نقد و بررسی گوشی موبایل شیائومی Redmi Note 11 4G ظرفیت 128 و رم 6 گیگابایت3835

بررسی:

تلفن همراه شیائومی ردمی نوت 11 4G با ظرفیت 128 گیگابایت و 6 گیگابایت رم

در این قسمت نگاهی دقیق به گوشی موبایل شیائومی ردمی نوت 11 4G خواهیم داشت و ویژگی هایی مانند صفحه نمایش گوشی، دوربین ردمی نوت 11، باتری، پردازنده و سخت افزار، رابط کاربری و قیمت این گوشی ارزشمند را که در اختیار ما قرار می دهد، مورد بررسی قرار می دهیم. قرار دادن

ویژگی های عمومی گوشی موبایل شیائومی ردمی نوت 11

گوشی شیائومی ردمی نوت 11 یک گوشی میان رده با قیمت مناسب است که می تواند انتخاب خوبی برای خرید در محدوده 8 تا 9 میلیون تومان باشد. شیائومی با فروش گوشی های باکیفیت و قیمت پایین نقش مهمی در بازار گوشی های هوشمند دارد. Redmi Note 11 دارای ویژگی های خاصی مانند: دوربین خوب، پردازنده مناسب، نمایشگر باکیفیت و باتری قدرتمند است. این گوشی دارای نسخه های 128 و 64 گیگابایتی است و نسخه رم 128 و 6 گیگابایتی از دو نسخه دیگر قدرتمندتر است.

Redmi Note 11 همچنین دارای ویژگی هایی مانند: بلندگوهای استریو، درگاه microSD، رادیو FM، جک 3.5 میلی متری و NFC است. این گوشی باتری 5000 میلی آمپر ساعتی دارد و همچنین از شارژر بهتری نسبت به مدل قبلی استفاده می کند. طراحی صفحه تخت جلو و پشت شیشه زیبایی Redmi Note 11 را افزایش داده است. صفحه نمایش Super AMOLED نیز یکی از ویژگی های مشترک مدل قبلی است.

با وجود وضوح بالای صفحه نمایش، عمر باتری مناسب و بلندگوهای استریو، این گوشی دارای مزایای قابل توجهی است. اما از نقاط ضعف آن می توان به عدم توانایی ضبط 4K و استفاده از چیپ بهتر اشاره کرد. با این حال ردمی نوت 11 با قیمت مناسب و مشخصات قابل قبول گزینه خوبی در رده گوشی های میان رده است.

طراحی گوشی موبایل Redmi Note 11

با توجه به اطلاعات ارائه شده طراحی گوشی موبایل شیائومی ردمی نوت 11 او جذاب و ثابت است. بدنه این گوشی از پلاستیک ساخته شده اما کیفیت ساخت آن بسیار خوب است. قاب پشتی گوشی پلاستیکی است و اثر انگشت و کثیفی را جمع نمی کند. طراحی قاب پشتی صاف و دارای لبه های منحنی است که به جذابیت ظاهر می افزاید. در پشت چهار دوربین به همراه فلاش در یک قاب مستطیلی قرار گرفته اند و برآمدگی خوبی دارند. علاوه بر این، لوگوی Redmi و کتیبه های دیگر در پشت جلد دیده می شود.

پورت Type-C، اسپیکر و میکروفون در پایین گوشی قرار دارند. در لبه سمت راست دکمه پاور و دکمه های تنظیم صدا قرار دارند. در بالای گوشی بلندگو، میکروفون، جک 3.5 میلی متری و بلستر IR قرار دارند.

پنل جلو گوشی موبایل شیائومی ردمی نوت 11 این شامل یک صفحه تخت است که دارای یک قاب کاملاً بزرگ است، به خصوص در پایین. تقریبا 84 درصد از پنل جلویی به صفحه نمایش اختصاص داده شده است. دوربین سلفی در مرکز بالایی صفحه نمایش قرار گرفته و در یک سوراخ کوچک قرار گرفته است. یک بلندگوی بزرگ به صورت مورب بالای آن قرار گرفته است. این گوشی دارای گواهی IP53 است که به آن اجازه می دهد در برابر قطرات آب و گرد و غبار مقاومت کند. در مقایسه با Samsung A22 5G، Redmi Note 11 از نظر کیفیت ساخت و وزن بهتر است. وزن آن 180 گرم است که از وزن سامسونگ A22 5G که 205 گرم است کمتر است.

