مدارس این شهرها سه شنبه (8 اسفند) تعطیل شد/ درحال تکمیل اسامی

مدارس این شهرها سه شنبه (8 اسفند) تعطیل شد/ درحال تکمیل اسامی

به گزارش اکسیداک از رسانه ها مدارس برخی شهرها به دلیل سرما و کاهش دما تعطیل شدند.

قزوین:

روابط عمومی آموزش و پرورش استان قزوین اعلام کرد: تمامی مراکز پیش دبستانی، مدارس ابتدایی و استثنایی استان در روز سه شنبه در نوبت صبح و بعداز ظهر، به صورت غیر حضوری برگزار خواهد شد.

قم:

مدارس استان قم در تمامی مقاطع تحصیلی فردا سه شنبه هشتم اسفند ماه به صورت غیر حضوری برگزار می شود. بر اساس این اطلاعیه، ساعت کار ادارات و دانشگاه های استان نیز با یک ساعت تاخیر آغاز خواهد شد.

بر اساس این اطلاعیه، ساعت کار ادارات و دانشگاه های استان نیز با یک ساعت تاخیر آغاز خواهد شد.

خراسان رضوی:

معاون عمرانی استاندار خراسان رضوی گفت: همه فعالیت های آموزشی خراسان رضوی در روزهای سه شنبه و چهارشنبه به صورت غیرحضوری انجام می شود.

به گزارش روز دوشنبه اداره کل روابط عمومی استانداری خراسان رضوی، جواد خدایی در این خصوص افزود: با توجه به سرمای هوا و به منظور مدیریت مصرف انرژی با تصویب ستاد انرژی استان مقرر شد همه فعالیت های آموزشی شامل مهدکودک ها، مدارس و دانشگاه های سراسر استان خراسان رضوی و در روزهای سه شنبه و چهارشنبه به صورت غیر حضوری باشد.

233233

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "مدارس این شهرها سه شنبه (8 اسفند) تعطیل شد/ درحال تکمیل اسامی" هستید؟ با کلیک بر روی اجتماعی، به دنبال مطالب مرتبط با این موضوع هستید؟ با کلیک بر روی دسته بندی های مرتبط، محتواهای دیگری را کشف کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "مدارس این شهرها سه شنبه (8 اسفند) تعطیل شد/ درحال تکمیل اسامی"، کلیک کنید.