نقد و بررسی ساعت هوشمند سامسونگ Galaxy Watch 5 44mm3064

بررسی:

ساعت هوشمند Samsung Galaxy Watch 5 44 mm

سامسونگ گلکسی واچ 5 44 میلی متری تفاوت های کوچکی نسبت به گلکسی واچ 4 دارد. باتری گلکسی واچ نسبت به مدل های قبلی می تواند بیش از 10 ساعت دوام بیاورد و این ساعت مقاومت بالایی در برابر ضربه و خش دارد. برای دریافت اطلاعات کامل درباره Galaxy Watch 5 با Soshe همراه باشید.

طراحی ساعت هوشمند Samsung Galaxy Watch5 44mm

Samsung Galaxy Watch 5 به عنوان محصولی شناخته می شود که نه تنها برای ورزشکاران مناسب است، بلکه می توانید آن را تا حد زیادی شخصی سازی کنید. این امر باعث می شود تا Samsung Galaxy Watch 5 برای هر موقعیتی مناسب باشد. گلکسی واچ 5 دیگر حاشیه های چرخشی ندارد و این ساعت را زیباتر می کند.

گلکسی واچ 5 سامسونگ به گونه ای طراحی شده است که قسمت پایینی آن خمیده است و حسگرها با پوست ارتباط بهتری برقرار می کنند. ساعت هوشمند سامسونگ گلکسی واچ 5 44 میلی‌متری دارای گواهی IP68 است، به این معنی که می‌تواند 10 دقیقه در عمق 50 متری مقاومت کند. صفحه نمایش استفاده شده از یاقوت کبود ساخته شده است که حدود 60 درصد استحکام بیشتری نسبت به مدل های قبلی دارد.

باتری برای Samsung Galaxy Watch 5

اگر گلکسی واچ 5 را به طور کامل شارژ کنید، می توانید تا 50 ساعت از آن استفاده کنید. باتری سامسونگ گلکسی واچ 5 15 درصد بزرگتر از گلکسی واچ 4 است و می توانید تا دو روز از آن استفاده کنید. اگر از ویژگی ساعت همیشه روشن و حسگرهای همیشه روشن استفاده کنید، تا 30 ساعت برای شما کار خواهد کرد.

زمان شارژ ساعت هوشمند سامسونگ گلکسی واچ 5 44 میلی متری نیز فوق العاده است و با 8 دقیقه شارژ تا 8 ساعت دوام می آورد. برای شارژ کامل سامسونگ گلکسی واچ 5 تنها یک ساعت زمان نیاز دارید.

ویژگی های ساعت هوشمند Samsung Galaxy Watch5 44mm

حسگرهای تعبیه شده در این ساعت به راحتی فعالیت های ورزشی شما را تشخیص می دهند. ساعت هوشمند Samsung Galaxy Watch 5 می تواند دویدن، دراز و نشست، پیلاتس، دوچرخه سواری و سایر فعالیت های ورزشی را ردیابی کند. در این مدت، گلکسی واچ 5 شما را از تعداد کالری سوزانده شده و ضربان قلب مطلع می کند. یکی دیگر از ویژگی های جالب این ساعت نشان دادن مسیر پیاده روی است.

ساعت هوشمند سنسور سامسونگ مدل Galaxy Watch 5

یکی از تغییرات بزرگ در گلکسی واچ 5 استفاده از حسگر برای تشخیص دمای بدن است. حسگر BioActive می تواند ضربان قلب و سطح اکسیژن خون را از طریق تجزیه امپدانس اندازه گیری کند. سنسور خواب استفاده شده در آن نسبت به مدل های قبلی بسیار بهبود یافته است و می تواند به شما بگوید که آیا خواب شما کیفیت خوبی داشته است یا خیر. چیزهای دیگری که حسگر خواب به شما می گوید این است که آیا هنگام خواب خروپف می کنید و آروغ می زنید و میزان اکسیژن شما در هنگام خواب چقدر است.

قیمت گلکسی واچ 5 چقدر است؟

برند سامسونگ یکی از بهترین شرکت ها در زمینه فناوری است و این موضوع در قیمت گلکسی واچ 5 نیز نمایان است.اگر شما نیز قصد خرید این محصول را دارید، ابتدا باید با امکاناتی که این محصول ارائه می دهد آشنا شوید. قیمت ساعت هوشمند سامسونگ گلکسی واچ 5 44 میلی متری در بازار 279 دلار است اما در زمان نگارش این مطلب قیمت آن 8 میلیون و 400 هزار تومان است.

خرید Samsung Galaxy Watch 5

سامسونگ گلکسی واچ 5 با آپدیت بسیار خوبی نسبت به مدل های قبلی وارد بازار شد. باتری و حسگرهای سلامت ساعت هوشمند 44 میلی متری Samsung Galaxy Watch5 نسبت به مدل های قبلی بهبود یافته است. بنابراین، اگر می خواهید یک ساعت خوب بخرید که تمام نیازهای شما را برآورده کند، Samsung Galaxy Watch 5 ارزش خرید دارد. با مراجعه به فروشگاه اینترنتی چمدان می توانید این محصول را با 15% تخفیف استثنایی سفارش دهید.

سوالات متداول

آیا گلکسی واچ 5 44 میلی متری ضد آب است؟

بله، گلکسی واچ 5 44 میلی متری دارای IP68 ضد آب است و می توان آن را تا عمق 50 متری بدون هیچ مشکلی در زیر آب فرو برد.

آیا Galaxy Watch5 44mm از برنامه های شخص ثالث پشتیبانی می کند؟

بله، Galaxy Watch5 44mm از برنامه های شخص ثالث مانند Spotify، Strava و Uber پشتیبانی می کند. می توانید این برنامه ها را روی ساعت خود نصب کرده و از آنها استفاده کنید.

5/5 – (1 امتیاز)

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "نقد و بررسی ساعت هوشمند سامسونگ Galaxy Watch 5 44mm3064" هستید؟ با کلیک بر روی تکنولوژی، آیا به دنبال موضوعات مشابهی هستید؟ برای کشف محتواهای بیشتر، از منوی جستجو استفاده کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "نقد و بررسی ساعت هوشمند سامسونگ Galaxy Watch 5 44mm3064"، کلیک کنید.