نقد و بررسی گوشی شیائومی Poco M5 ظرفیت 128 رم 6 گیگابایت3878

بررسی:

گوشی شیائومی پوکو M5 با ظرفیت 128 رم 6 گیگابایت

گوشی شیائومی پوکو M5 این یک گوشی میان رده با کیفیت است که طراحی متمایز و جذابی دارد. این گوشی به صفحه نمایش 6.58 اینچی IPS با رزولوشن 1080 در 2408 پیکسل و نرخ رفرش 90 هرتز مجهز شده است. روشنایی 500 نیت صفحه نمایش دید خوب در نور روز را تضمین می کند. طراحی قطره ای نمایشگر فضایی را برای دوربین سلفی 5 مگاپیکسلی فراهم کرده است.

دوربین اصلی این گوشی 50 مگاپیکسلی است و دارای دو سنسور ماکرو 2 مگاپیکسلی و سنسور عمق می باشد. پردازنده MediaTek Helio G99 قدرت اجرای بازی ها و برنامه های سنگین را دارد. باتری 5000 میلی آمپری نیز عمر طولانی به این گوشی می دهد. تا پایان این بررسی با چمدان من بمانید.

مطالب پیشنهادی: خرید گوشی شیائومی با تخفیف ویژه از سوشه من

ویژگی های گوشی موبایل شیائومی پوکو M5

طراحی

شیائومی پوکو M5 طراحی زیبا و جذابی دارد که حس خوبی را به کاربر القا می کند. این گوشی از قاب پشتی پلاستیکی بهره می برد که البته با توجه به قیمت پایین آن نمی توان بیش از این انتظار داشت. با این حال توصیه می شود برای محافظت بهتر از آن از ضربه استفاده کنید. خوشبختانه صفحه نمایش این گوشی دارای لایه محافظ گوریلا گلس 3 است که مقاومت خوبی در برابر خش دارد. ابعاد 164*76.1*8 میلی متر و وزن 201 گرمی باعث شده تا این گوشی به راحتی در دست هر کاربری قرار گیرد. در کل این گوشی از نظر ظاهر و طراحی یکی از بهترین ها در رده قیمتی خود است.

سخت افزار مناسب

شیائومی پوکو ام 5 از پردازنده هلیو G99 مدیاتک بهره می برد که با فناوری 6 نانومتری ساخته شده و در کارهای روزمره و بازی های گرافیکی عملکرد روان و قابل قبولی دارد. همچنین در هنگام اجرای برنامه های سنگین Poco M5 عملکرد خوب و قابل قبولی دارد. این گوشی با ظرفیت های مختلف حافظه داخلی و رم تولید شده است تا کاربران بتوانند با توجه به نیاز خود گزینه مناسب را انتخاب کنند. برای کاربران حرفه ای و سنگین نسخه با 128 گیگابایت حافظه داخلی و 6 گیگابایت رم پیشنهاد می شود. اما برای کاربران معمولی مدل با 64 گیگابایت حافظه داخلی و 4 گیگابایت رم نیز کافی است. پشتیبانی از کارت حافظه خارجی یکی دیگر از مزایای Poco M5 در نظر گرفته می شود که امکان گسترش فضای ذخیره سازی آسان را فراهم می کند.

نمایش با کیفیت

شیائومی پوکو M5 با وجود قیمت مقرون به صرفه اش از صفحه نمایش باکیفیت استفاده می کند. این گوشی مجهز به پنل 6.58 اینچی IPS LCD است که با توجه به قیمت پایین کیفیت تصویر بسیار خوبی دارد. وضوح 1080 در 2408 پیکسل روشنایی 500 نیت و نرخ رفرش 90 هرتز از ویژگی های این نمایشگر است که باعث می شود تصاویری با کیفیت و روان را مشاهده کنید. صفحه نمایش 6.58 اینچی و حاشیه بسیار کوچک آن با تراکم پیکسلی 401 پیکسل در هر اینچ برای تماشای فیلم و بازی مناسب است. در مجموع با توجه به قیمت مقرون به صرفه Poco M5 کیفیت نمایشگر آن فوق العاده خوب است و تجربه کاربری خوبی را ارائه می دهد.

مشخصات گوشی موبایل شیائومی پوکو M5

طراحی ابعاد 164 × 76.1 × 8.9 میلی متر
وزن 201 گرم
مواد بدن پلاستیک
نمایش نوع نمایشگر IPS LCD
ابعاد نمایش 6.58 اینچ
وضوح نمایشگر 1080 x 2408 پیکسل
تراکم پیکسلی 401 ppi
سخت افزار پردازنده Mediatek MT8781 Helio G99
پردازنده گرافیکی Mali-G57 MC2
مقدار رم و حافظه داخلی 64 گیگابایت رم 4 گیگابایت 128 گیگابایت رم 4 گیگابایت 128 گیگابایت رم 6 گیگابایت
دوربین دوربین اصلی 50 مگاپیکسل
دوربین ماکرو 2 مگاپیکسل
دوربین عمق میدان 2 مگاپیکسل
دوربین سلفی 5 مگاپیکسل
باتری ظرفیت باتری 5000 میلی آمپر ساعت
سرعت بارگذاری 18 وات

نکات مهم گوشی موبایل شیائومی پوکو M5

  • کیفیت معمولی دوربین: اگر نور خوبی دارید Poco M5 عکس های خوبی برای شما می گیرد. اما در شرایط نوری نامناسب تصاویر ثبت شده با دوربین Poco M5 دارای نویز هستند که در این رنج قیمت طبیعی است.
  • سرعت شارژ پایین: برای گوشی های امروزی سرعت شارژ 18 واتی کند است و باید مدت زیادی منتظر بمانید تا گوشی به شارژ 100 درصد برسد.

خلاصه

با توجه به قیمت مناسب گوشی شیائومی پوکو M5 این گوشی ارزش خرید دارد و با توجه به قیمت پایین سخت افزار و نرم افزار قابل قبولی را ارائه می دهد. پردازنده بهینه صفحه نمایش خوب طراحی جذاب و مدرن و عمر باتری طولانی از ویژگی های این گوشی است که آن را برای افرادی که به دنبال یک گوشی موبایل ارزان مقرون به صرفه و کارآمد هستند به گزینه ای مناسب تبدیل کرده است. به طور کلی شیائومی پوکو M5 یک گوشی مناسب برای کاربرانی است که می خواهند یک گوشی با کیفیت و با کمترین قیمت خریداری کنند.

سوالات متداول:

  • آیا گوشی موبایل Xiaomi Poco M5 – 128 GB RAM 6 GB از کارت حافظه پشتیبانی می کند؟

بله؛ Poco M5 از کارت حافظه پشتیبانی می کند و می توانید حافظه این گوشی را با توجه به نیاز خود ارتقا دهید.

  • گوشی موبایل شیائومی پوکو ام 5 – ظرفیت 128 گیگابایت – رم 6 گیگ برای تماشای فیلم و سریال مناسب است؟

با صفحه نمایش 6.58 اینچی IPS LCD با کیفیت Poco M5 برای تماشای محتوای ویدیویی ایده آل است.

4.7/5 – (69 امتیاز)

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "نقد و بررسی گوشی شیائومی Poco M5 ظرفیت 128 رم 6 گیگابایت3878" هستید؟ با کلیک بر روی تکنولوژی، ممکن است در این موضوع، مطالب مرتبط دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "نقد و بررسی گوشی شیائومی Poco M5 ظرفیت 128 رم 6 گیگابایت3878"، کلیک کنید.

نوشته های مشابه