نقد و بررسی اپل واچ سری SE7 مدل 40mm Aluminum Case1305

بررسی:

قاب آلومینیومی 40 میلی متری اپل واچ سری SE7

ساعت هوشمند اپل واچ سری SE 40 میلی متر ویژگی ها و قابلیت های جذابی دارد که آن را به یکی از بهترین گزینه ها در این زمینه تبدیل می کند. یکی از مهم ترین ویژگی های این ساعت ضد آب بودن آن تا عمق 50 متری است که به کاربر این امکان را می دهد که در هر شرایطی چه باران و چه در هنگام شنا از آن استفاده کند. همچنین در این مدل از تراشه S5 استفاده شده است که سرعت آن تا 2 برابر بیشتر از نسل قبل است.

سیستم ناوبری و GPS داخلی از دیگر ویژگی های جالب این ساعت است. در مجموع اپل واچ سری SE مدل 40 میلی متری اپل واچ سری SE به دلیل ویژگی های عالی و کیفیت ساخت بالا گزینه ای عالی برای علاقه مندان به ساعت های هوشمند محسوب می شود تا پایان این بررسی با من همراه باشید.

مطلب پیشنهادی: قیمت و خرید اپل واچ از چمدان من

ویژگی های قاب آلومینیومی 40 میلی متری اپل واچ سری SE7

طراحی

قاب آلومینیومی 40 میلی متری اپل واچ سری SE7 از نظر طراحی شباهت زیادی به اپل واچ سری 6 دارد. این ساعت هوشمند از بدنه آلومینیومی نازک و سبک ساخته شده است که در دو اندازه 40 و 44 میلی متری عرضه می شود. اپل واچ SE 2020 در رنگ های نقره ای طلایی و خاکستری فضایی موجود است. تاج فیزیکی اپل واچ SE 2020 نیز مشابه اپل واچ سری 6 است. این تاج فیزیکی برای پیمایش سیستم عامل watchOS و کنترل برخی عملکردها استفاده می شود. به طور کلی طراحی اپل واچ SE 2020 مدرن و شیک است. این ساعت هوشمند با بدنه آلومینیومی نازک و سبک و صفحه نمایش Retina LTPO OLED جلوه زیبایی به دستان شما می بخشد.

سخت افزار مناسب

اپل واچ SE 2020 از سخت افزار نسبتا قدرتمندی استفاده می کند که آن را برای کارهای روزمره ورزش و تناسب اندام مناسب می کند. این ساعت هوشمند از پردازنده S5 SiP استفاده می کند که پردازنده بسیار سریعی است. اپل واچ SE 2020 همچنین دارای 32 گیگابایت حافظه داخلی است که برای ذخیره عکس موسیقی و برنامه ها کافی است. از نظر سنسور اپل واچ SE 2020 دارای سنسورهای ضربان قلب شتاب سنج ژیروسکوپ ارتفاع سنج و قطب نما است. این حسگرها برای ردیابی فعالیت های ورزشی تناسب اندام و سلامتی استفاده می شوند. به طور کلی سخت افزار Apple Watch SE 2020 نقطه قوت این ساعت هوشمند است و آن را به یکی از قدرتمندترین ساعت های هوشمند موجود در بازار تبدیل می کند.

نمایش با کیفیت

نمایشگر Apple Watch SE 2020 از نوع Retina LTPO OLED است که کیفیت بسیار بالایی دارد و در رنج قیمتی خود یکی از بهترین ها می باشد. این صفحه نمایش دارای سایز 40 یا 44 میلی متر و رزولوشن 368 در 448 پیکسل است. صفحه نمایش اپل واچ SE 2020 از نظر روشنایی و کنتراست بسیار خوب است. این صفحه نمایش در محیط های روشن ظاهر خوبی دارد و رنگ های زنده و طبیعی را به نمایش می گذارد.

مشخصات قاب آلومینیومی 40 میلی متری اپل واچ سری SE7

طراحی ابعاد 44 × 38 × 10.4 میلی متر
وزن 36.4 گرم
مواد بدن آلومینیوم
نمایش نوع نمایشگر رتینا LTPO OLED
ابعاد نمایش 1.78 اینچ
وضوح نمایشگر 448 x 368 پیکسل
سطح روشنایی نمایشگر 1000 نیت
سخت افزار پردازنده اپل اس 5
پردازنده گرافیکی PowerVR
مقدار رم و حافظه داخلی 32 گیگابایت رم 1 گیگابایت
بلندگو وجود دارد
حسگرها شتاب سنج ژیروسکوپ ضربان قلب (نسل دوم) فشارسنج ارتفاع سنج همیشه روشن قطب نما
جی پی اس وجود دارد
سیستم شارژ بی سیم

Points Apple Watch Series SE7 مدل 40mm قاب آلومینیومی

  • شارژ کم: یکی از نقاط ضعف ساعت های اپل شارژ شدن آنهاست. البته سرعت شارژ این ساعت ها نقطه ضعف شارژ را جبران می کند.

خلاصه مقاله

اپل واچ SE 2020 یک ساعت هوشمند با کیفیت با طراحی زیبا و ظاهری جذاب است که هم برای آقایان و هم برای خانم ها مناسب است. این ساعت با سخت افزار قدرتمند خود به ورزشکاران اجازه می دهد تا بر تنفس تعداد قدم ها و میزان کالری سوزانده شده نظارت داشته باشند. بنابراین گزینه مناسبی برای ورزشکاران محسوب می شود. علاوه بر این افراد عادی نیز می توانند از این ساعت برای مراقبت از سلامت خود استفاده کنند. در مجموع اپل واچ SE 2020 به دلیل کیفیت بالا و امکانات فراوان محصولی بسیار ارزشمند به حساب می آید.

سوالات متداول

  • آیا اپل واچ SE 2020 ارزش خرید دارد؟

پاسخ به این سوال بستگی به نیاز شما دارد. اگر به دنبال ساعت هوشمند اپل با قیمت پایین هستید اپل واچ SE 2020 یک گزینه عالی است. این ساعت دارای بسیاری از ویژگی های اصلی اپل واچ سری 6 است و می تواند برای ردیابی سلامت تناسب اندام و اعلان ها استفاده شود.

  • تفاوت اپل واچ SE 2020 و اپل واچ سری 6 چیست؟

اپل واچ SE 2020 برخی از ویژگی های کلیدی اپل واچ سری 6 از جمله نمایشگر همیشه روشن سنسور اکسیژن خون و عملکرد ECG را ندارد.

3/5 – (1 امتیاز)

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "نقد و بررسی اپل واچ سری SE7 مدل 40mm Aluminum Case1305" هستید؟ با کلیک بر روی تکنولوژی، به دنبال مطالب مرتبط با این موضوع هستید؟ با کلیک بر روی دسته بندی های مرتبط، محتواهای دیگری را کشف کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "نقد و بررسی اپل واچ سری SE7 مدل 40mm Aluminum Case1305"، کلیک کنید.

نوشته های مشابه