نقد و بررسی ساعت هوشمند سامسونگ مدل galaxy watch 5 40mm3065

بررسی:

ساعت هوشمند سامسونگ مدل galaxy watch 5 40mm

اگر به دنبال یک ساعت هوشمند با ویژگی های خوب هستید باید ساعت هوشمند 40 میلی متری Samsung Galaxy Watch5 را بررسی کنید. ساعت های سامسونگ توانستند عملکرد خوبی از خود نشان دهند. گلکسی واچ 5 به عنوان جدیدترین ساعت هوشمند برند سامسونگ معرفی شده است. در آینده با سوشه همراه باشید تا با ویژگی های مدل Samsung Galaxy Watch 5 آشنا شوید.

بررسی مشخصات Samsung Galaxy Watch 5

سامسونگ ساعت های هوشمند خود را با ویژگی های بسیاری ارائه کرده است که می تواند نیازهای شما را برآورده کند. این دستگاه مجهز به WIFI بلوتوث و جی پی اس است و به راحتی با دستگاه های اندرویدی سازگار است. بیش از 100 برنامه ورزشی مانند پیاده روی یوگا شنا و غیره که باید ابتدا آنها را فعال کنید. گلکسی واچ 5 تا عمق 50 متری ضد آب است.

می توانید به تماس ها و پیام ها پاسخ دهید و اعلان های شبکه های اجتماعی را مشاهده کنید. Samsung Galaxy Watch 5 دارای قابلیتی به نام Find my Phone است که با استفاده از آن می توانید در هر زمانی گوشی موبایل خود را پیدا کنید. علاوه بر ویژگی های ذکر شده این ساعت خواب شما را ردیابی می کند و به شما می گوید که چقدر عمیق یا سبک بوده است.

نکات مثبت نکات منفی
✔ دارای قابلیت های نرم افزاری گسترده ❌ تفاوت چندانی با گلکسی واچ 4 ندارد
✔ بهبود توانایی ردیابی میزان خواب شبانه ❌ فقط با گوشی سامسونگ می توانید به ECG دسترسی پیدا کنید.
✔ مجهز به سنسورهای دقیق برای بررسی سلامت بدن
✔مقاومت بالای صفحه نمایش در برابر خط و خش
  • طراحی ساعت هوشمند Samsung Galaxy Watch5 40mm

این ساعت اسپرت و مناسب برای خانم ها و آقایان است. وزن ساعت 28 گرم است و باعث می شود در حین کار احساس خستگی نکنید. صفحه نمایش آن گرد و SUPER AMOLED است. بندهای آن سیلیکونی بوده و طراحی کلاسیک دارد. ابعاد Samsung Galaxy Watch 5 9.8 x 39.3 x 40.4 میلی متر است.

  • باتری برای Samsung Galaxy Watch 5

ساعت هوشمند سامسونگ گلکسی واچ 5 40 میلی متری دارای ظرفیت باتری 284 میلی آمپر ساعتی است که نسبت به ساعت های گلکسی قبلی پیشرفت کرده است. باتری آن لیتیوم یونی است و با شارژ کامل می توانید تا 40 ساعت از تمام عملکردهای آن استفاده کنید. این ساعت دارای قابلیت شارژ بی سیم است و می توانید آن را با سرعت 10 وات شارژ کنید.

  • ساعت هوشمند سنسور سامسونگ مدل Galaxy Watch 5

ساعت هوشمند سامسونگ گلکسی واچ 5 مجهز به سنسور ECG و اندازه گیری فشار خون است. این ساعت قابلیت های زیادی برای نظارت بر سلامت کاربران دارد. برنامه های ورزشی مختلفی بر روی این ساعت تعریف شده است تا بتواند تمامی فعالیت های ورزشی کاربر را ردیابی کند.

Samsung Galaxy Watch 5 می تواند اطلاعاتی مانند فشار خون کالری سوزانده شده ضربان قلب سطح اکسیژن خون و استرس را کنترل کند. به طور کلی اگر به دنبال دستگاهی برای بررسی سلامت بدن خود هستید ساعت هوشمند 40 میلی متری Samsung Galaxy Watch5 را به شما پیشنهاد می کنیم.

قیمت گلکسی واچ 5

سامسونگ ثابت کرده است که همیشه به فکر رضایت کاربران خود بوده و محصولاتی با کیفیت بالا تولید می کند. قیمت گلکسی واچ 5 در سایت های مختلف تقریبا یکسان است اما می توانید گلکسی واچ 5 را با 30 درصد تخفیف از فروشگاه اینترنتی فروشگاه های اینترنتی خریداری کنید. همچنین قیمت ساعت هوشمند سامسونگ در تمامی مدل ها را می توانید از لینک بازخورد مشاهده کنید.

حرف آخر

در این مقاله از فروشگاه فروشگاه های اینترنتی سعی کرده ایم تمامی مشخصات و ویژگی های ساعت سامسونگ گلکسی واچ 5 را به شما بگوییم که با تمام ویژگی های ذکر شده در رابطه با گلکسی واچ 5 می توان گفت که از نظر بهترین انتخاب است. قیمت و کارکردهای ارائه شده

4.7/5 – (3 امتیاز)

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "نقد و بررسی ساعت هوشمند سامسونگ مدل galaxy watch 5 40mm3065" هستید؟ با کلیک بر روی تکنولوژی، آیا به دنبال موضوعات مشابهی هستید؟ برای کشف محتواهای بیشتر، از منوی جستجو استفاده کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "نقد و بررسی ساعت هوشمند سامسونگ مدل galaxy watch 5 40mm3065"، کلیک کنید.

نوشته های مشابه