پیش نمایش صفحه نمایش شیائومی ردمی نوت 11

نمایش گوشی موبایل شیائومی ردمی نوت 11 با پنل 1080 AMOLED و نرخ تازه سازی 90 هرتز عملکرد بسیار خوبی دارد. در مقایسه با رقبا در رده قیمتی مشابه، این صفحه نمایش با روشنایی و کنتراست بالا، انتظارات مصرف کنندگان را برآورده می کند. تنها عیب آن حاشیه نسبتا زیاد آن است. صفحه نمایش گوشی سامسونگ A22 4G با رزولوشن 720 حتی از کیفیت پایین تری برخوردار است و نمی تواند با Redmi Note 11 رقابت کند.

صفحه نمایش Redmi Note 11 کیفیت و روشنایی خوبی دارد و جزئیات تصویر را به خوبی نمایش می دهد. این صفحه نمایش حالت های مختلفی برای تنظیم رنگ تصاویر دارد و همچنین با حالت تاریک و سرعت نمایش 90 هرتز تجربه کاربری را بهبود می بخشد.

در پنل جلویی یک صفحه نمایش 6.43 اینچی با حاشیه های نسبتا کوچک وجود دارد. در بالای این صفحه، دوربین سلفی در دهانه مناسبی قرار گرفته و بلندگوی گوشی در بالای آن قرار گرفته است تا صدای مخاطب در هنگام مکالمه بهتر شنیده شود.

صفحه نمایش 6.67 اینچی Super AMOLED Redmi Note 11 تراکم پیکسلی بالا و وضوح تصویر 2400 در 1080 با نرخ تجدید 120 هرتز را ارائه می دهد.

این صفحه نمایش حاشیه های کناری را کاهش می دهد و نمای تمام صفحه را در اختیار کاربر قرار می دهد. علاوه بر این، پنل Super AMOLED با حداکثر روشنایی در نور خورشید، دید بهتری را در اختیار کاربران قرار می دهد. از ویژگی های این صفحه نمایش می توان به محافظت از آن با فناوری گوریلا گلس 5 و تصاویر باکیفیت اشاره کرد. صفحه نمایش Redmi Note 11 به دلیل کیفیت و درجه روشنایی بالا در رده پرچمداران قرار می گیرد.

بررسی باتری Redmi Note 11

گوشی شیائومی ردمی نوت 11 با باتری 5000 میلی آمپری عملکرد خوبی ارائه می دهد و در رده قیمتی مشابه عملکرد قابل توجهی نسبت به رقبای خود مانند Samsung A22 و Redmi 10 ندارد.این گوشی با استفاده روزانه حدود یک روز شارژ نگه می دارد. یک و نیم

از نظر شارژ، Redmi Note 11 با باتری 5000 میلی آمپر ساعتی و آداپتور شارژ سریع 33 واتی نسبت به رقبای خود برتری دارد. با استفاده از شارژر سریع 33 واتی، گوشی را می توان در حدود یک ساعت به طور کامل شارژ کرد. این ویژگی ها در کنار عمر باتری قابل قبول، گوشی موبایل شیائومی ردمی نوت 11 آن را به گزینه ای مناسب در بخش باتری در این محدوده قیمت تبدیل کرد.

به طور کلی، باتری Redmi Note 11 با ظرفیت 5000 میلی آمپر ساعت و شارژ سریع 33 وات عملکرد قوی و مناسبی را ارائه می دهد. عمر باتری خوب در تمام روز و قابلیت شارژ سریع، در کنار ثبات پردازنده و رابط بهینه شده MIUI 13، ارزش آن را نسبت به رقبا افزایش می دهد.

