نقد و بررسی ساعت هوشمند سامسونگ مدل Galaxy Watch 5 Pro3066

بررسی:

ساعت هوشمند سامسونگ مدل Galaxy Watch 5 Pro

Samsung Galaxy Watch Pro با ویژگی‌های پیشرفته، فناوری را به سطح جدیدی می‌برد. گلکسی واچ 5 پرو از طراحی زیبا گرفته تا ویژگی‌های پیشرفته ردیابی سلامتی به شما امکان می‌دهد در ارتباط، با انگیزه و سالم بمانید. در این بخش نگاهی دقیق به ساعت هوشمند Samsung Galaxy Watch5 pro خواهیم داشت.

مشخصات فنی مدل Samsung Galaxy Watch5 Pro

گلکسی واچ 5 پرو با سیستم عامل به روز شده تایزن 7.0 اجرا می شود. این ساعت هوشمند دارای 16 گیگابایت حافظه داخلی و 1.5 گیگابایت رم است. از دیگر ویژگی های فنی این ساعت می توان به پردازنده اگزینوس W920، باتری 360 میلی آمپر ساعتی و دوربین 5 مگاپیکسلی برای تماس تصویری اشاره کرد.

Samsung Galaxy Watch 5 Pro دارای ویژگی های هوشمند بسیاری است که استفاده از آن را در زندگی آسان می کند. از جمله این عملکردها می توان به شناسایی خودکار تمرینات، اندازه گیری فشار خون، پایش ضربان قلب، نمایش پیام ها و تماس ها، ارائه مسیر بر روی نقشه ها و امکان کار با سیستم عامل های اندروید و iOS با وضوح و روشنایی عالی اشاره کرد که به کاربران این امکان را می دهد تا صفحه را بهتر ببینید

یکی دیگر از ویژگی های این ساعت هوشمند سامسونگ قابلیت اتصال به اینترنت از طریق وای فای و بلوتوث است. کاربران با اتصال به اینترنت می توانند به راحتی به ایمیل، پیامک و اپلیکیشن های محبوب خود دسترسی داشته باشند. علاوه بر این، با اتصال به بلوتوث، این ساعت می تواند با دستگاه های دیگر ارتباط برقرار کند.

گلکسی واچ 5 پرو دارای سیستم عامل تایزن است که به کاربران امکان استفاده از اپلیکیشن ها و ویژگی های مختلف را می دهد. این ساعت هوشمند دارای پردازنده قدرتمند و حافظه داخلی بزرگی است که به کاربران امکان نصب و استفاده از برنامه های مورد علاقه خود را می دهد.

طراحی Samsung Galaxy Watch 5 Pro

ساعت هوشمند سامسونگ گلکسی واچ 5 پرو دارای تفاوت هایی در طراحی نسبت به ساعت هوشمند سامسونگ گلکسی واچ 5 است که با استفاده از باتری بزرگتر، قطر بیشتری نسبت به نسخه معمولی دارد. قطر Samsung Watch 5 Pro حدود 10.5 میلی متر است که 0.8 میلی متر ضخیم تر از نسخه معمولی است. همچنین اندازه کلی ساعت افزایش یافته است.

وزن این ساعت 46.5 گرم است و بدنه آن از تیتانیوم ساخته شده است که باعث مقاومت بیشتر آن می شود اما وزن ساعت را افزایش نمی دهد. این ساعت با استفاده از گواهینامه نظامی MIL-STD-810H، مقاومت بالایی در برابر آب و ضربه دارد، به طوری که می تواند تا عمق 50 متری زیر آب را تحمل کند.

صفحه نمایش شفاف و روشن این ساعت به عنوان گزینه مشاهده طراحی شده است. اگر به ساعت های هوشمند گرد با صفحه نمایش بزرگ علاقه دارید، این ساعت می تواند گزینه جذابی برای شما باشد. علاوه بر این می توانید تسمه های مختلف با طرح های مختلف را خریداری و نصب کنید.

