مقابله و مبارزه با توزیع و تولید مشروبات الکلی نیازمند آگاه سازی عمومی است

 مقابله و مبارزه با توزیع و تولید مشروبات الکلی نیازمند آگاه سازی عمومی است

 مقابله و مبارزه با توزیع و تولید مشروبات الکلی نیازمند آگاه‌سازی عمومی است

اکسیداک/خراسان شمالی معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار خراسان شمالی بر رسیدن به یک نگاه مشترک و اجرای اقدامات پیشگیرانه افزایش آگاهی عمومی و فرهنگ سازی در مقابله و مبارزه با توزیع و تولید مشروبات الکلی تاکید کرد.

حسن ناهیدی در جلسه ستاد مبارزه با مشروبات الکلی استان گفت: ورود جدی تر و برخوردهای لازم و رصد دقیق مراکز و نقاطی که امکان تولید و توزیع مشروبات الکی وجود دارد در دستور کار باشد.

وی افزود: دستگاه های متولی در حوزه آگاه سازی و آشنا کردن مردم با سخت گیری های قانونی ارتکاب این جرم و اطلاع رسانی خطرات روحی روانی و تاثیر سوء مصرف مشروبات بر سلامتی مردم و جوانان به عنوان سرمایه های آینده باید در اولویت قرار دهند.

ناهیدی افزود: در این زمینه جمع بندی کلی برای برنامه ریزی و اجرا کافی نیست بلکه باید از این پدیده و آسیب اجتماعی به طور دقیق شناخت پیدا شود و برنامه ریزی و اقدامات به تناسب آن انجام شود.

وی افزود: در مبارزه با مشروبات الکلی  با توجه به انفاقات اخیر در برخی استان ها باید نسبت به پیشگیری از وقوع آسیب ها در این زمینه با حساسیت به یک نگاه مشترک و وحدت نظر برسیم و با بررسی جزییات و با شفافیت بیشتر به مسئله پرداخته شود تا اهداف مورد نظر محقق شود.

پایان خبر اکسیداک

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد " مقابله و مبارزه با توزیع و تولید مشروبات الکلی نیازمند آگاه سازی عمومی است" هستید؟ با کلیک بر روی استان ها، اگر به دنبال مطالب جالب و آموزنده هستید، ممکن است در این موضوع، مطالب مفید دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با " مقابله و مبارزه با توزیع و تولید مشروبات الکلی نیازمند آگاه سازی عمومی است"، کلیک کنید.

نوشته های مشابه