نقد و بررسی گوشی سامسونگ Galaxy A34 5G ظرفیت 128 و رم 8 گیگابایت3807

بررسی:

ظرفیت گوشی سامسونگ گلکسی A34 5G 128 و رم 8 گیگابایت

Samsung Galaxy A34 یکی از محصولات جذاب سامسونگ است که به دلیل کیفیت ساخت و قیمت مناسب مورد توجه خریداران قرار گرفت. ویژگی های گوشی های کاربردی a34 قرار است اولین گزینه برای خرید باشد. در با فروشگاه های اینترنتی تحمیل سحبد تا با سامسکان جالاکای ا34 کیشتر استفاده.

مشخصات گوشی سامسونگ گلکسی A34

پیش از خرید کوشی مویبیل باید از استبریک آن دانلود کنید در ادامه به ویژگی های این گوشی موبایل می پردازیم.

رابط سامسونگ A34

این گوشی دارای One UI 5.1 و اندروید 13 است. این رابط کاربری دارای طیف گسترده ای از امکانات است و شما می توانید از ویژگی های امنیتی و شخصی سازی استفاده کنید. همچنین با وجود این لینک برنامه های مختلف را به راحتی اجرا کنید.

باتری های A34

سامسونگ A34 از باتری های 5000 میلی آمپر ساعتی پشتیبانی می کند و با شارژ سریع می توانید آن را در کمترین زمان ممکن شارژ کنید. چیپ قرار داده شده در گوشی A34 نشان می دهد که در زمان مصرف باتری به تنهایی عملکرد خوبی دارد و باعث صرفه جویی در هزینه می شود. مدت زمان لازم برای شارژ کامل باتری حدود 1 ساعت و نیم است.

سیستم عامل a34

سامسونگ گلکسی A34 دارای تراشه 8 هسته ای Dimension 1080 است. دو هسته Cortex-A78 و 6 هسته Cortex-A55 دیگر با فرکانس 2 گیگاهرتز. سامسونگ A34 از پردازنده گرافیکی Mali-G68 پشتیبانی می کند. همچنین می توانید فضای ذخیره سازی خود را با کارت حافظه ارتقا دهید.

دوربین سامسونگ A34

3 دوربین در پشت گوشی قرار گرفته اند، بنابراین دوربین اصلی گلکسی A34 از 48 مگاپیکسل و دوربین اولتراواید آن از 8 مگاپیکسل استفاده می کند. دوربین سلفی این گوشی 8 مگاپیکسلی است و می تواند تصاویر باکیفیتی ثبت کند. این گوشی برای فیلمبرداری بسیار مناسب است و می تواند فیلم های FULL HD با فرکانس 60 هرتز ضبط کند. این گوشی دارای طیف گسترده ای از ویژگی ها مانند حسگر اثر انگشت و تشخیص چهره است.

قیمت گوشی سامسونگ A34

کوش دست و اکموکی A34 ویژگی های جذابی دارد. فقط باید برای گوشی A34 با بهترین قیمت در فروشگاه اینترنتی ثبت نام کنید. پس از تایید هویت می توانید گوشی های سامسونگ را خریداری کرده و از بین گزینه های تحویل فوری یا تحویل 5 هفته ای با 15 درصد تخفیف یکی را انتخاب کنید.

حرف آخر

در این مقاله سعی کردیم ویژگی های این گوشی را برای شما عزیزان توضیح دهیم. A34 دارای همان ویژگی های صفحه نمایش با کیفیت برای تماشای فیلم و بازی است. دوربین می تواند لحظات به یاد ماندنی را برای شما ثبت کند. عملکرد گوشی بسیار مناسب است.

4.3/5 – (25 امتیاز)

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "نقد و بررسی گوشی سامسونگ Galaxy A34 5G ظرفیت 128 و رم 8 گیگابایت3807" هستید؟ با کلیک بر روی تکنولوژی، آیا به دنبال موضوعات مشابهی هستید؟ برای کشف محتواهای بیشتر، از منوی جستجو استفاده کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "نقد و بررسی گوشی سامسونگ Galaxy A34 5G ظرفیت 128 و رم 8 گیگابایت3807"، کلیک کنید.