طراحی و کیفیت مواد استفاده شده در نسخه Pro برای کاربردهای ورزشی بیشتر بهینه شده است. تغییراتی در طراحی ایجاد شده است تا بتوانید در حین ورزش و فعالیت های سنگین بدون نگرانی از آسیب دیدن ساعت از گلکسی واچ 5 پرو استفاده کنید. طراحی گرد ساعت حفظ شده است، اما قاب ساعت برای محافظت بیشتر از صفحه نمایش، ضخیم تر و طولانی تر شده است. لبه های بدنه برای محافظت از صفحه نمایش بالاتر است

این نسخه فقط در یک اندازه 45 میلی متری موجود است و ممکن است برای افرادی با دستان کوچک مناسب نباشد. دکمه های فیزیکی برای استفاده از منوها و میکروفون در لبه سمت راست قرار دارند و بزرگتر از نسخه معمولی برای دسترسی آسان تر در حین فعالیت ها هستند. این ساعت از حلقه مکانیکی نسخه های کلاسیک استفاده نمی کند و در عوض از قابلیت لمسی برای عملکردهای خود استفاده می کند. با توجه به اینکه ساعت هوشمند پرچمدار سامسونگ تنها در یک اندازه 45 میلی متری عرضه می شود، اندازه بدنه بزرگ ممکن است برای برخی از کاربران جذاب نباشد.

صفحه نمایش Samsung Galaxy Watch 5 Pro

صفحه نمایش ساعت هوشمند گلکسی واچ 5 پرو با روشنایی بالا و عملکرد برتر در محیط های روشن برای استفاده در فضای باز و زیر نور خورشید طراحی شده است. این نمایشگر 1.4 اینچی Super AMOLED کیفیت بسیار بالایی را با تراکم پیکسلی 321 پیکسل در هر اینچ و وضوح 450 در 450 پیکسل ارائه می دهد. همچنین این ساعت از قابلیت نمایش همیشه روشن که در نسخه های قبلی نیز وجود داشت پشتیبانی می کند. صفحه نمایش گلکسی واچ 5 پرو از یاقوت کبود ساخته شده است که مقاومت بسیار خوبی در برابر خش و خش دارد.

لبه های قاب ساعت نیز برجسته شده و از شیشه کریستال یاقوت کبود و روکش تیتانیوم ساخته شده است که باعث افزایش مقاومت و دوام ساعت در برابر ضربه و خط و خش می شود. استاندارد MIL-STD-810H نیز در ساختار بدنه رعایت شده است تا در شرایط سخت دما، گرما، نفوذ مایعات و گرد و غبار مقاومت کند.

بند 20 میلی متری این ساعت شبیه آهنربا طراحی شده و دور مچ را محکم می کند اما تنظیم آن به راحتی امکان پذیر نیست. اگر اندازه بند به مچ دست شما نمی رسد، می توانید از بندهای 20 میلی متری قدیمی و معمولی استفاده کنید.

نرم افزار و سخت افزار Galaxy Watch 5 pro

Samsung Watch 5 Pro یک ساعت هوشمند با سیستم عامل Android Wear 3.5 و رابط کاربری One UI Watch 4.5 است. این ساعت از سیستم عامل اندروید بهره می برد که تجربه ای روان را برای کاربران فراهم می کند. همچنین اپلیکیشن های زیادی برای این ساعت در اپ استور وجود دارد.

ساعت هوشمند Samsung Watch 5 Pro از پردازنده Exynos W920 با فناوری 5 نانومتری بهره می برد. این پردازنده دو هسته ای با اجرای روان و بدون نقص برنامه ها عملکرد بسیار خوبی دارد.

Watch 5 Pro دارای 16 گیگابایت حافظه داخلی است که برای یک ساعت هوشمند خوب است. این ساعت قابلیت استفاده از کارت حافظه را ندارد و به حافظه بیشتری نیاز ندارد. همچنین با 1.5 گیگابایت رم، برای اجرای برنامه ها و عملکرد بهتر ساعت کافی است.

Galaxy Watch 5 Pro از پردازنده Exynos W920 و پردازنده گرافیکی Mali-G68 پشتیبانی می کند. این دو پردازنده وظیفه مدیریت و پیاده سازی قابلیت های گرافیکی ساعت را بر عهده دارند. این ساعت دارای 1.5 گیگابایت رم و حداکثر 16 گیگابایت حافظه داخلی است. علاوه بر این امکان استفاده از اپلیکیشن های شخص ثالث از طریق گوگل پلی نیز وجود دارد.

گلکسی واچ پرو همچنین امکان ذخیره فایل های صوتی تا 16 گیگابایت را در اختیار کاربر قرار می دهد. علاوه بر این، Samsung Galaxy Watch 5 Pro ویژگی های نرم افزاری مختلفی از جمله تشخیص سقوط خودکار، نمایش اعلان و رد تماس را ارائه می دهد.

