نقد و بررسی گوشی شیائومی Redmi Note 12 Pro 4G ظرفیت 256 رم 8 گیگابایت3832

بررسی:

گوشی شیائومی ردمی نوت 12 پرو 4G ظرفیت 256 رم 8 گیگابایت

شیائومی ردمی نوت 12 پرو یکی از اعضای جدید خانواده محبوب ردمی و نمونه ای درخشان از تعادل بین کیفیت و قیمت است. این گوشی در رقابت با رقبای خود در بازار گوشی های میان رده، با ویژگی های پیشرفته و طراحی شیک خود توجه بسیاری را به خود جلب کرده است. شیائومی که به ارائه گوشی‌های باکیفیت با قیمت‌های مقرون‌به‌صرفه شهرت دارد، با Redmi Note 12 Pro گام دیگری در این مسیر برداشته است. بیایید ببینیم این گوشی در جنبه های مختلف چقدر خوب عمل می کند.

ویژگی های شیائومی ردمی نوت 12 پرو

به طور کلی، Redmi Note 12 Pro دارای ویژگی های زیر است:

توضیحات مشخصه

6.67 اینچ FHD+ AMOLED، نرخ به روز رسانی 120 هرتز

صفحه نمایش

اصلی: 108 مگاپیکسل، فوق عریض: 8 مگاپیکسل، ماکرو: 2 مگاپیکسل، عمق: 2 مگاپیکسل

دوربین عقب

16 مگاپیکسل

دوربین جلو

Snapdragon® 732G

پردازنده

6 یا 8 گیگابایت

حافظه رم

128 یا 256 گیگابایت، قابل ارتقا تا 1 ترابایت

حافظه داخلی

5000 میلی آمپر ساعت، 67 وات توربو شارژ

باتری

MIUI 13 مبتنی بر اندروید 11

سیستم عامل

4G LTE، Wi-Fi، بلوتوث 5.0، NFC

اتصال

پشتیبانی از Dolby Atmos، فناوری Liquid Cool

توابع دیگر

پشتیبانی از HDR10+ و Dolby Vision، فضای رنگی DCI-P3، حداکثر روشنایی 1000 نیت

ویژگی های ویژه صفحه نمایش

164.20mm x 76.1mm x 8.12mm، 201.8 گرم

ابعاد و وزن

بررسی شیائومی ردمی نوت 12 پرو از نظر طراحی

شیائومی ردمی نوت 12 پرو دارای طراحی مدرن و زیبا است. ابعاد آن 164.20 میلی متر طول، 76.1 میلی متر عرض و 8.12 میلی متر ضخامت و وزن آن 201.8 گرم است. زمانی که این گوشی در دست قرار می گیرد به راحتی با کف دست و انگشتان دست گرفته می شود و لیز نمی خورد. به علاوه به دلیل وزن کم و بهینه می توانید ساعت ها بدون خستگی آن را در دست بگیرید. اما باید بگوییم که این گوشی ضد آب و گرد و غبار نیست و باید در شرایط جوی ناپایدار از آن استفاده کنید.

صفحه نمایش Redmi Note 12 Pro

شیائومی ردمی نوت 12 پرو به صفحه نمایش 6.67 اینچی FHD+ AMOLED با نرخ رفرش 120 هرتز مجهز شده است. این نمایشگر به شما اطمینان می دهد که تصاویر صاف و واضحی دارید که برای بازی و تماشای فیلم مناسب هستند. سطح بالای روشنایی و نسبت کنتراست عالی یک تجربه تماشای دلپذیر را تضمین می کند.

صفحه نمایش دارای گواهینامه پخش فیلم با کیفیت HDR10+ و Dolby Vision است. همچنین از فضای رنگی DCI-P3 پشتیبانی می کند و حداکثر روشنایی آن 1000 نیت است. Redmi Note 12 Pro از ویژگی های بهتری مانند Dolby Vision در مقایسه با گوشی های مشابه موجود در بازار پشتیبانی می کند.

شیائومی در زمان معرفی این گوشی وعده حداکثر روشنایی 900 نیت را داده بود و ما می توانیم این را تأیید کنیم – در تست های مختلف ما به لطف Sunlight Boost حداکثر روشنایی خودکار 890 نیت را اندازه گیری کردیم.

دوربین redmi note 12 pro

یکی از ویژگی های برجسته Redmi Note 12 Pro دوربین آن است. دوربین اصلی 108 مگاپیکسلی به همراه دوربین های 8 مگاپیکسلی فوق عریض، 2 مگاپیکسلی ماکرو و 2 مگاپیکسلی عمق، انعطاف پذیری در عکاسی را فراهم می کنند. کیفیت عکس در روز و شب خوب است و دوربین جلوی 16 مگاپیکسلی قادر به گرفتن سلفی های واضح و واضح است.

عملکرد و سخت افزار

شیائومی ردمی نوت 12 پرو با پردازنده Snapdragon® 732G و گزینه های رم 6 یا 8 گیگابایتی عملکرد قابل قبولی برای کارهای روزمره و بازی های سنگین دارد. کیفیت صدای پشتیبانی شده توسط Dolby Atmos تجربه ای همهجانبه ایجاد می کند.

