فراخوان حمایت از طرح های فناورانه «اصلاح الگوی مصرف انرژی»

فراخوان حمایت از طرح های فناورانه «اصلاح الگوی مصرف انرژی»

پژوهشگاه نیرو و صندوق پژوهش و فناوری صنعت برق و انرژی (نیرو) در راستای حمایت از طرح های فناورانه حوزه تجهیزات و فناوری های مرتبط با اصلاح الگوی مصرف، فراخوان مشترک منتشر کردند.

به گزارش گروه اقتصاد خبرگزاری علم و فناوری اکسیداک از وزارت نیرو، پژوهشگاه نیرو با همکاری صندوق پژوهش و فناوری صنعت برق و انرژی (نیرو) در نظر دارد از طرح های فناورانه در حوزه تجهیزات و فناوری های مرتبط با اصلاح الگوی مصرف در هر یک از بخش های اکتساب فناوری، تامین مالی و تجاری سازی حمایت کند.

براساس این گزارش، از تمامی شرکت های فناور، شرکت های صنعتی یا هسته های علمی و پژوهشی که طرح هایی در حوزه فوق الذکر دارند، دعوت می شود، در صورت تمایل به استفاده از ظرفیت های پژوهشگاه نیرو و صندوق نیرو، پیشنهادات خود را به آدرس های زیر ارسال کنند.

ضمنا فرم های مربوط به تکمیل و ارسال طرح های موردنظر در وب سایت صندوق پژوهش و فناوری صنعت برق و انرژی به نشانی www.energyfund.ir در دسترس است.

آدرس 1: تهران- شهرک غرب- انتهای بلوار شهید دادمان- پژوهشگاه نیرو- صندوق پژوهش و فناوری صنعت برق و انرژی- تلفن: 02188366581 – نمابر: 02188366574
وب سایت: www.energyfund.ir
ایمیل: info@energyfund.ir
آدرس 2: تهران- شهرک غرب- انتهای بلوار شهید دادمان- پژوهشگاه نیرو- مرکز تخصصی نوآوری و توسعه فناوری مدیریت مصرف انرژی- تلفن: 02188364623، نمابر: 02188078296
ایمیل: masraf@nri.ac.ir

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "فراخوان حمایت از طرح های فناورانه «اصلاح الگوی مصرف انرژی»" هستید؟ با کلیک بر روی بین الملل، آیا به دنبال موضوعات مشابهی هستید؟ برای کشف محتواهای بیشتر، از منوی جستجو استفاده کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "فراخوان حمایت از طرح های فناورانه «اصلاح الگوی مصرف انرژی»"، کلیک کنید.