باتری برای Samsung Galaxy Watch 5 Pro

Samsung Galaxy Watch 5 Pro با باتری قدرتمند 590 میلی آمپر ساعتی از نسخه معمولی خود قدرتمندتر است. این افزایش ظرفیت، مدت زمان شارژ را از یک روز به 3 روز افزایش داد. این افزایش قدرت باتری نیز دلیل اصلی بالاتر بودن قیمت گلکسی واچ 5 پرو نسبت به نسخه معمولی است.

باتری گلکسی واچ 5 پرو دارای شارژر بی سیم 10 واتی است و می توان آن را با استفاده از پد شارژ مغناطیسی شارژ کرد. پد شارژ همراه با ساعت است.

گلکسی واچ 5 پرو از شارژ سریع پشتیبانی می کند و اجازه می دهد تا 80 ساعت از نور بدون صفحه نمایش روشن و GPS با استفاده از آداپتور 25 واتی استفاده کنید. در استفاده معمولی با نمایشگر همیشه روشن، GPS فعال و استفاده از ابزارهای ردیابی، حدود 72 ساعت شارژ امکان پذیر است. با روشن کردن عملکرد AOD (نمایشگر همیشه روشن)، زمان شارژ به حدود 60 ساعت کاهش می یابد.

به لطف باتری قدرتمند گلکسی واچ 5 پرو و ​​زمان شارژ طولانی، این ساعت یکی از گزینه های جذاب برای کاربرانی است که نمی خواهند هر روز ساعت خود را شارژ کنند. با سرعت شارژ بالا، نیاز به شارژ مجدد ساعت تا حد زیادی کاهش می یابد و باتری در مدت زمان کوتاهی به طور کامل شارژ می شود.

ویژگی های مدل Samsung Galaxy Watch5 Pro

رابط کاربری گلکسی واچ 5 پرو کاملاً بهبود یافته است و امکان استفاده آسان و دسترسی به گزینه های مختلف چهره را فراهم می کند.

وجود دو کلید در کناره ساعت علاوه بر افزایش زیبایی محصول به عنوان حسگر عمل می کند. با فشار دادن انگشت روی این کلیدها به مدت یک دقیقه، اسکن بیوالکتریکی انجام می دهید و اطلاعاتی در مورد سلامت خود مانند ضربان قلب، فشار خون و سطح اکسیژن دریافت می کنید.

Galaxy Watch 5 Pro مجهز به GPS است که به شما امکان می دهد مسیر خود را برنامه ریزی و ردیابی کنید. همچنین می توانید مسیرهای خود را با دوستان و مخاطبین خود به اشتراک بگذارید. ردیابی ورزش و ناوبری گام به گام با نشانگر لرزش نیز در این ساعت موجود است.

با استفاده از این قابلیت می توانید مسیری را که طی می کنید در حین فعالیت هایی مانند دوچرخه سواری یا دویدن ضبط و حفظ کنید.

خلاصه

در این پست به بررسی ویژگی های ساعت هوشمند Galaxy watch5 pro از جمله صفحه نمایش بزرگ، سنسورهای مربوط به آنالیز سلامت، مشخصات فنی، نرم افزار، سخت افزار و رابط کاربری آن پرداختیم. همین حالا ساعت هوشمند سامسونگ را در انواع مختلف با قیمت مناسب از سایت فروشگاه های اینترنتی خریداری کنید.

آیا گلکسی واچ 5 پرو ضد آب است؟

بله، گلکسی واچ 5 پرو دارای استاندارد IP68 مقاومت در برابر آب و گرد و غبار است. یعنی می توانید ساعت را تا عمق 50 متری آب ببرید.

آیا گلکسی واچ 5 پرو قابلیت برقراری تماس تلفنی را دارد؟

بله، گلکسی واچ 5 پرو قابلیت برقراری تماس تلفنی را دارد. می توانید با این ساعت هوشمند تماس تلفنی برقرار کنید و از طریق بلندگو و میکروفون داخلی ساعت به صدای مکالمه گوش دهید.

3.5/5 – (2 امتیاز)

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "نقد و بررسی ساعت هوشمند سامسونگ مدل Galaxy Watch 5 Pro3066" هستید؟ با کلیک بر روی تکنولوژی، آیا به دنبال موضوعات مشابهی هستید؟ برای کشف محتواهای بیشتر، از منوی جستجو استفاده کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "نقد و بررسی ساعت هوشمند سامسونگ مدل Galaxy Watch 5 Pro3066"، کلیک کنید.