راه اندازی مدارس جدید مطابق اقلیم در منطقه خلیج فارس

راه اندازی مدارس جدید مطابق اقلیم در منطقه خلیج فارس

معاون وزیر آموزش و پرورش و رییس سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس به مناسبت سالروز ملی خلیج فارس پیامی صادر کرد.

به گزارش گروه آموزش و دانشگاه خبرگزاری علم و فناوری اکسیداک، معاون وزیر آموزش و پرورش و رییس سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس به مناسبت سالروز ملی خلیج فارس پیامی صادر کرد.

متن پیام حمیدرضا خان محمدی به شرح زیر است:

«بسم الله الرحمن الرحیم

خلیج فارس، نامی برگرفته از گوهر ناب هویت ایرانی و نمادی از شکوه این مرز و بوم است که نشان ازخودگذشتگی ها، رشادت ها، آزادی، آزادگی، استقلال و غیرت ملی ایرانیان دارد.

این روز مبارک یادآور از خودگذشتگی های ملت سرفرازی است که در برابر بیش از یک قرن سلطه اشغالگران بر سواحل جنوبی کشور ایستادگی کرده و با فراری دادن آن ها، دست متجاوزان را از تمامیت ارضی این آب و خاک کوتاه کردند.

تاریخ مبارزات ایرانیان و اهالی این منطقه حساس نشان می دهد خلیج نیلگون فارس همواره به عنوان یکی از مناطق مهم و استراتژیک بزرگ در دنیا و شاهراه حیاتی مورد توجه بسیاری از کشورهای دنیا و چشم چرانی چپاولگران بوده است .

خانواده بزرگ نوسازی مدارس کشور ضمن تقاضای توجه ویژه همه آحاد جامعه و مسیولان کشور به این سرمایه بی نظیر ملی، روز خلیج فارس را به همه هم وطنان شریف و شهدای افتخار آفرینی که بین دریا و آسمان، قعر دریا را جهت آسمانی شدن پذیرفتند و با خون مطهرشان پرچم عزت و عظمت ایران اسلامی را مقتدرانه در خلیج نیلگون فارس، استقرار و استحکام بخشیدند تبریک عرض نموده و انشاالله با همکاری همه متخصصین، اندیشمندان و… بتوانیم با راه اندازی مدارس جدید مطابق با این اقلیم در جهت حفظ این میراث گران بها و انتقال آن به آینده سازان ایران اسلامی پیشران بوده و در سایه رهنمودهای حکیمانه رهبر فرزانه انقلاب و در ظل توجهات حضرت حق تعالی، به شایستگی از این سرمایه ملی پاسداری و حفاظت کنیم.

والسلام علی من التبع الهدی.»

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "راه اندازی مدارس جدید مطابق اقلیم در منطقه خلیج فارس" هستید؟ با کلیک بر روی استان ها، اگر به دنبال مطالب جالب و آموزنده هستید، ممکن است در این موضوع، مطالب مفید دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "راه اندازی مدارس جدید مطابق اقلیم در منطقه خلیج فارس"، کلیک کنید.