نقد و بررسی دوربین عکاسی کانن مدل EOS 6D Mark II – لنز 24-105 میلی متر1433

مرور:

دوربین Canon EOS 6D Mark II – لنز 24-105 میلی متر

دوربین Canon EOS 6D Mark II با لنز 24-105 میلی متری ابزاری قدرتمند در دنیای عکاسی است که در کنار طراحی راحت خود از ویژگی های پیشرفته ای برخوردار است. این دوربین DSLR فول فریم است و در ضبط تصاویر و فیلم های با کیفیت عالی عمل می کند. دوربین Canon EOS 6D Mark II با لنز 24-105 میلی‌متری یک انتخاب ایده‌آل برای عکاسان مبتدی و حرفه‌ای است که می‌خواهند لحظات خیره‌کننده‌ای را با دقت و وضوح بالا ثبت کنند. در ادامه این مقاله از چمدان من، این محصول را با جزئیات بیشتری بررسی خواهیم کرد.

طراحی دوربین Canon EOS 6D Mark II

دوربین Canon EOS 6D Mark II با لنز 24-105 میلی متری دارای طراحی متفکرانه ای است که نشان می دهد کانن به زیبایی محصولات خود توجه ویژه ای دارد. این دوربین با بدنه ای سبک و مقاومت در برابر آب و گرد و غبار، محصولی قابل اعتماد برای عکاسی در حال حرکت است. دسته ارگونومیک آن باعث می شود هنگام گرفتن عکس و فیلم به راحتی کار کنید. از طرفی صفحه نمایش لمسی LCD آن به همراه کنترل پنل بالایی این امکان را به شما می دهد تا در حین کار با این دوربین، رابط کاربری جذابی را تجربه کنید. (مقاله پیشنهادی: قیمت دوربین نیکون)

مشخصات فنی دوربین Canon EOS 6D Mark II با لنز 24-105

دوربین Canon EOS 6D Mark II با لنز 24-105 میلی متری دارای ویژگی های فنی قدرتمندی است. این دوربین دارای سنسور فول فریم 26.2 مگاپیکسلی، پردازشگر تصویر DIGIC 7 و لنز همه کاره با لرزشگیر اپتیکال است. این ترکیب از قسمت فنی دوربین EOS 6D Mark II عکس های باکیفیت و فیلم Full HD را برای شما ضبط می کند. علاوه بر این، قابلیت Dual Pixel CMOS AF در این دوربین، نمای زنده و فوکوس ویدیو را بهبود می بخشد. به این دلایل، انتخاب مناسبی برای انواع نیازهای عکاسی است.

باتری و اتصالات دوربین Canon EOS 6D Mark II

دوربین Canon EOS 6D Mark II از یک باتری قابل شارژ قدرتمند LP-E6N تغذیه می کند که قدرت کافی برای عکاسی طولانی مدت را فراهم می کند. این باتری با سیستم مدیریت انرژی عملکرد طولانی مدت دوربین را تضمین می کند.

دوربین Canon EOS 6D Mark II به گزینه های ارتباطی مختلفی مجهز شده است تا نیازهای کاربران مختلف را برآورده کند. این گزینه های اتصال شامل پورت های USB، HDMI، میکروفون، Wi-Fi و همچنین NFC برای اتصال بی سیم است. این گزینه های بی سیم امکان انتقال سریع داده ها و قابلیت های کنترل از راه دور را فراهم می کنند.

مقاله پیشنهادی: قیمت دوربین سونی

یک دوربین Canon EOS 6D Mark II با لنز 24-105 بخرید

هنگام خرید دوربین Canon EOS 6D Mark II با لنز 24-105 میلی متری، باید ویژگی های آن، سازگاری با سایر لنزها و نیازهای عکاسی خود را در نظر بگیرید. همچنین بهتر است نظرات و نظرات مشتریان را در اینترنت بخوانید و سپس با خرید این محصول با نازلترین قیمت، آن را از فروشگاه اینترنتی فروشگاه های اینترنتی من سفارش دهید. زیرا با این کار می توانید این دوربین را تا 15 درصد کمتر از قیمت بازار خریداری کنید. از آنجایی که این دوربین یک خرید عالی است، اگر به دنبال عملکرد خوب و کیفیت بالا هستید، Canon EOS 6D Mark II را با لنز 24-105 میلی متری خریداری کنید.

نتیجه

Canon EOS 6D Mark II با لنز 105-24 میلی‌متری یک ابزار عکاسی با قابلیت استفاده آسان است که برای عکاسان مبتدی و حرفه‌ای ایده‌آل است. در این مقاله به بررسی این محصول از نظر طراحی، مشخصات فنی، باتری و گزینه های اتصال پرداخته ایم و به خریداران توصیه می شود با در نظر گرفتن نیازهای خاص خود به فروشگاه اینترنتی فروشگاه های اینترنتی من مراجعه و دوربین خود را خریداری کنند و این گزینه را بررسی کنند. به دنبال با 15% تخفیف تجربه کنید.

سوالات متداول

قیمت دوربین Canon 6D با لنز 24-105 چقدر است؟

قیمت دوربین Canon EOS 6D Mark II با لنز 24-105 میلی متری حدود 99 میلیون تومان; اما در صورت انتخاب ارسال 6 هفته ای در باربری من، قیمت این محصول کاهش می یابد.

از منظر عکاسی، Canon 6D بهتر است یا 90D؟

به طور کلی دوربین Canon EOS 6D Mark II تفاوت چندانی با دوربین 90D ندارد و کمی مدرن تر و با کیفیت تر است. اما برای شروع، توصیه می شود یک دوربین Canon 90D تهیه کنید.

5/5 – (1 امتیاز)

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "نقد و بررسی دوربین عکاسی کانن مدل EOS 6D Mark II – لنز 24-105 میلی متر1433" هستید؟ با کلیک بر روی تکنولوژی، آیا به دنبال موضوعات مشابهی هستید؟ برای کشف محتواهای بیشتر، از منوی جستجو استفاده کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "نقد و بررسی دوربین عکاسی کانن مدل EOS 6D Mark II – لنز 24-105 میلی متر1433"، کلیک کنید.