نقد و بررسی دوربین عکاسی کانن مدل EOS 850D kit EF-S 18-55mm1435

مرور:

دوربین 18-55 میلی متری EF-S کیت Canon EOS 850D

دوربین جدید Canon EOS 850D را می توان جانشین مدل های EOS 77D و 800D دانست که تقریباً همگی از یک سری هستند. کانن به تولید سیستم های DSLR و دوربین های بدون آینه ادامه می دهد و عکاسان انتخاب های بیشتری دارند. هر دو سیستم دارای ویژگی ها و معایب خود هستند. Canon EOS 850D از نظر طراحی بسیار شبیه به 800D است و اگر بخواهیم آن را در محدوده EOS قرار دهیم بین 250D و 90D قرار می گیرد.

این دوربین از سنسور 24 مگاپیکسلی APS-C مطابق با سیستم DSLR بهره می برد و مجهز به جدیدترین پردازنده Digic 8 است. سیستم فوکوس خودکار متقاطع 45 نقطه ای، سنسور 400 کلوین AE و فیلمبرداری 4K.

یک ویژگی جدید به نام شمارنده کنترل سریع و یک دکمه جدید به نام AF-ON نیز به همراه جک میکروفون خارجی 3.5 میلی متری نصب شده است. این دوربین از آوریل 2020 وارد بازار شده و 820 یورو قیمت دارد. کیفیت این دوربین در حد بهترین دوربین های DSLR است و می تواند گزینه های خلاقانه تری را در اختیار عکاسان قرار دهد. می توانید لحظاتی از زندگی خود را با کنترل بهتر بر عناصر ضبط کنید و از تیراندازی لذت ببرید.

این دوربین همه کاره از یک تراشه فوق سریع استفاده می کند و تصاویر غنی تر و طبیعی تر از همیشه هستند. علاقه مندان به عکاسی می توانند با ارتقای تجهیزات خود، عکاسی خود را بهبود بخشند و فرصت های عکاسی بهتری داشته باشند. سنسور APS-C این دوربین سطح بالایی از کنترل عمق میدان و تصاویر واضح تر با پس زمینه نرم و زیبا را در اختیار شما قرار می دهد. به این ترتیب سوژه های شما نیز در یک کادر کامل قرار می گیرند. هنگام عکس‌برداری، می‌توانید از وضوح کافی برای گرفتن عکس‌هایی با جزئیات دقیق استفاده کنید و حتی در شرایط کم نور نیز عملکرد خوبی داشته باشید. عکاسی با این نرخ برای پرتره های داخلی عالی است و سیستم EOS به خوبی کار خواهد کرد.

این دوربین در سطح جهانی می تواند برای هر پروژه ای استفاده شود و کاربران می توانند از هر لنز EF یا EF-S استفاده کنند. یک فلاش نیز برای ایجاد نورپردازی خلاقانه محیط ارائه شده است و می توانید از طریق جک 3.5 میلی متری از میکروفون خارجی استفاده کنید. عکاسان مطمئناً می توانند انواع سناریوها و پروژه ها را با این دوربین انجام دهند و بدون محدودیت از لنزهای خود استفاده کنند.

EOD 850D می تواند از قابلیت فوکوس خودکار Canon، iTR Intelligent Tracking استفاده کند و سنسور اندازه گیری آن نیز قادر به ضبط تصاویر RGB + IR با دقت بالا خواهد بود. این دوربین به راحتی می تواند داده هایی را که در حالت نوردهی خودکار با وضوح بالا هستند تبدیل کند و سرعت و دقت بالایی را در این قسمت ارائه می دهد. این دوربین برای عکاسی از صحنه های ورزشی و حیات وحش ایده آل است و سیستم AF آن چنین امکاناتی را فراهم خواهد کرد.

شما می توانید از طراحی ارگونومیک این محصول استفاده کنید و بر سرعت شاتر و دیافراگم کنترل کامل داشته باشید. با این طراحی پیشرفته می توانید از صفحه دوربین جدید بالا و پایین استفاده کنید و سهولت بیشتری را در پروژه ها تجربه کنید. این دوربین اتصال بهتری را برای سایر تجهیزات فراهم می کند و می توانید خلاقیت بیشتری در کنترل دوربین داشته باشید. وزن این دوربین نیز سبک است و ممکن است شما را برای گرفتن یک دوربین رویایی ترغیب کند.

سیستم فوکوس خودکار Eye Detect در حالت Live View به شما پرتره هایی با ظاهری طبیعی و بسیار دقیق می دهد و سوژه را به حداکثر می رساند. می توانید عکاسی پیاپی با سرعت بالا را تجربه کنید و سوژه ها را با دقت و زحمت بیشتری ثبت کنید. با این دوربین انعطاف بیشتری خواهید داشت و از منظری دیگر می توانید عملکرد بهتری را در شرایط عکسبرداری چالش برانگیز تجربه کنید. این دوربین از صفحه نمایش لمسی با زاویه متغیر بهره می برد و ترکیبی خلاقانه از عکاسی از زوایای مختلف را در اختیار شما قرار می دهد.

ردیابی فوکوس خودکار در این دوربین به دلیل وجود 45 سنسور AF از نوع Dual Pixel CMOS AF سریع و دقیق تر خواهد بود. تشخیص چهره برای بهبود تصویر در نور روز به عکاس اطمینان بیشتری می دهد و افراد در کادر خوبی قرار می گیرند. هنگامی که سوژه ها دارای نور پس زمینه هستند، عکاسی با این دوربین چالش کمتری خواهد بود.

این دوربین عملکرد سریع و قدرتمندی برای عکاسی و فیلم برداری دارد و کیفیت تقریباً بی عیب و نقصی را در اختیار شما قرار می دهد که حاصل استفاده از پردازنده کانن EOS 850D با کیفیت Full HD با سرعت 60 فریم بر ثانیه است و البته فیلمبرداری 4K با سرعت 25 فریم در ثانیه را نیز ارائه می دهد. گزینه های سلفی نیز تقریباً قابل قبول هستند و می توانید تنظیم دقیق تری از نور محیط داشته باشید. اگر دوربین برای مدت طولانی تری روی صحنه بماند، تنظیم خودکار انجام می شود.

هنگام عکاسی در حالت Live View، عکاسان می توانند فاصله کانونی را دقیقاً کنترل کنند و از عملکردهای Remote Live View و Dual Pixel CMOS AF با کمک دفترچه راهنمای محصول استفاده خوبی کنند. این ویژگی ها به کاربر کمک می کند تا کنترل گسترده ای بر روی شاتر داشته باشد و حتی آنها را از طریق گوشی هوشمند خود مشاهده کند. هرچه بیشتر در مورد ویژگی های دوربین تحقیق کنیم، ارزش محصول بالاتر خواهد بود و خرید آن برای ما آسان تر خواهد بود. البته به خاطر داشته باشید که این دوربین برای مقاصد حرفه ای طراحی شده است و اگرچه از چالش های عکاسی در زمینه های مختلف پشتیبانی می کند، اما قطعا برای عکاسی ساده بهترین عملکرد را خواهد داشت.

به آن امتیاز دهید

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "نقد و بررسی دوربین عکاسی کانن مدل EOS 850D kit EF-S 18-55mm1435" هستید؟ با کلیک بر روی تکنولوژی، ممکن است در این موضوع، مطالب مرتبط دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "نقد و بررسی دوربین عکاسی کانن مدل EOS 850D kit EF-S 18-55mm1435"، کلیک کنید.