نقد و بررسی گوشی سامسونگ Galaxy A04 ظرفیت 64 گیگابایت و رم 4 گیگابایت3082

بررسی:

گوشی سامسونگ گلکسی A04 با ظرفیت 64 گیگابایت و 4 گیگابایت رم

گوشی سامسونگ با برند a04 طیف گسترده ای از گوشی های مقرون به صرفه را در اختیار عموم قرار می دهد. گوشی A04 یکی از گوشی های سامسونگ با کارایی قابل قبول و قیمت اقتصادی می باشد. گوشی سامسونگ A04 با قیمت 4 میلیون تومان روانه بازار شده است و مناسب کسانی است که انتظار زیادی از موبایل خود ندارند. در ادامه با فروشگاه های اینترنتی همراه باشید تا با مشخصات این گوشی بیشتر آشنا شوید.

بررسی مشخصات گوشی A04

قبل از خرید گوشی موبایل بهتر است با مشخصات فنی آن آشنا شوید تا بتوانیم بهترین انتخاب را داشته باشیم. در این قسمت به بررسی مشخصات فنی گوشی A04 می پردازیم و با نقاط قوت و ضعف این دستگاه بیشتر آشنا می شویم.

طراحی گوشی گلکسی A04

طراحی گوشی a04 برای عموم آشنا و شبیه به مدل A13 است. در طراحی گوشی های سری A سامسونگ می توان به ارگونومی و سادگی اشاره کرد. البته با توجه به بازه قیمتی آن جنس بدنه از پلاستیک محکم ساخته شده است اما احتمال افتادن آن فوق العاده زیاد است. در پایین گوشی یک جک 3.5 میلی متری و یک پورت USB-C قرار دارد. در بالای صفحه نمایش گوشی دوربین سلفی و دکمه های کنترل صدا محل قرارگیری کارت حافظه و سیم کارت در اطراف محصول قرار دارد.

صفحه نمایش گوشی A04

صفحه نمایش استفاده شده در این گوشی 6.5 اینچی با وضوح 720 در 1600 پیکسل است. A04 از پنل PLS LCD استفاده می کند و کیفیت صفحه نمایش IPS را ارائه می دهد. در میان رقبا با همان قیمت A04 موفق شد صفحه نمایش خوبی ارائه دهد که در شرایط نوری مختلف بهترین عملکرد را داشت. این گوشی دارای نرخ رفرش 60 هرتز است.

دوربین سامسونگ گلکسی A04

با توجه به اینکه گلکسی A04 یکی از گوشی های مقرون به صرفه سامسونگ است دوربین خوبی دارد. سامسونگ همیشه به دوربین اهمیت زیادی داده و دو ماژول دوربین در پشت این دستگاه قرار گرفته است. این گوشی به دوربین 50 مگاپیکسلی مجهز است و استانداردهای لازم را دارد اما نمی توان انتظار زیادی داشت. دوربین سلفی گوشی a04 دارای رزولوشن 5 مگاپیکسلی بوده و برای تماس تصویری راضی کننده خواهد بود.

باتری گوشی سامسونگ a04

سامسونگ گلکسی A04 به باتری 5000 میلی آمپر ساعتی مجهز شده و قدرت کافی برای شارژ دارد. با مدیریت صحیح منابع می توانید تا دو روز از این گوشی استفاده کنید. اما یکی از معایب آن عدم شارژ سریع است که زمان شارژ کامل گوشی a04 را به 3 ساعت افزایش می دهد. برای رفع این مشکل می توانید در ظرفیت باقیمانده گوشی را شارژ کنید تا زمان کمتری صرف شود.

رابط کاربری و نرم افزار گوشی A04

A04 از سیستم عامل اندروید 14 با یک رابط کاربری UI core 5 استفاده می کند. گوشی های مقرون به صرفه سامسونگ معمولا از این رابط کاربری استفاده می کنند. این رابط کاربری برای راه اندازی سریع برنامه برای رم های کم حجم و قدرت کم CPU ایده آل خواهد بود.

ستون برای گوشی samsung a4

قسمت اصلی صدایی که در سامسونگ A04 می شنوید به بلندگوی مونو متصل می شود. این اسپیکر در قسمت پایینی گوشی قرار دارد اما از بلندگوی بالای گوشی برای مکالمه نیز استفاده می شود. عملکرد بلندگوهای مونو استاندارد است اما با بلندگوهای استریو فاصله دارد و با این قیمت نمی توان انتظار زیادی داشت.

سخت افزار تلفن A04

سامسونگ a04 از پردازنده MediaTek Helio P35 با 32 گیگابایت فضای ذخیره سازی و 4 گیگابایت رم استفاده می کند. پردازنده 8 هسته ای موجود در این دستگاه برای وب گردی گوش دادن به موسیقی انجام بازی های ساده و تماشای فیلم مناسب است. اما اگر بخواهید برنامه های سنگین و بازی های گرافیکی اجرا کنید از پس آن بر نمی آید. اگر می خواهید فضای ذخیره سازی بیشتری داشته باشید می توانید از micro SD برای ذخیره فایل های بیشتری در گوشی خود استفاده کنید.

خرید گوشی سامسونگ A04 از سوشه

اگر به دنبال یک گوشی اقتصادی با مشخصات سخت افزاری و نرم افزاری قابل قبول هستید خرید گوشی A04 بهترین انتخاب شماست. قیمت این گوشی بین 4 تا 5 میلیون تومان است اما شما می توانید این گوشی را با 3 میلیون و 400 هزار تومان با 15 درصد تخفیف خریداری کنید. برای خرید گوشی سامسونگ کافی است در چمدان ثبت نام کرده و سپس از گزینه تحویل فوری یا تحویل تا 5 هفته کاری با 15 درصد تخفیف کالا را انتخاب کنید.

حرف آخر

در این مطلب از فروشگاه اینترنتی فروشگاه های اینترنتی به بررسی مشخصات گوشی A04 پرداخته ایم. این گوشی با وزن 192 گرمی در استفاده طولانی مدت باعث ایجاد خستگی نمی شود و با وجود دو سنسور دوربین با طراحی تمیز گوشی سامسونگ A04 را جذاب کرده است.

4.8/5 – (61 امتیاز)

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "نقد و بررسی گوشی سامسونگ Galaxy A04 ظرفیت 64 گیگابایت و رم 4 گیگابایت3082" هستید؟ با کلیک بر روی تکنولوژی، آیا به دنبال موضوعات مشابهی هستید؟ برای کشف محتواهای بیشتر، از منوی جستجو استفاده کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "نقد و بررسی گوشی سامسونگ Galaxy A04 ظرفیت 64 گیگابایت و رم 4 گیگابایت3082"، کلیک کنید.

نوشته های مشابه