لزوم شناسایی نخبگان و افراد مستعد فعال کشاورزی از سوی بنیاد ملی نخبگان

مشاور وزیر جهاد کشاورزی مطرح کرد؛

لزوم شناسایی نخبگان و افراد مستعد فعال کشاورزی از سوی بنیاد ملی نخبگان

مشاور وزیر جهاد کشاورزی در امور جوانان و نخبگان گفت: شناسایی نخبگان و افراد مستعد فعال بخش کشاورزی توسط بنیاد ملی نخبگان الزامی است.

به گزارش گروه اقتصاد خبرگزاری علم وفناوری اکسیداک از وزارت جهاد کشاورزی، مجتبی اخوان ارمکی در دومین جلسه ستاد ملی جوانان و نخبگان وزارت جهاد کشاورزی افزود: این نشست هم اندیشی در راستای اجرای منویات مقام معظم رهبری در بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی و بر اساس سیاست های کلان ابلاغی نظام جهت هدفمند و نظام مند کردن فعالیت های جوانان و نخبگان در حال برگزاری است.

مشاور وزیر در امور جوانان و نخبگان وزارت جهاد کشاورزی با تاکید بر لزوم توجه، ساماندهی، هماهنگی و هم افزایی امور نخبگان و جوانان در وزارت جهاد کشاورزی، افزود: در راستای برنامه های کوتاه مدت ستاد ملی جوانان نخبه در این جلسه پیشنهادات مختلفی از جمله تعیین شرایط نخبگی و ابلاغ به کلیه واحد ها اعم از نخبگان جذب شده جدید و نخبگان شاغل دستگاه ها در سال های قبل ارایه شده است.

وی با تاکید بر اهمیت شناسایی نخبگان و افراد مستعد فعال بخش کشاورزی از طریق بنیاد ملی نخبگان و معاونت علمی ریاست جمهوری، یادآور شد: این مهم به منظور برنامه ریزی و استفاده از ظرفیت علمی و تجربی آنها، تعیین مشکلات و نیاز های فناورانه معاونت ها و سازمان های تخصصی انجام میشود.

بر اساس این گزارش، وزارت جهاد کشاورزی در راستای اجرای منویات مقام معظم رهبری در بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی و بر اساس سیاست های کلان ابلاغی نظام، جهت هدفمند و نظام مند کردن فعالیت های جوانان و نخبگان اولین جلسه ستاد ملی جوانان و نخبگان وزارت جهاد کشاورزی را یکشنبه 29 بهمن ماه و دومین جلسه آن را امروز 8 اسفند ماه در وزارت جهاد کشاورزی برگزار کرده است.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "لزوم شناسایی نخبگان و افراد مستعد فعال کشاورزی از سوی بنیاد ملی نخبگان" هستید؟ با کلیک بر روی اقتصادی، آیا به دنبال موضوعات مشابهی هستید؟ برای کشف محتواهای بیشتر، از منوی جستجو استفاده کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "لزوم شناسایی نخبگان و افراد مستعد فعال کشاورزی از سوی بنیاد ملی نخبگان"، کلیک کنید.