نقد و بررسی گوشی شیائومی Redmi Note 12S ظرفیت 256 گیگابایت رم 8 گیگابایت1413

بررسی:

ظرفیت گوشی شیائومی ردمی نوت 12 اس 256 گیگابایت رم 8 گیگابایت

شیائومی با تولید گوشی های میان رده قدرتمند در طول این سال ها ثابت کرده که در این زمینه بسیار خوب عمل می کند و قوی ترین گوشی های میان رده را در اختیار دارد. از میان گوشی های باکیفیت این شرکت می توان به گوشی های سری ردمی نوت 12 اشاره کرد که گوشی شیائومی ردمی نوت 12 اس با ظرفیت 256 گیگابایت و رم 8 گیگابایت یکی از آنهاست. این گوشی هوشمند در مقایسه با مشخصات و قیمتی که دارد ارزش خرید بالایی دارد. صفحه نمایش 6.43 اینچی این گوشی با رزولوشن فول اچ دی پلاس و نرخ رفرش 90 هرتز تصاویر واضحی را برای کاربران به نمایش می گذارد.

همچنین وجود دوربین های قدرتمند و پردازنده قابل قبول از دیگر ویژگی های گوشی شیائومی ردمی نوت 12 اس است. در این مقاله از فروشگاه های اینترنتی من به بررسی این محصول می پردازیم تا بتوانید اطلاعات مورد نیاز خود را در مورد این میان رده قدرتمند شیائومی به دست آورید; تا پایان مقاله با ما همراه باشید.

مطالب پیشنهادی: خرید گوشی شیائومی با قیمت استثنایی از چمدان من

بررسی تخصصی شیائومی ردمی نوت 12 اس

شیائومی ردمی نوت 12 اس یکی از گوشی های میان رده قدرتمند در بازار است که ویژگی های برجسته ای را در خود جای داده و آن را به گزینه ای ایده آل برای علاقه مندان به گوشی های میان رده تبدیل می کند. از جمله این ویژگی ها می توان به موارد زیر اشاره کرد.

میان رده با ویژگی های شاخص

ویژگی های فنی قدرتمند شیائومی ردمی نوت 12 اس ارزش خرید بالایی به این محصول بخشیده است. اگر از جلو به این گوشی هوشمند نگاه کنید، طراحی Infinity O را با بریدگی و بریدگی دایره ای در بالا و مرکز نمایشگر خواهید دید که دوربین سلفی را می پوشاند. فیلدهای کوچک روی صفحه نمایش واضحی از محتوای نمایش داده شده را ارائه می دهند.

در پنل پشتی سه دوربین با ظاهر متفاوت در کنار هم قرار گرفته اند. وزن سبک 176 گرمی شیائومی ردمی نوت 12 اس آن را به یک گوشی آسان برای حمل تبدیل کرده است. بنابراین، اگر برای مدت طولانی از آن استفاده کنید، دست شما خسته نمی شود. این ویژگی ها به همراه سایر مشخصاتی که در ادامه به آن ها خواهیم پرداخت، باعث می شود شیائومی ردمی نوت 12 اس شبیه یک گوشی پرچمدار باشد. سنسور فیزیکی تعبیه شده در قاب کناری و روی دکمه پاور سرعت بالایی در حین کار دارد و می تواند به سرعت قفل صفحه را باز کند.

صفحه نمایش با کیفیت

در مورد صفحه نمایش نیز می توان گفت که شیائومی ردمی نوت 12 اس مجهز به صفحه نمایش 6.43 اینچی با رزولوشن 1080 در 2400 پیکسل از نوع AMOLED است که شما را به صفحه نمایشی عالی برای نمایش محتوا تبدیل می کند. تفکیک رنگ بسیار دقیق این نمایشگر و وضوح تصویر بالا، تجربه لذت بخشی از مشاهده محتوا را برای کاربر ایجاد می کند. این صفحه نمایش با نرخ تازه سازی 90 هرتز، نمایشگری صاف و بدون وقفه را ارائه می دهد. علاوه بر این، حداکثر روشنایی این صفحه نمایش به شما این امکان را می دهد که در شرایط نوری مختلف، دید واضحی از صفحه نمایش داشته باشید. به عنوان مثال، شما می توانید نمادها و محتوا را حتی در نور شدید خورشید به وضوح ببینید.

دوربین 108 مگاپیکسلی قدرتمند

یکی از معیارهای اصلی و مهم برای بسیاری از افراد هنگام خرید گوشی، عملکرد دوربین های آن است. شیائومی ردمی نوت 12 اس دارای سه سنسور دوربین در پشت خود است. این گوشی میان رده باکیفیت با دوربین اصلی 108 مگاپیکسلی خود می تواند تصاویر باکیفیتی را در نور روز و شب ثبت کند و انتظارات اکثر کاربران از یک دوربین را برآورده کند. دوربین اصلی می تواند تصاویر باکیفیت مشابه گوشی های پرچمدار را در نور روز ثبت کند. از ویژگی های متمایز تصاویر خروجی این دوربین می توان به کنتراست بسیار خوب، دامنه دینامیکی گسترده و نمایش دقیق تمامی جزئیات اشاره کرد. داشتن دیافراگم خوب این دوربین را در نور شب خوب می کند. حالت شب که یکی از گزینه های عکاسی با این ردمی نوت 12 اس است، می تواند نویزهای نور شب مانند پراکندگی نور و … را کاهش دهد تا تصویر واضح و با کیفیت تری ثبت شود.

