نقد و بررسی مجیک کیبورد آیپد 11 اینچ و آیپد ایر نسل 4 و 53866

بررسی:

Magic Keyboard آیپد 11 اینچی و آیپد ایر نسل 4 و 5

کیبورد جادویی یکی از بهترین لوازم جانبی برای تبدیل آی پد شما به دستگاهی شبیه لپ تاپ است. این محصول با آیپد پرو 11 اینچی نسل 1 تا 4 و همچنین آیپد ایر نسل 4 و 5 10.9 اینچی سازگار است. صفحه کلید جادویی دارای ویژگی‌هایی مانند ترک‌پد برای تایپ آسان‌تر، نور پس‌زمینه برای تایپ در شب و یک قاب محافظ است که از iPad شما در برابر خط و خش محافظت می‌کند. بنابراین با افزودن این کیبورد آیپد به دستگاهی با امکانات بیشتر تبدیل می شود و کاربر می تواند از آن به عنوان لپ تاپ استفاده کند. به طور کلی، Magic Keyboard یک گزینه عالی برای افزایش بهره وری iPad است. تا پایان این بررسی با چمدان من بمانید.

ویژگی های Magic Keyboard iPad 11 inch

طراحی مناسب

کیبورد هوشمند مناسب برای آیپد 11 اینچی و آیپد ایر نسل 4 و 5 دارای ظاهری بسیار زیبا و متعادل است. منحصربفردترین ویژگی طراحی این محصول صفحه نمایش شناور آن است که با اتصال این کیبورد، آیپد به نظر می رسد که در هوا شناور است. همچنین صفحه نمایش به کاربر نزدیکتر است. این کیبورد نسبتا ضخیم است و در دسته کیبوردهای سنگین قرار می گیرد اما کاربر به راحتی آن را حمل می کند. مواد استفاده شده از کیفیت بالایی برخوردار بوده و باعث افزایش طول عمر صفحه کلید می شود. لولای ارگونومیک آن اجازه می دهد تا زاویه صفحه نمایش را از 90 تا 130 درجه تنظیم کنید. پورت شارژ USB-C و پایه مغناطیسی برای تنظیم ارتفاع از دیگر ویژگی های این محصول است.

مکانیزم با دکمه

کیبورد جادویی مناسب برای آیپد 11 اینچی و آیپد ایر نسل 4 و 5 دارای کلیدهای باکیفیت و عملکرد روان است. این کیبورد به دلیل اتصال بی سیم بلوتوث و مکانیزم سوئیچ قیچی به کیبورد جادویی معروف است. صدای کلیدها در هنگام تایپ چندان آزاردهنده و حتی خوشایند نیست. اپل این صفحه کلید را طوری طراحی کرده است که به اندازه کافی بزرگ باشد تا احساس کنید در حال تایپ کردن روی یک صفحه کلید واقعی هستید.

نور پس زمینه صفحه کلید

یکی دیگر از ویژگی های Magic Keyboard استفاده از نور پس زمینه برای کلیدها است که شدت آن با توجه به نور محیط تنظیم می شود. علاوه بر استفاده مهم از این قابلیت که به شما کمک می کند تا کیبورد را به وضوح و کامل در تاریکی ببینید، این نور جلوه خاصی به این کیبورد بخشیده است و یک ویژگی مهم و کاربردی محسوب می شود.

صفحه نمایش و کلیدهای مکان نما

ترک پد صفحه کلید جادویی آیپد ابعاد کوچکی دارد اما ویژگی مثبت آن این است که کاربر می تواند در هر جایی کلیک کند. این ترک پد به خوبی توسط iPadOS و برنامه های اپل پشتیبانی می شود، اما ممکن است برنامه های دیگر لزوما از آن پشتیبانی نکنند. مکان نما در این صفحه کلید به شکل یک نقطه کوچک است، اما می تواند به حالت سنتی بازگردد. مکان نما همچنین بزرگتر می شود و هنگام بزرگنمایی به آیکون های رابط کاربری می چسبد، اگرچه این ویژگی را می توان غیرفعال کرد. در مجموع، این کیبورد علیرغم اندازه کوچکش، ویژگی های مفیدی دارد، اما همچنان از برخی جنبه ها نیاز به بهبود دارد.

مطالب پیشنهادی: بررسی قیمت و خرید تبلت اپل از My Bag

مشخصات فنی Magic Keyboard iPad 11 inch

طراحی مواد بدن پلی اورتان
ابعاد 11 اینچ
نور پس زمینه سفید
اتصال نوع اتصال بی سیم
پورت شارژ USB-C
سازگاری با دستگاه های دیگر سازگار با آیپد 11 اینچی

آیپد ایر نسل چهارم

آیپد ایر نسل پنجم

نقاط ضعف Magic Keyboard iPad 11 inch

  • قیمت بالا: یکی از معایب اصلی محصولات اپل قیمت بالای آنهاست و همین امر می تواند باعث شود بسیاری از کاربران از خرید این کیبورد منصرف شوند.

نتیجه گیری:

کیبورد مجیک برای آیپد 11 اینچی و آیپد ایر نسل 4 و 5 یکی از بهترین کیبوردهای موجود در بازار برای آیپد 11 اینچی و آیپد ایر نسل 4 و 5 است که ارزش خرید بالایی دارد. این کیبورد می تواند آی پد شما را از یک تبلت ساده به یک لپ تاپ حرفه ای تبدیل کند و دیگر نیازی به لپ تاپ نداشته باشید.

سوالات متداول:

  • آیا صفحه کلید جادویی برای آیپد 11 اینچی و آیپد ایر نسل 4 و 5 لازم است؟

خیر، Magic Keyboard یک لوازم جانبی اختیاری برای iPad 11 اینچی و iPad Air نسل 4 و 5 است. این صفحه کلید می تواند تجربه iPad را بهبود بخشد، اما برای استفاده از آن نیازی به داشتن این صفحه کلید ندارید.

  • آیا کیبورد جادویی برای همه مناسب است؟

نه، صفحه کلید جادویی برای همه نیست. این دستگاه برای افرادی مناسب است که برای استفاده از آیپد خود به صفحه کلید و تاچ پد باکیفیت نیاز دارند. صفحه کلید جادویی همچنین برای افرادی که می خواهند آی پد خود را به دستگاهی شبیه لپ تاپ تبدیل کنند عالی است.

5/5 – (1 امتیاز)

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "نقد و بررسی مجیک کیبورد آیپد 11 اینچ و آیپد ایر نسل 4 و 53866" هستید؟ با کلیک بر روی تکنولوژی، آیا به دنبال موضوعات مشابهی هستید؟ برای کشف محتواهای بیشتر، از منوی جستجو استفاده کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "نقد و بررسی مجیک کیبورد آیپد 11 اینچ و آیپد ایر نسل 4 و 53866"، کلیک کنید.