نقد و بررسی مجیک کیبورد تبلت اپل مدل 12.9 اینچ مدل 20213865

مرور:

صفحه کلید جادویی تبلت اپل 12.9 اینچی مدل 2021

شرکت اپل با ارائه کیبورد جادویی آیپد پرو 2021، سعی کرد نیاز کاربران را از صفحه کلید مجزا برای این محصول برطرف کند. این کیبورد علیرغم داشتن امکاناتی مانند ترک پد داخلی، نور پس زمینه و قاب محافظ، تجربه تایپ فوق العاده و کار با سیستم عامل iPadOS را در اختیار کاربران قرار می دهد. طراحی زیبا، سبک و قابل حمل این محصول با ابعاد 256×202×22 میلی متر، آن را به همراهی کاربردی برای آیپد پرو 12.9 اینچی تبدیل کرده است.

Magic Keyboard iPad 12.9 inch 2021 از مواد با کیفیت و بادوام در رنگ های سفید و مشکی ساخته شده است تا طول عمر بالایی داشته باشد. سطح بیرونی از پلی اورتان و لایه داخلی از میکرو فیبر ساخته شده است که خراش ایجاد نمی کند. اندازه کوچک آن نیز توجه کاربران را به خود جلب کرد. اگر قصد خرید کیبورد حرفه ای برای آیپد پرو خود را دارید، این بررسی را از دست ندهید. تا پایان این بررسی با چمدان من بمانید.

مشخصات فنی تبلت مجیک کیبورد اپل مدل 12.9 اینچی

کلیدهای با کیفیت

Magic Keyboard iPad Pro 2021 از کلیدهای قیچی استفاده می کند که از طریق بلوتوث به آی پد متصل می شوند. طراحی این کلیدها به گونه ای است که تجربه تایپ بسیار خوبی را در اختیار کاربر قرار می دهد. این صفحه کلید دارای نور پس زمینه ای است که کارایی آن را حتی در محیط های تاریک نیز افزایش می دهد و از مشکل تایپ کاربران جلوگیری می کند.

تاچ پد تعبیه شده در صفحه کلید

صفحه لمسی صفحه کلید 12.9 اینچی iPad Pro Magic کوچک است، اما همچنان قابل کلیک است. در پایین این تاچ پد کلیدهای کلیکی قرار دارند. سرعت بالا، عملکرد دقیق و ناوبری آسان از ویژگی های این تاچ پد است. همچنین امکان شناسایی 3 انگشت به طور همزمان در تنظیمات پد لمسی وجود دارد که می توان آن را فعال کرد. با استفاده از این ویژگی ها، کاربران می توانند از ویژگی های تاچ پد و صفحه کلید جادویی نهایت استفاده را ببرند.

مواد با کیفیت

برای ساخت کیبورد جادویی آیپد پرو 2021 از مواد باکیفیت و بادوام در دو رنگ سفید و مشکی استفاده شده است. به همین دلیل می توان از این کیبورد سال ها استفاده کرد. سطح بیرونی از پلی اورتان و سطح داخلی از یک لایه میکروفیبر ساخته شده است که خراش ایجاد نمی کند. ابعاد کوچک این دستگاه نیز توانسته است نیازهای بسیاری از کاربران را برآورده کند و نظر آنها را به خود جلب کند. در مجموع کیفیت بالای مواد و اندازه کوچک از ویژگی های مثبت این محصول است.

مشخصات فنی Magic Keyboard iPad Pro 2021

طرح جنس بدنه پلی اورتان
ابعاد 12.9 اینچ
نور پس زمینه سفید
ارتباط نوع اتصال بي سيم
پورت شارژ USB-C
سازگاری با دستگاه های دیگر سازگار با

آیپد پرو 12.9 اینچی (نسل پنجم)

آیپد پرو 12.9 اینچی (نسل چهارم)

آیپد پرو 12.9 اینچی (نسل سوم)

نقاط ضعف صفحه کلید جادویی تبلت اپل 12.9 اینچی مدل 2021

  • قیمت بالا: در مقایسه با یک صفحه کلید تبلت کوچک، صفحه کلید تبلت جادویی اپل یک گزینه گران قیمت است.
  • پشتیبانی محدود از دستگاه: این کیبورد تنها از سه مدل تبلت پشتیبانی می کند و دیگر دستگاه های اپل را پشتیبانی نمی کند.

نتیجه:

صفحه کلید جادویی تبلت اپل مدل 2021 12.9 اینچی یک کیبورد مناسب برای کسانی است که می خواهند تبلت خود را به یک لپ تاپ هیبریدی تبدیل کنند و هم به عنوان تبلت و هم به عنوان یک لپ تاپ قدرتمند از آن استفاده کنند. به دلیل موادی که اپل در این صفحه کلید استفاده کرده است، Magic Keyboard iPad Pro 2021 می تواند به عنوان یک محصول بادوام برای شما کار کند.

سوالات متداول:

آیا این کیبورد ارزش خرید دارد؟

صفحه کلید جادویی تبلت آیپد ارزش خرید بالایی دارد. زیرا تبلت شما را به یک لپ تاپ قدرتمند تبدیل می کند و با این کیبورد عملا دو وسیله مفید در اختیار دارید.

آیا صفحه کلید بهتری در رنج قیمت تبلت 12.9 اینچی اپل 2021 وجود دارد؟

خیر؛ این صفحه کلید استانداردترین دستگاه برای iPad است و جفت شدن آن با iPad خود تجربه کاربری منحصر به فردی را برای شما به ارمغان می آورد.

5/5 – (1 امتیاز)

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "نقد و بررسی مجیک کیبورد تبلت اپل مدل 12.9 اینچ مدل 20213865" هستید؟ با کلیک بر روی تکنولوژی، آیا به دنبال موضوعات مشابهی هستید؟ برای کشف محتواهای بیشتر، از منوی جستجو استفاده کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "نقد و بررسی مجیک کیبورد تبلت اپل مدل 12.9 اینچ مدل 20213865"، کلیک کنید.