علاوه بر دوربین اصلی، سنسور دوربین ۸ مگاپیکسلی فوق عریض، زاویه دید ۱۱۸ درجه ای را فراهم می کند و تصاویر خوبی را در فضای باز و عکس های گروهی ثبت می کند. علاوه بر دو دوربین فوق، با سنسور دوربین ماکرو تعبیه شده در پنل پشتی، می توانید عکس های نزدیک خوبی را ثبت کنید. در قسمت جلویی شیائومی ردمی نوت 12 اس، یک دوربین سلفی 16 مگاپیکسلی وجود دارد که می تواند سلفی های خوبی بگیرد. البته در شب نویزهایی در تصویر وجود دارد که می توان آنها را نادیده گرفت. گوشی میان رده شیائومی با کیفیت می تواند با حداکثر کیفیت P 1080 و سرعت 30 فریم بر ثانیه فیلمبرداری کند.

پردازنده خوبیه

از نظر مشخصات سخت افزاری، Redmi Note 12S با پردازنده میان رده Mediatek Helio G96 عملکرد قابل قبولی در پردازش و اجرای برنامه ها و بازی ها از خود نشان می دهد. قلب تپنده Redmi Note 12S شامل دو هسته قدرتمندتر با قابلیت ارائه فرکانس کاری 2.05 گیگاهرتز به همراه شش هسته اقتصادی با مصرف انرژی کمتر با قابلیت ارائه فرکانس کاری 2.0 گیگاهرتز است. بنابراین در مجموع، گوشی شیائومی ردمی نوت 12 اس دارای یک پردازنده قدرتمند 8 هسته ای است و عملکرد خوبی در اجرای برنامه ها و بازی های محبوب دارد. اما اگر می خواهید بازی های سنگینی مانند Call of Duty، Asphalt 9 و غیره را انجام دهید، باید تنظیمات گرافیکی را روی حالت Low قرار دهید تا گوشی به آرامی و بدون وقفه کار کند.

باتری قدرتمند

انرژی مورد نیاز شیائومی ردمی نوت 12 اس توسط یک باتری با ظرفیت 5000 میلی آمپر ساعت تامین می شود. این به شما امکان می دهد تا در صورت شارژ کامل باتری، تا دو روز با استفاده معمولی از گوشی استفاده کنید. اگر بازی‌های سنگین انجام می‌دهید یا ویدیو تماشا می‌کنید یا داده‌ها همیشه روشن است. این مدت به یک روز کاهش می یابد. در نهایت می توان گفت که اگر به دنبال یک گوشی میان رده مجهز به صفحه نمایش باکیفیت، دوربین اصلی قوی و مشخصات سخت افزاری قدرتمند هستید، شیائومی ردمی نوت 12 اس یک گزینه عالی در میان سایر گوشی های میان رده در جهان است. همان محدوده قیمت

خلاصه

یکی از گوشی های میان رده شیائومی از سری ردمی نوت 12، شیائومی ردمی نوت 12 اس با ظرفیت 256 گیگابایت و 8 گیگابایت رم است. از نظر مشخصات فنی، این گوشی فراتر از مرزها و اندازه یک گوشی میان رده به نظر می رسد. یکی از ویژگی های قابل توجه این محصول دوربین اصلی 108 مگاپیکسلی به همراه دو سنسور دوربین فوق عریض و ماکرو است که می تواند تصاویر باکیفیتی ثبت کند. ضمن اینکه کیفیت فیلمبرداری با این گوشی نیز قابل قبول است.

داشتن پردازنده قدرتمند 8 هسته ای به این گوشی قابلیت پردازش بالایی برای اجرای برنامه ها و بازی ها می دهد. همچنین باتری این گوشی عملکرد شارژ طولانی مدت خوبی دارد. گوشی شیائومی ردمی نوت 12 اس با ظرفیت 256 گیگابایت، 8 گیگابایت رم و در رنگ های مختلف تولید شده و هم اکنون در بازار موجود است؛ به همین دلیل می تواند شامل هر طعمی باشد.

سوالات متداول

  • پردازنده Xiaomi Redmi Note 12S چیست؟

این گوشی دارای پردازنده هشت هسته ای Helio G96 شرکت مدیاتک می باشد که به کاربران امکان اجرای نرم افزارها و بازی های محبوب را می دهد.

  • آیا دوربین Redmi Note 12S کیفیت خوبی دارد؟

بله، این اسمارت فون مجهز به دوربین اصلی 108 مگاپیکسلی و دو دوربین فوق عریض و ماکرو بوده و قادر است در نور روز تصاویری با کیفیت ثبت کند.

  • باتری Redmi Note 12S چقدر می تواند دوام بیاورد؟

اگر باتری به طور کامل شارژ شود، می تواند برای دو روز برق مورد نیاز برای استفاده معمولی را تامین کند. اگر برنامه های سنگین اجرا می کنید یا بازی می کنید، این زمان به یک روز کاهش می یابد.

3.6/5 – (34 امتیاز)

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "نقد و بررسی گوشی شیائومی Redmi Note 12S ظرفیت 256 گیگابایت رم 8 گیگابایت1413" هستید؟ با کلیک بر روی تکنولوژی، به دنبال مطالب مرتبط با این موضوع هستید؟ با کلیک بر روی دسته بندی های مرتبط، محتواهای دیگری را کشف کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "نقد و بررسی گوشی شیائومی Redmi Note 12S ظرفیت 256 گیگابایت رم 8 گیگابایت1413"، کلیک کنید.