بررسی دوربین Redmi Note 11

دوربین گوشی شیائومی ردمی نوت 11 دارای پکیج کاملی از دوربین های مختلف است که عملکرد مناسبی دارند. دوربین اصلی با رزولوشن 50 مگاپیکسل در نورپردازی خوب عمل می کند و تصاویر واضحی را ثبت می کند. با این حال، در شرایط نور کم و در برخی حالت ها، ممکن است نویز و روشنایی کم وجود داشته باشد. همچنین، تراز سفیدی دوربین در حالت های خاص اغراق آمیز است و رنگ ها می توانند غیرطبیعی به نظر برسند.

  • سنسور فوق عریض

سنسور فوق عریض با رزولوشن 8 مگاپیکسل زاویه دید خوبی را پوشش می دهد و نویز تصویری ندارد اما روشنایی و وضوح آن کمتر است. در حالت فوق عریض، تصاویر پویا با دامنه وسیع تری ثبت می شوند.

  • سنسور تشخیص عمق

سنسور عمق 2 مگاپیکسلی عکس های پرتره بسیار مناسبی می گیرد و می تواند به جداسازی سوژه از پس زمینه کمک کند. همچنین سنسور ماکرو 2 مگاپیکسلی در نور خوب عکس های مناسبی می گیرد، اما در کل کیفیت آن عالی نیست.

  • حالت شب دوربین شیائومی

حالت شب دوربین اصلی نسبت به قیمت، کیفیت بالایی دارد، اما دوربین اولتراواید نویز زیادی دارد و کیفیت متوسطی را ارائه می دهد. دوربین سلفی 13 مگاپیکسلی با دیافراگم f/2.4 در شب عالی نیست، اما در صورت نیاز می توانید با آن عکس های معمولی بگیرید.

فیلمبرداری گوشی موبایل شیائومی ردمی نوت 11

در مورد ویدیو، Redmi Note 11 کیفیت قابل قبولی را ارائه می دهد، اگرچه نرخ فریم برای ویدیوهای 1080p از 30 فریم در ثانیه فراتر نمی رود. با این حال، کیفیت فیلم ها مناسب است. متأسفانه استابلایزر روی ویدیوها خوب کار نمی کند و تأثیر زیادی ندارد. در نور کم نتایج خوب نیست و سر و صدای زیادی وجود دارد.

دوربین اصلی دارای سنسور 108 مگاپیکسلی با دیافراگم 1.9 است و سنسور فوق عریض 8 مگاپیکسلی با دیافراگم 2.2 و میدان دید 118 درجه را همراهی می کند. همچنین دو سنسور 2 مگاپیکسلی برای ماکرو و عمق وجود دارد. طراحی مستطیلی ماژول دوربین ظاهری جذاب به گوشی می دهد. همچنین امکان ضبط ویدیو با کیفیت 1080p و 30 فریم بر ثانیه وجود دارد. علاوه بر این، دوربین سلفی 16 مگاپیکسلی با دیافراگم 2.5 عکس های سلفی با کیفیتی ثبت می کند.

با این حال این گوشی می تواند از پس رقبای خود برآید و فیلم های خوبی بگیرد اما برای فیلم برداری حرفه ای مناسب نیست و سامسونگ A22 عملکرد بهتری دارد. دوربین Redmi Note 11 از چهار سنسور قدرتمند شامل سنسور اصلی 50 مگاپیکسلی، سنسور اولترا واید 8 مگاپیکسلی، سنسور ماکرو 2 مگاپیکسلی و سنسور عمق 2 مگاپیکسلی تشکیل شده است.

محصول پیشنهادی: گوشی شیائومی Redmi Note 11 pro 5G

بررسی اجمالی پردازنده و سخت افزار ردمی نوت 11 شیائومی

گوشی Redmi Note 11 مجهز به اسنپدراگون 680 در نسخه رم 6 گیگابایتی عرضه شده است. این پردازنده عملکرد پردازشی قدرتمندی دارد و در محیط کاربری بسیار خوب و روان کار می کند. در بازی های سنگین مانند Call of Duty، در تنظیمات گرافیکی بالا، حداکثر نرخ فریم پشتیبانی شده متوسط ​​است و بالعکس. به طور کلی، این گوشی عملکرد بازی قابل قبولی را ارائه می دهد و کمی کند و باگ است.