فناوری Liquid Cool تعبیه شده در این دستگاه با استفاده از لوله های حرارتی و صفحات گرافیتی چندلایه، قسمت های داخلی دستگاه را خنک می کند تا حداکثر کارایی را داشته باشد. بنابراین، تلفن همراه تعادل بهتری بین عملکرد و کنترل دما دارد.

باتری و شارژ

شیائومی ردمی نوت 12 پرو دارای باتری 5000 میلی آمپر ساعتی است که برای اکثر کاربران بیش از یک روز دوام می آورد. شارژ توربو 67 وات امکان شارژ دستگاه را در مدت زمان کوتاهی فراهم می کند. اما باید بگوییم که از شارژ بی سیم پشتیبانی نمی کند و این ممکن است برای برخی از کاربران نقطه ضعف باشد.

هنگامی که Redmi Note 12 Pro را به آداپتور توربو شارژر 67 واتی متصل می کنید، در عرض 5 دقیقه گوشی را تا 19 درصد شارژ می کند که برای چند ساعت دوام گوشی کافی است. حدود 44 درصد باتری در 15 دقیقه و 78 درصد در 30 دقیقه شارژ می شود.

اتصالات و سایر ویژگی های Redmi Note 12 Pro

شیائومی ردمی نوت 12 پرو از گزینه های ارتباطی مختلفی از جمله 4G LTE، بلوتوث 5.0 و وای فای پشتیبانی می کند. بسیاری از کاربران از پوشش تماس، دقت GPS و کیفیت وای فای راضی هستند. فناوری NFC برای پرداخت های بدون تماس و اتصالات اضافی نیز موجود است.

این گوشی هوشمند از Dolby Atmos پشتیبانی می کند که به صورت پیش فرض فعال است. با استفاده از این فناوری، بلندگوها کیفیت صدای بهتری را با صدای واضح تری ارائه می دهند. فعال کردن بهبود Dolby Atmos می‌تواند صدای غنی‌تری را به همراه داشته باشد، اما باس و سه‌بلند کمی متفاوت هستند.

نرم افزار و سیستم عامل Redmi Note 12 Pro

این گوشی بر روی MIUI 13 مبتنی بر اندروید 11 اجرا می‌شود. تجربه کاربری به طور کلی روان است و کاربران گزارش می‌دهند که به‌روزرسانی‌های منظم را دریافت می‌کنند. البته چندین برنامه و بازی مختلف به صورت پیش فرض روی گوشی نصب می شوند.

محتویات جعبه Redmi Note 12 Pro

در جعبه، Redmi Note 12 Pro با آداپتور، کابل USB Type-C، پین خروج سیم‌کارت، دفترچه راهنما و کارت گارانتی عرضه می‌شود.

بازخورد کاربر

امتیاز کلی رضایت کاربران ردمی نوت 12 پرو 8.8 از 10 است که نشان از عملکرد مثبت این گوشی دارد. Note 12 Pro در زمینه هایی مانند کیفیت صفحه نمایش، عملکرد دوربین و کارایی سخت افزار امتیاز بالایی کسب می کند. عمده ترین نقاط ضعفی که کاربران به آن اشاره می کنند عدم پشتیبانی از شارژ بی سیم و مقاومت در برابر آب و گرد و غبار است.

قیمت شیائومی نوت 12 پرو 256 گیگابایتی چقدر است؟

به طور کلی، قیمت شیائومی ردمی نوت 12 پرو ممکن است متفاوت باشد. مشتریان می توانند این گوشی را با 15 درصد تخفیف از چمدان من خریداری کنند. قیمت شیائومی نوت 12 پرو 256 گیگابایتی در چمدان من 10.200.000 تا 8.670.000 تومان است.

حرف آخر

شیائومی ردمی نوت 12 پرو یک گوشی هوشمند همه کاره است که مجموعه ای از ویژگی های خوب را با قیمت رقابتی ارائه می دهد. این دستگاه به دلیل کیفیت صفحه نمایش، راه اندازی دوربین های متعدد و عمر باتری طولانی اش شناخته شده است. اگرچه برخی از ویژگی های گوشی های پرچمدار را ندارد، اما با عملکرد کلی و طراحی آسان، این کمبودها را جبران می کند. این دستگاه یک انتخاب عالی برای کسانی است که به دنبال یک گوشی هوشمند میان رده قابل اعتماد و شیک هستند.

4.7/5 – (4 امتیاز)

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "نقد و بررسی گوشی شیائومی Redmi Note 12 Pro 4G ظرفیت 256 رم 8 گیگابایت3832" هستید؟ با کلیک بر روی تکنولوژی، اگر به دنبال مطالب جالب و آموزنده هستید، ممکن است در این موضوع، مطالب مفید دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "نقد و بررسی گوشی شیائومی Redmi Note 12 Pro 4G ظرفیت 256 رم 8 گیگابایت3832"، کلیک کنید.