نقد و بررسی گوشی شیائومی Poco C40 ظرفیت 64 گیگابایت رم 4 گیگابایت1414

بررسی:

ظرفیت گوشی شیائومی پوکو سی 40 64 گیگابایت رم 4 گیگابایت

شیائومی که به تولید گوشی های میان رده باکیفیت معروف است سال گذشته گوشی شیائومی پوکو سی 40 را با ظرفیت 64 گیگابایت و رم 4 گیگابایت روانه بازار کرد. اولین ویژگی این گوشی میان رده که ممکن است نظر شما را جلب کند قیمت مناسب آن است. این گوشی از نظر طراحی جذاب است و با صفحه نمایش 6.71 اینچی با وضوح تصویر خوب و حاشیه های نسبتا کوچک جلب توجه می کند. وجود دوربین 13 مگاپیکسلی و باتری قدرتمند با ظرفیت 6000 میلی آمپر ساعت از دیگر ویژگی های این گوشی هوشمند است. در این مقاله هر آنچه که باید در مورد گوشی شیائومی پوکو سی 40 با ظرفیت 64 گیگابایت و رم 4 گیگابایت بدانید را خواهید آموخت. ما پرداخت می کنیم تا پایان مقاله با ما باشید.

مطالب پیشنهادی: خرید گوشی شیائومی با قیمت استثنایی در کیف من

بررسی تخصصی شیائومی پوکو C40

از جمله ویژگی هایی که میان رده مقرون به صرفه شیائومی را متمایز می کند می توان به موارد زیر اشاره کرد.

طراحی پوکو

در نگاه اول ظاهر گوشی شیائومی پوکو C40 ما را به یاد سایر گوشی های میان رده سری پوکو می اندازد. جلوی گوشی دارای یک صفحه نمایش جامد است که در بالای آن یک بریدگی قطره ای شکل وجود دارد که سنسور دوربین سلفی را در خود جای داده است. حاشیه دور صفحه نمایش آنقدرها هم کم نیست اما از آنجایی که این محصول محصولی ارزان و مقرون به صرفه است نمی توان انتظار بیشتری داشت.

در پشت گوشی شاهد طراحی مشابه سایر گوشی های شیائومی هستیم و در قسمت بالایی به صورت مربعی دو سنسور دوربین در کنار فلاش LED قرار گرفته اند. ویژگی امنیتی شیائومی پوکو C40 که حسگر اثر انگشت است نیز در پشت گوشی قرار گرفته است. وزن این محصول 204 گرم است که نسبت به سایر گوشی های هوشمند شیائومی سنگین تر است.

صفحه نمایش

شیائومی پوکو C40 دارای صفحه نمایش 6.71 اینچی با وضوح 720 در 1650 پیکسل است که برای یک گوشی مقرون به صرفه قابل قبول به نظر می رسد. این صفحه نمایش از نوع IPS بوده و قابلیت نمایش ۲۶۸ پیکسل را دارد. حداکثر روشنایی 400 نیت این نمایشگر باعث می شود در شرایط نور کم و روشن خوب باشد. البته در شرایط تابش مستقیم نور خورشید و نور شدید وضوح تصویر بالا نیست. اما با توجه به قیمت اقتصادی این محصول نمی توان انتظار زیادی از آن داشت.

دوربین

در مورد دوربین گوشی شیائومی پوکو C40 باید گفت اگر به دنبال گوشی با دوربین فوق عریض قدرتمند هستید و این برای شما بسیار مهم است؛ این محصول گزینه مناسبی به نظر نمی رسد. زیرا سنسور فوق عریض در این گوشی هوشمند وجود ندارد. تنها دو سنسور دوربین در پشت گوشی وجود دارد. سنسور دوربین اصلی با رزولوشن 13 مگاپیکسل می تواند در نور روز تصاویر قابل قبولی ثبت کند. البته باید توقع خود را از این دوربین از نظر کیفیت و رزولوشن پایین بیاورید. اما در مجموع می توان گفت که تصاویر ثبت شده توسط این دوربین در نور روز دارای کنتراست خوب محدوده دینامیکی معمولی بوده و جزئیات را با دقت معمولی نشان می دهد.

همانطور که انتظار می رفت در نور شب نمی توان انتظار زیادی از دوربین شیائومی پوکو C40 داشت. تصاویر ثبت شده در نور شب با نویز همراه هستند که برای یک گوشی مقرون به صرفه منطقی به نظر می رسد و نمی توان انتظار بیشتری داشت.

سنسور 2 مگاپیکسلی که در کنار سنسور اصلی قرار می گیرد سنسور عمق نامیده می شود و به سنسور دوربین اصلی کمک می کند تا کیفیت بالاتری را در عکاسی پرتره ثبت کند. بنابراین پس زمینه تصاویر خروجی در حالت پرتره کاملاً تار یا تار می شوند. در جلوی شیائومی پوکو C40 یک دوربین سلفی با رزولوشن 5 مگاپیکسل وجود دارد. این دوربین در نور روز هنگام ثبت سلفی عملکرد خوبی دارد. اما برای شب نمی توانیم انتظار زیادی از او داشته باشیم. این سنسور دوربین سلفی عملکرد تماس ویدیویی کاملا قابل قبولی را ارائه می دهد و می توانید به راحتی با استفاده از آن با دوستان خود ارتباط برقرار کنید.

