیروز شدند نه کیفیت فنی!"، کلیک کنید.