نقد و بررسی تبلت سامسونگ 10.5 اینچی مدل 64GB – A8 LTE – رم 41288

بررسی:

تبلت سامسونگ 10.5 اینچ مدل 64 گیگابایت – A8 LTE – RAM 4

تبلت های سری گلکسی تب A سامسونگ به دلیل قیمت مناسب و قابلیت های کاربردی بسیار در بین کاربران به خصوص دانش آموزان محبوبیت زیادی دارد. اگرچه این تبلت ها پردازنده چندان قدرتمندی ندارند و ویژگی های تبلت های پرچمدار سری گلکسی تب اس را ندارند، اما همیشه ارزش خرید داشته اند. تبلت 10.5 اینچی A8 LTE سامسونگ با طراحی به روز و جذاب تری نسبت به نسل های قبل عرضه شد. این تبلت اقتصادی و باکیفیت جایگزین تبلت محبوب گلکسی تب A7 شد.

علاوه بر تغییرات ظاهری، پردازنده آن نیز به روز شده است. از این رو گلکسی تب A8 می تواند گزینه مناسبی برای کاربران با بودجه ای باشد که قصد دارند از تبلت برای کارهای روزمره و سرگرمی استفاده کنند. در ادامه این بررسی همراه چمدان من باشد

ویژگی های تبلت سامسونگ 10.5 اینچ مدل 64 گیگابایت) A8 LTE – RAM 4)

طراحی تبلت

طراحی تبلت گلکسی تب A8 مانند اکثر تبلت های مقرون به صرفه، ساده و بدون حاشیه است. پنل پشتی این تبلت خاکستری و نقره ای است و لبه های آن کمی براق تر است که ظاهر زیبایی به آن بخشیده است. همچنین طراحی براق لنز دوربین در پنل پشتی به چشم می خورد. بدنه مات این تبلت اثر انگشت را نشان نمی دهد.

علیرغم کاهش ضخامت قاب ها نسبت به نسل قبلی، همچنان حاشیه های مشکی بسیار پررنگی در اطراف صفحه نمایش وجود دارد. یکی از نکات مثبت این است که از بریدگی نمایشگر برای نصب دوربین سلفی استفاده نمی شود. در کل طراحی این تبلت ساده و مناسب برای یک محصول مقرون به صرفه است.

مطالب پیشنهادی: قیمت و خرید تبلت برندهای مختلف از چمدان من

نمایشگر خوب

گلکسی تب A8 مجهز به صفحه نمایش 10.4 اینچی LCD TFT است که برای تماشای فیلم، خواندن کتاب و مطالعه بسیار مناسب است. این نمایشگر برخلاف صفحه نمایش های AMOLED کنتراست بالایی ندارد و رنگ های تیره در عمق ظاهر نمی شوند. عجیب است که سامسونگ حتی در گوشی های ارزان قیمت از صفحه نمایش AMOLED استفاده می کند. اما در این تبلت استفاده نشده است. این نمایشگر بیش از 16 میلیون رنگ را پشتیبانی می کند و تصاویر را با وضوح 1200 در 1920 پیکسل نمایش می دهد. این کیفیت برای یک گوشی ارزان قیمت عالی است. اما به دلیل ابعاد بزرگ تبلت، تصاویر وضوح چندان بالایی ندارند. در کل نمایشگر آن متوسط ​​در نظر گرفته می شود.

شارژ کردن

باتری گلکسی تب A8 یکی از نقاط قوت اصلی این دستگاه است. باتری 7040 میلی آمپر ساعتی آن دارای عمر باتری عالی است و آزمایشات نشان می دهد که پس از پخش 3 فیلم مستند و 2 فیلم بلند به مدت 9 ساعت همچنان 60 درصد شارژ باقی مانده است. همچنین مشخص شد که پخش یک فیلم یک ساعته حدود 6 درصد شارژ مصرف می کند و نیم ساعت بازی سبک حدود 3 درصد از شارژ را مصرف می کند. بنابراین با توجه به عمر باتری بسیار خوب این دستگاه، گلکسی تب A8 گزینه مناسبی برای کارهای روزمره و سرگرمی های سبک است.

مطلب پیشنهادی: خرید و قیمت مدل های مختلف تبلت سامسونگ از چمدان من

مشخصات فنی تبلت سامسونگ 10.5 اینچی مدل 64 گیگابایت – A8 LTE رم 4

طراحی ابعاد 246.8 x 161.9 x 6.9 میلی‌متر
وزن 508 گرم
مواد بدن پلاستیک
نمایش نوع صفحه نمایش TFT LCD
اندازه های صفحه نمایش 10.5 اینچ
وضوح صفحه نمایش 1200 در 1920 پیکسل
درصد نسبت صفحه نمایش به بدنه 80.0٪
دوربین کیفیت دوربین 8 مگاپیکسل (اصلی)
دوربین سلفی 5 مگاپیکسل
سخت افزار پردازنده Unisoc Tiger T618
حافظه رم 4 گیگابایت
حافظه داخلی 64 گیگابایت
حسگرها شتاب سنج، ژیروسکوپ، فشارسنج
باتری ظرفیت باتری 7040 میلی آمپر ساعت
قلم پشتیبانی از قلم وجود ندارد

نقاط ضعف تبلت سامسونگ 10.5 اینچی 64 گیگابایتی-A8 LTE – RAM 4

  • پردازنده نه چندان قدرتمند: در این تبلت از پردازنده Unisac Tiger T618 استفاده شده است که به اندازه رقبای مدیاتک و اسنپدراگون خود قدرتمند نیست.

نتیجه گیری و سوالات متداول:

در این مقاله به بررسی و بررسی تبلت سامسونگ گلکسی تب A8 پرداختیم که یکی از پرفروش ترین و محبوب ترین تبلت های بازار ایران محسوب می شود. با توجه به قیمت مناسب، عملکرد خوب در کارهای روزمره و عمر باتری طولانی این تبلت، می توان گفت گلکسی تب A8 یکی از بهترین انتخاب ها برای کاربرانی است که قصد خرید تبلتی مقرون به صرفه و اقتصادی برای انجام کارهای روزمره را دارند. وظایف

آیا تبلت 10.5 اینچی Samsung 64GB-A8 LTE-RAM 4 برای بازی مناسب است؟

اگر دوست دارید بازی های سنگین و گرافیکی انجام دهید باید بگوییم که این تبلت برای استفاده روزانه است و با استفاده زیاد ممکن است کمی کاربر را آزار دهد. پس اگر قصد انجام بازی های سنگین را در این تبلت دارید، پیشنهاد می کنیم آن ها را با حداقل کیفیت در تبلت خود انجام دهید.

آیا قلم S با مدل تبلت سامسونگ 64 گیگابایت – A8 LTE – RAM 4 10.5 اینچی سازگار است؟

خیر، این دستگاه از قلم سامسونگ پشتیبانی نمی کند.

به آن امتیاز دهید

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "نقد و بررسی تبلت سامسونگ 10.5 اینچی مدل 64GB – A8 LTE – رم 41288" هستید؟ با کلیک بر روی تکنولوژی، به دنبال مطالب مرتبط با این موضوع هستید؟ با کلیک بر روی دسته بندی های مرتبط، محتواهای دیگری را کشف کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "نقد و بررسی تبلت سامسونگ 10.5 اینچی مدل 64GB – A8 LTE – رم 41288"، کلیک کنید.