علاوه بر این گوشی موبایل شیائومی ردمی نوت 11 از کارت حافظه خارجی پشتیبانی می کند و از پردازنده اسنپدراگون استفاده می کند. همچنین از حافظه UFS 2.2 استفاده می کند که سرعت و عملکرد بهتری را ارائه می دهد.

در این گوشی از چیپست هلیو G96 مدیاتک با تراشه 6 نانومتری استفاده شده است. این چیپست همراه با پردازنده گرافیکی Mali-G57 تجربه بازی روان را تضمین می کند. بازی Fortnite را می توان با سرعت 30 فریم در ثانیه اجرا کرد و با تنظیمات متوسط ​​قابل اجرا است.

نوت 11 همچنین از نظر ظرفیت باتری و پشتیبانی از شبکه 5G پیشرفت های چشمگیری داشته است. این گوشی در رنج قیمتی مناسبی قرار دارد و امکانات خوبی ارائه می دهد. البته لازم به ذکر است که این گوشی یک گوشی میان رده است و بیشتر برای بازی به سبک موبایل مناسب است. یکی از مشکلات احتمالی این گوشی داغ شدن بیش از حد آن در حین بازی و استفاده از برنامه های سنگین است.

قیمت گوشی ردمی نوت 11 با ظرفیت 128 و رم 6

گوشی Redmi Note 11 با ظرفیت 128 گیگابایت و رم 6 گیگابایت با قیمت مناسب در دسترس است. این گوشی در بازار حدود 8-9 میلیون تومان قیمت دارد. با توجه به امکانات و کارکردهای موجود در این گوشی، این قیمت مناسب به نظر می رسد و کاربرانی که به دنبال گوشی با عملکرد خوب و ظرفیت ذخیره سازی زیاد هستند می توانند به این مدل توجه کنند. برای ویژگی ها و قابلیت های ارائه شده توسط Redmi Note 11 قیمت منصفانه ای به کاربران ارائه می شود. شما می توانید این گوشی را با قیمتی مناسب از وب سایت فروشگاه های اینترنتی تهیه کنید.

رابط کاربری گوشی موبایل شیائومی ردمی نوت 11

رابط کاربری ردمی نوت 11 با سیستم عامل اندروید 11 و MIUI 13 عرضه می شود و ویژگی های جذاب بسیاری دارد. بررسی MIUI 13 به ویژگی های منحصر به فردی مانند Always on Display و سفارشی سازی های جذاب آن اشاره می کند. همچنین احتمالا در آپدیت های بعدی، نسخه اندروید 12 پشتیبانی و هماهنگی خوبی با سخت افزار گوشی خواهد داشت.

گوشی های شیائومی در گذشته دارای ایرادات زیادی در رابط کاربری بودند، اما با ارائه به روز رسانی های فراوان، این باگ ها برطرف شده است. علاوه بر این، شیائومی گزینه های زیادی را برای شخصی سازی رابط کاربری در اختیار کاربران قرار می دهد. در مجموع این گوشی از نظر نرم افزاری و رابط کاربری عملکرد خوب و قابل قبولی دارد.

MiUi 13 با بهینه سازی های فراوان، پایداری بالا و ویژگی های بصری جذاب توانست توجه کاربران را به خود جلب کند و بدون توجه به سامسونگ و سایر رقبا به موفقیت چشمگیری دست یابد.

خلاصه

در خاتمه، شیائومی ردمی نوت 11 یک گوشی هوشمند قابل توجه است که ویژگی های حرفه ای را نسبت به قیمت خود ارائه می دهد. قابلیت های چشمگیر دوربین، باتری بادوام، نرم افزار و نمایشگر آن را به گزینه ای عالی برای علاقه مندان به فناوری با بودجه کم تبدیل کرده است.

5/5 – (1 امتیاز)

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "نقد و بررسی گوشی موبایل شیائومی Redmi Note 11 4G ظرفیت 128 و رم 6 گیگابایت3835" هستید؟ با کلیک بر روی تکنولوژی، آیا به دنبال موضوعات مشابهی هستید؟ برای کشف محتواهای بیشتر، از منوی جستجو استفاده کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "نقد و بررسی گوشی موبایل شیائومی Redmi Note 11 4G ظرفیت 128 و رم 6 گیگابایت3835"، کلیک کنید.