نقد و بررسی اسپیکر بلوتوثی جی بی ال مدل PARTYBOX 1104062

مرور:

ستون بلوتوث JBL مدل PARTYBOX 110

اسپیکر بلوتوث قابل حمل JBL مدل PARTYBOX 110 این یکی از بهترین گزینه ها برای افرادی است که به دنبال یک اسپیکر قابل حمل با کیفیت و قدرت صدای عالی هستند. ویژگی هایی مانند تولید چراغ های رنگارنگ زیبا، عمر باتری طولانی، کیفیت صدای بی نظیر و ضد آب بودن محصول، JBL PARTYBOX 110 را به یکی از محبوب ترین اسپیکرهای بلوتوث قابل حمل تبدیل کرده است. بنابراین اگر به دنبال یک اسپیکر بلوتوثی باکیفیت و قدرتمند هستید، Party Box 110 انتخاب خوبی خواهد بود. اگر قصد خرید یک اسپیکر قابل حمل با کیفیت را دارید، این بررسی را با چمدان من ادامه دهید.

ویژگی های ستون بلوتوث JBL مدل PARTYBOX 110

JBL طراحی منحصر به فردی را برای اسپیکر Partybox 110 در نظر گرفته است تا بتوانید به سرعت توجه مخاطب را به خود جلب کنید. ابعاد این محصول 29.5*56.8*30 سانتی متر و وزن آن 10.84 کیلوگرم است. کیفیت صدای بالا و نورپردازی بی نظیر از مزایای Party Box 110 است.

کیفیت صدا

بلندگوهای قدرتمند این پارتی باکس 110 با توان خروجی 160 وات صدایی عالی و با کیفیت تولید می کنند. گوش دادن به موسیقی در این اسپیکر بسیار لذت بخش است و تجربه بی نظیری را برای شما به ارمغان می آورد. دقت پاسخ فرکانسی JBL Partybox 110 خوب است. این اسپیکر صدایی کمی بیس دارد که می تواند طرفداران موسیقی غنی از باس مانند موسیقی هیپ هاپ و موسیقی رقص الکترونیک (EDM) را خوشحال کند. بقیه مشخصات صوتی آن متعادل و مناسب برای گوش دادن به انواع محتوای صوتی است. می توانید صدا را با استفاده از اکولایزر گرافیکی برنامه گوشی هوشمند تنظیم کنید.

طراحی بلندگو

JBL Partybox 110 یک اسپیکر مهمانی بزرگ است که می تواند به صورت افقی یا عمودی قرار گیرد. همچنین قابل نصب بر روی پایه سه پایه این اسپیکر دارای چهار حلقه RGB قابل تنظیم است که می تواند با ریتم صدا هماهنگ شود. همچنین دو چراغ بارق سفید در دو طرف آن وجود دارد. علاوه بر این در بالای اسپیکر یک شیار تعبیه شده که می توانید موبایل یا تبلت را روی آن قرار دهید. ابعاد مناسب آن حمل اسپیکر را راحت تر می کند و می توان آن را در مکان های مختلف حمل کرد. در مجموع طراحی منحصر به فرد اسپیکر بلوتوث قابل حمل JBL PARTYBOX 110 به گونه ای که این محصول بتواند تمام توجهات را به خود جلب کند.

نورپردازی چشم نواز

اسپیکر Partybox 110 GBL دارای نورپردازی زیبایی است که باعث جذابیت بیشتر محیط می شود. حدود 8 قسمت از این اسپیکر نورهای رنگارنگی تولید می کند که واقعا جذاب و چشم نواز هستند. با توجه به آهنگ پخش شده در این اسپیکر، نور به شکل چشم نوازی تغییر می کند و یک امتیاز مثبت جذاب برای مهمانی های شما محسوب می شود.

مشخصات فنی اسپیکر بلوتوث قابل حمل JBL مدل PARTYBOX 110

طرح وزن 10800 گرم
ابعاد 29.5 * 56.8 * 30 سانتی متر
مواد پلاستیک و فلز فشرده
روشنایی RGB
ابعاد ساب ووفر 5.25 اینچ
پروفایل صدا حداکثر توان خروجی 160 وات
ساختار کانال صوتی 4 کانال
پاسخ فرکانس 45 هرتز – 20 کیلوهرتز
آلرژی DB 80
اتصالات AUX
یو اس بی
دستگاه ورودی جک 6.5 میلی متری
ورودی میکروفون جک 6.5 میلی متری
باتری پورت شارژ کابل برق 2 کارتریج
ظرفیت باتری 7200 میلی آمپر ساعت
منبع تغذیه برق شهر
مدت زمان پخش 12 ساعت
زمان بارگذاری 3.5 ساعت

معایب اسپیکر بلوتوث قابل حمل JBL PARTYBOX 110

  • دکمه های کم: به دلیل ابعاد کوچک اسپیکر، دکمه های کمی روی این اسپیکر تعبیه شده و اعمال تنظیمات بدون نرم افزار گوشی هوشمند JBL Party Box عملا غیرممکن است.
  • وزن زیاد: وزن این اسپیکر حدود 11 کیلوگرم است که حمل آن را سخت می کند.
  • زمان شارژ طولانی: برای شارژ کامل این اسپیکر حدود 3.5 ساعت زمان نیاز است که زمان زیادی است.

نتیجه:

اسپیکر Party Box 110 GBL یک گزینه ایده آل برای کسانی است که به دنبال سیستم صوتی با کیفیت و قابل حمل با کیفیت ساخت خوب هستند. این اسپیکر از نظر طراحی و نور در بین رده های برتر بازار قرار دارد. JBL بارها و بارها خود را در دنیای صدا ثابت کرده است و با Partybox 110 بار دیگر قدرت خود را به همه نشان داد.

سوالات متداول:

آیا این اسپیکر برای فضاهای بزرگ مناسب است؟

PARTYBOX 110 با قدرتی که دارد برای فضاهای بزرگ نیز مناسب است و می تواند انتخاب خوبی برای کسانی باشد که قصد برگزاری مراسم در فضاهای بزرگ را دارند. همچنین به دلیل قابل حمل بودن، می توانید پارتی باکس 110 را در هر نقطه از منزل یا سالن خود قرار دهید.

آیا محصول بهتری در این رنج قیمت وجود دارد؟

تقریباً می توان گفت که پارتی باکس 110 در این بازه قیمتی انتخاب خوبی است و از سایر گزینه های هم رده خود بهتر عمل می کند. برند JBL یکی از برندهای نسبتا پریمیوم در بازار است و به ندرت رقیب دیگری می تواند محصولات مشابهی را در بازار عرضه کند.

3.6/5 – (9 امتیاز)

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "نقد و بررسی اسپیکر بلوتوثی جی بی ال مدل PARTYBOX 1104062" هستید؟ با کلیک بر روی تکنولوژی، به دنبال مطالب مرتبط با این موضوع هستید؟ با کلیک بر روی دسته بندی های مرتبط، محتواهای دیگری را کشف کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "نقد و بررسی اسپیکر بلوتوثی جی بی ال مدل PARTYBOX 1104062"، کلیک کنید.