قرائت متن سوگند نامه ورزشکاران المپیکی از سوی قهرمانان پینگ‌پنگ و شمشیربازی+فیلم

قرائت متن سوگند نامه ورزشکاران المپیکی از سوی قهرمانان پینگ‌پنگ و شمشیربازی+فیلم

قهرمانان پینگ‌پنگ و شمشیربازی کشورمان متن سوگند نامه ورزشکاران اعزامی به بازی‌های المپیک ۲۰۲۴ پاریس را قرائت کردند.

امروز در هتل الپیک از ساعت ۱۰ محمود خسروی وفا رئیس کمیته ملی المپیک و کیومرث هاشمی وزیر ورزش و جوانان پذیرای صمیمی ورزشکاران المپیکی همراه خانواده ورزشکاران بودند.

در این مراسم سوگند نامه ورزشکاران اعزامی به بازی‌های المپیک ۲۰۲۴ پاریس از سوی ندا شهسواری و علی پاکدامن قهرمانان تنیس روی میز و شمشیربازی قرائت شد.

متن سوگند نامه به شرح ذیل است:

با نام و یاد خداوند متعال

از طرف ورزشکاران شرکت کننده در بازی‌های المپیک ۲۰۲۴ پاریس سوگند یاد می‌کنم که با حداکثر توان و نیرو در این آوردگاه حضور یابم. 

به قوانین حاکم احترام گذاشته و به دور از دوپینگ و مواد نیروزا در مسابقات شرکت کنم و با روح واقعی ورزش و نوع دوستی برای شکوه ورزشی و افتخار آفرینی مبارزه کنم.

نسبت به انجام وظایف ملی و میهنی کشورم متعهد و کوشا باشم. به قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران احترام گذاشته و پاسدار آن باشم.

به پرچم مقدس جمهوری اسلامی ایران ، احترام گذارده و متعهد به آن باشم. نسبت به هم میهنان خود متعهد و مسئول باشم. نسبت به اصول و اخلاق اسلامی بعنوان سفیران و پرچمداران ایران اسلامی پایبند باشم.

خداوندا ! مرا نسبت به تعهداتم موفق و سرانجامم را به نیک فرجامی مقرر بفرما.

آمین یا رب العالمین

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "قرائت متن سوگند نامه ورزشکاران المپیکی از سوی قهرمانان پینگ‌پنگ و شمشیربازی+فیلم" هستید؟ با کلیک بر روی بین الملل، ممکن است در این موضوع، مطالب مرتبط دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "قرائت متن سوگند نامه ورزشکاران المپیکی از سوی قهرمانان پینگ‌پنگ و شمشیربازی+فیلم"، کلیک کنید.