نقد و بررسی اپل واچ سری 9 مدل 45 میلی متری1420

مرور:

اپل واچ سری 9 مدل 45 میلی متری

اپل واچ سری 9 یکی از جدیدترین مدل های معرفی شده توسط این شرکت است که دارای ویژگی های بسیار متفاوتی است. از ویژگی های بارز این محصول می توان به پشتیبانی از اعلان های فارسی، تماس صوتی، تراشه قدرتمند S9، نمایشگر 2000 نیت، سنسورهای سلامت پیشرفته و ساختار مقاوم آن اشاره کرد. این ساعت با ارائه امکانات رفاهی مختلف به کاربران توانسته طرفداران بسیاری را به خود اختصاص دهد. اگر قصد خرید یک ساعت هوشمند کامل را دارید، خرید این مدل را به دلیل ویژگی های فراوان آن در نظر بگیرید.

البته بهتر است مشخصات فنی آن را متناسب با نیاز خود بررسی کنید. تا پایان این بررسی با چمدان من بمانید.

ویژگی های اپل واچ سری 9 مدل 45 میلی متری

طرح

طراحی اپل واچ سری 9 تقریباً مشابه مدل های قبلی است با این تفاوت که حاشیه صفحه نمایش کمی کاهش یافته است. ابعاد این محصول 45*38*10.7 میلی متر و وزن آن 39 گرم می باشد. برای محافظت از اپل واچ 9 در برابر گرد و غبار، استاندارد مقاومت ذرات IP6X اعمال شده است. همچنین اپل ادعا می کند که این مدل می تواند تا عمق 50 متری زیر آب بدون هیچ مشکلی کار کند. بهره مندی از این ویژگی ها به کاربران این امکان را می دهد تا بدون نگرانی از آسیب دیدن از این ساعت هوشمند برای شنا و فعالیت های آبی استفاده کنند.

نمایش دادن

صفحه نمایش Apple Watch Series 9 از نوع Old Retina LTPO با قابلیت همیشه روشن است. جنس این صفحه نمایش Ion-X است که در برابر خط و خش و ضربه مقاوم است. این صفحه نمایش 1.9 اینچی و وضوح بالایی دارد. روشنایی بین 1 تا 2000 نیت قابل تنظیم است. روشنایی بالای 2000 نیت که حداکثر مجاز است، اجازه می دهد صفحه نمایش حتی در نور خورشید دیده شود. از دیگر ویژگی های نمایشگر می توان به نرخ نمونه بالا، نرخ تازه سازی هوشمند و کنتراست بسیار بالا اشاره کرد که تجربه کاربر را افزایش می دهد.

سخت افزار درجه یک

اپل واچ سری 9 از تراشه S9 با پردازنده دو هسته ای 64 بیتی استفاده می کند که 60 درصد عملکرد بهتری نسبت به نسل قبلی دارد. حافظه داخلی این محصول 64 گیگابایت و رم آن 1 گیگابایت است. تراشه جدید UWB امکان نمایش فاصله تقریبی گوشی را فراهم می کند و کاربر می تواند گوشی گم شده را راحت تر پیدا کند. دو بار ضربه زدن روی صفحه نمایش، امکان انجام کارهایی مانند پاسخ دادن به تماس ها را بدون لمس کردن فراهم می کند. این ساعت دارای GPS، سنسورهای مختلف ورزشی و قابلیت استفاده در زیر آب برای همراهی کاربر هنگام ورزش است.

مطلب پیشنهادی: اپل واچ را با تخفیف ویژه از فروشگاه های اینترنتی من بخرید

مشخصات مدل 45 میلی متری اپل واچ سری 9

طرح ابعاد 45x38x10.7mm
وزن 39 گرم
رنگ گرافیت، طلایی و خاکستری
نمایش دادن نوع نمایش رتینا LTPO OLED
وضوح 430 x 352 پیکسل

ابعاد نمایش 1.9 اینچ

مقدار حافظه 64 گیگابایت
سخت افزار مدل پردازنده اپل اس 9
پردازنده گرافیکی PowerVR
سیستم عامل watchOS 10.1
باتری ظرفیت باتری 308 میلی آمپر ساعت
پورت شارژ بي سيم

نقاط ضعف اپل واچ سری 9 مدل 45 میلی متری

  • قیمت بالا: اپل واچ سری 9 به دلیل قیمت بالای خود نسبت به رقبا می تواند یک تغییر بازی برای رقبای خود مانند سامسونگ باشد.
  • عمر باتری کم: علیرغم اینکه 9 سال از عرضه ساعت های هوشمند اپل می گذرد، این ساعت های هوشمند باتری ضعیفی دارند و باید دید اپل از چه زمانی برای رفع این مشکل دست به کار خواهد شد.

مقاله چیست؟

ساعت های هوشمند اپل به لطف مشخصات فنی قدرتمند خود عملکرد بسیار خوبی دارند. اپل واچ سری 9 مدل آلومینیومی 45 میلی متری نیز از این قاعده مستثنی نیست. این ساعت از استاندارد IPX6 پشتیبانی می کند و در عمق 50 متری آب قابل استفاده است. صفحه نمایش 1.9 اینچی OLED با وضوح بالا و روشنایی 2000 نیت تصویری با کیفیت بالا ارائه می دهد.

تراشه قدرتمند S9 عملکرد روان را در هر شرایطی تضمین می کند و سنسورهای دقیق سلامتی و ورزشی و رابط کاربری جذاب امکانات زیادی را فراهم می کند. باتری 308 میلی آمپر ساعتی نیز عمر باتری خوب یک ساعتی دارد. به طور کلی، این ساعت یکی از بهترین گزینه ها برای کاربرانی است که می خواهند در انواع موقعیت ها از آن استفاده کنند.

سوالات متداول

  • اپل واچ سری 9 در کدام نسخه ها وارد بازار شده است؟

در دو نوع 41 و 45 میلی متری موجود است.

  • آیا اپل واچ سری 9 از سیم کارت پشتیبانی می کند؟

خیر، اپل واچ سری 9 از سیم کارت فیزیکی پشتیبانی نمی کند و فقط از سیم کارت الکترونیکی پشتیبانی می کند.

4.6/5 – (8 امتیاز)

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "نقد و بررسی اپل واچ سری 9 مدل 45 میلی متری1420" هستید؟ با کلیک بر روی تکنولوژی، ممکن است در این موضوع، مطالب مرتبط دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "نقد و بررسی اپل واچ سری 9 مدل 45 میلی متری1420"، کلیک کنید.