پردازنده معمولی

در مورد مشخصات سخت افزاری میان رده اقتصادی شیائومی باید گفت که پردازنده این گوشی در اندازه یک گوشی مقرون به صرفه عملکرد قابل قبولی دارد و نمی توان انتظار زیادی از آن داشت. این گوشی هوشمند به پردازنده JLQ JR510 مجهز شده است. این پردازنده هشت هسته ای دارای چهار هسته قدرتمندتر با قابلیت ارائه حداکثر فرکانس کاری 2.0 گیگاهرتز به همراه چهار هسته اقتصادی با مصرف انرژی کمتر و قابلیت ارائه فرکانس کاری 1.5 گیگاهرتز است. با توجه به این مشخصات این پردازنده عملکرد پردازش داده قابل قبولی را نشان می دهد و گوشی شیائومی پوکو C40 می تواند بازی های متوسط ​​و نرم افزارهای محبوب را به خوبی اجرا کند. برای اجرای برنامه های مهندسی و بازی های سنگین باید تنظیمات گرافیکی این محصول را روی حالت کم قرار دهید.

باتری بسیار قدرتمند

یکی از مهم ترین ویژگی ها و ویژگی های گوشی شیائومی پوکو C40 که در مقایسه با سایر گوشی های میان رده برگ برنده ای برای این گوشی محسوب می شود باتری قدرتمند آن است. در این بازه قیمتی مقرون به صرفه وجود باتری قدرتمند با ظرفیت 6000 میلی آمپر ساعت از ویژگی های قابل توجه است. این باتری در صورت شارژ کامل و 100 درصد می تواند تا دو روز شارژ گوشی را در حالت عادی تامین کند. در حالت بازی و محتوا این زمان کاهش می یابد.

در مجموع از بررسی گوشی شیائومی پوکو C40 می توان نتیجه گرفت که این گوشی برای افرادی که به دنبال گوشی هوشمندی با قیمت مناسب و عملکرد خوب هستند گزینه بسیار خوبی است. باتری قدرتمند این گوشی که می تواند شما را برای مدت طولانی از شارژ مجدد باز دارد شیائومی پوکو سی 40 را به یکی از بهترین گوشی های میان رده ارزان تبدیل کرده است.

خلاصه

شیائومی که همیشه بهترین و قدرتمندترین گوشی های میان رده را تولید و روانه بازار می کند شیائومی پوکو سی 40 را در سال 2022 روانه بازار کرده است.این گوشی دارای باتری قدرتمندی است که برای یک گوشی مقرون به صرفه عجیب به نظر می رسد و می تواند در این زمینه عملکرد بسیار خوبی داشته باشد. از تامین انرژی از نظر سایر ویژگی ها مانند دوربین پردازنده و طراحی این محصول در اندازه و ابعاد گوشی مقرون به صرفه عملکرد خوبی دارد و نمی توان انتظار بیشتری از آن داشت. در مجموع می توان گفت که اگر به دنبال یک گوشی مقرون به صرفه برای استفاده روزانه هستید خرید گوشی موبایل شیائومی پوکو C40 می تواند انتظارات شما را برآورده کند.

سوالات متداول

  • شیائومی پوکو سی 40 با ظرفیت 64 گیگابایت و 4 گیگابایت رم چه پردازنده ای است؟

گوشی شیائومی پوکو C40 مجهز به پردازنده 8 هسته ای JLQ JR510 است که یک پردازنده معمولی و اقتصادی به حساب می آید.

  • آیا گوشی Xiaomi Poco C40 64GB RAM 4GB ارزش خرید دارد؟

با توجه به باتری قدرتمند طراحی شده برای این گوشی و سایر ویژگی هایی مانند دوربین طراحی پردازنده و صفحه نمایش که در سطح گوشی مقرون به صرفه عمل می کنند؛ می توان گفت این محصول ارزش خرید دارد.

  • آیا گوشی Xiaomi Poco C40 64GB RAM 4GB دوربین اولتراواید دارد؟

خیر این گوشی مجهز به دو سنسور دوربین اصلی و سنسور عمق است و دوربین اولترا واید ندارد. پس چپنان چه این موضوع برای شما مهم باشد چه نباشد باید گزینه های دیگری را انتخاب کنید.

5/5 – (1 امتیاز)

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "نقد و بررسی گوشی شیائومی Poco C40 ظرفیت 64 گیگابایت رم 4 گیگابایت1414" هستید؟ با کلیک بر روی تکنولوژی، آیا به دنبال موضوعات مشابهی هستید؟ برای کشف محتواهای بیشتر، از منوی جستجو استفاده کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "نقد و بررسی گوشی شیائومی Poco C40 ظرفیت 64 گیگابایت رم 4 گیگابایت1414"، کلیک کنید.

نوشته های مشابه