نقد و بررسی دوربین عکاسی بدون آینه سونی مدل ZV-E10 body1698

مرور:

دوربین بدون آینه بدنه Sony ZV-E10

دوربین سونی بدنه Sony ZV-E10 یکی از جدیدترین دوربین ها است بدون آینه این سونی است که برخلاف نسل قبلی کامپکت خود، توانایی تعویض لنز را دارد. سونی این دوربین را به طور خاص برای ولاگرها و تولیدکنندگان محتوا طراحی کرده است.

یکی از مهم ترین ویژگی های این دوربین قابل حمل و راحت، سنسور بزرگ 24.2 مگاپیکسلی APS-C Exmor CMOS با قابلیت فیلمبرداری UHD 4K 30 فریم بر ثانیه و FULL HD 120 فریم بر ثانیه و همچنین ضبط تصویر با سرعت 11 فریم در ثانیه است.

مشخصات عمومی:

دوربین های بدون آینه پیشرفته سونی به دلیل ویژگی های منحصر به فرد و کیفیت تصویر عالی جایگاه ویژه ای در بین بسیاری از فیلمبرداران و عکاسان دارند و طرفداران زیادی دارند.

سونی با معرفی دوربین های نسل جدید خود سعی دارد در این زمینه پیشرو باشد و یکی از گزینه های اصلی خرید مشتریان باشد.

دوربین بدنه Sony ZV-E10 به دلیل ویژگی های چشمگیر و اندازه مناسب یکی از محبوب ترین و محبوب ترین دوربین های کامپکت است. وبلاگ نویسان و پخش کننده هابرای این منظور به طور ویژه توسط سونی طراحی و تولید شده است.

دوربین بدون آینه سونی ZV-E10، نسل جدید ZV-1 و دوربین های مشابه سری آلفا 6000 به تازگی توسط سونی با تغییرات قابل توجهی به بازار جهانی معرفی شده است.

SONY ZV-E10 برخلاف نسل قبلی خود جمع و جور نیست و دارای لنز قابل تعویض است که خبر خوبی برای طرفداران این دوربین است.

سنسور دوربین:

این دوربین از یک سنسور کراپ 24.2 مگاپیکسلی APS-C Exmor CMOS استفاده می کند که قادر است UHD 4K 30 فریم بر ثانیه و FULL HD 120 فریم بر ثانیه را ضبط کند و تصاویر را با سرعت 11 فریم بر ثانیه ضبط کند.

ابعاد این سنسور تقریباً 3 برابر بزرگتر از یک سنسور 1 اینچی و تا 10 برابر بزرگتر از برخی از سنسورهای گوشی های هوشمند است که امکان حساسیت بیشتر، کاهش نویز و کنترل بهتر بر عمق میدان را فراهم می کند.

از دیگر ویژگی های سنسور این دوربین می توان به محدوده حساسیت بالای ISO 100-32000 اشاره کرد که در شرایط کم نور تا ISO 51200 نیز خواهد رفت.

پردازنده قدرتمند BIONZ X در قلب ZV-E10 با پردازش دقیق و سریع اطلاعات تاثیر زیادی بر سرعت و عملکرد دوربین به خصوص در عکاسی مداوم دارد.

سیستم فوکوس هیبریدی 425 نقطه ای:

دوربین سونی بدنه Sony ZV-E10 شامل یک سیستم فوکوس خودکار سریع 425 نقطه ای برای دستیابی به فوکوس سریع، طبیعی و دقیق از دو روش تشخیص فاز و تشخیص کنتراست استفاده می کند.

سیستم فوکوس این دوربین تقریبا کل صفحه نمایش (۸۴ درصد) را پوشش می دهد و قادر است کمتر از 0.02 ثانیه تمرکز کردن

سیستم ردیابی بلادرنگ برای تشخیص و ردیابی خودکار حرکت سوژه و سیستم فوکوس خودکار چشمی در زمان واقعی برای فوکوس خودکار روی چشم انسان و حیوان از دیگر ویژگی های مفید سیستم فوکوس خودکار این دوربین است.

طراحی فشرده و مسکن با کیفیت:

سایز دوربین SONY ZV-E10 با توجه به نوع کاربری کوچک و قابل حمل است و مانند دوربین های کامپکت و سری آلفا طراحی ساده و زیبایی دارد.

دستگیره تعبیه شده در سمت راست این دوربین و همچنین دکمه ضبط در قسمت بالایی، شرایطی را برای عکاسی و حمل دوربین با یک دست فراهم می کند. داشتن یک میکروفون جهت دار با کیفیت بالا و همچنین درگاه هدفون به شما این امکان را می دهد که صدای واضح و گرم تری ضبط کنید و صدای خود را از طریق جک 3.5 میلی متری نظارت کنید.

در طراحی این دوربین به دلیل ابعاد کوچک و استفاده از فیلم اخبار منظره یاب الکترونیکی اینطور نیست و مدیریت تصویر و کادربندی از طریق یک صفحه نمایش لمسی 3 اینچی انجام می شود.

صفحه لمسی:

صفحه لمسی 3 اینچ با قابلیت چرخش به تمامی زوایای افقی و عمودی، این یکی از کاربردی ترین ویژگی های این دوربین برای وبلاگ نویسان و کسانی است که می خواهند سلفی بگیرند.

با بستن صفحه نمایش این دوربین، حتی زمانی که دکمه دوربین روشن است، می توانید به سرعت دوربین خود را خاموش کرده و در صورت نیاز شروع به عکاسی کنید.

از دیگر ویژگی ها و تغییرات مهم ظاهری این دوربین نسبت به نسل قبل می توان به اضافه شدن دکمه ضبط در قسمت بالایی و همچنین اهرم زوم یکپارچه ای که دکمه شاتر را احاطه کرده است اشاره کرد.

با استفاده از این اهرم می توانید زوم لنزهایی که دارای موتور فوکوس داخلی هستند را کنترل کنید. اگر لنز شما عملکرد زوم ندارد، این دکمه عملکرد زوم دیجیتال را بدون افت کیفیت هنگام ضبط ویدیو انجام می دهد.

اتصال بیسیم:

این دوربین از طریق بلوتوث و وای فای به تلفن های همراه و سایر دستگاه های هوشمند متصل می شود و به شما امکان می دهد تصاویر ضبط شده را انتقال دهید یا دوربین را از طریق تلفن همراه از راه دور کنترل کنید.
این دوربین از طریق نرم افزار مخصوص با تمامی گوشی های هوشمند و دسته پیشرفته بی سیم GP-VPT2BT سونی سازگار است.

باتری طولانی مدت:

باتری قدرتمند NP-FW50 می تواند با هر بار شارژ کامل تا 440 عکس یا تقریباً 125 دقیقه فیلم ضبط کند. همچنین می توانید باتری دوربین خود را از طریق درگاه USB Type-C یا با استفاده از آداپتور AC-PW20AM شارژ کرده و شروع به عکاسی کنید.

3/5 – (2 امتیاز)

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "نقد و بررسی دوربین عکاسی بدون آینه سونی مدل ZV-E10 body1698" هستید؟ با کلیک بر روی تکنولوژی، به دنبال مطالب مرتبط با این موضوع هستید؟ با کلیک بر روی دسته بندی های مرتبط، محتواهای دیگری را کشف کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "نقد و بررسی دوربین عکاسی بدون آینه سونی مدل ZV-E10 body1698"، کلیک کنید.