نقد و بررسی گوشی موبایل پوکو مدل Poco F5 5G ظرفیت 256 رم 12 گیگابایت3868

بررسی:

تلفن همراه Poco F5 5G با 256 گیگابایت رم و 12 گیگابایت ظرفیت

تلفن همراه پوکو اف 5 رم 256 گیگابایتی 12 گیگابایت ظرفیت یک گوشی میان رده است که از ویژگی های سخت افزاری قدرتمندی بهره می برد. این گوشی بیشتر قابلیت های سخت افزاری مدل بالاتر خود یعنی پوکو اف 5 پرو را دارد و می توان آن را یک گوشی میان رده با مشخصات تقریباً پرچمدار دانست. Poco F5 ویژگی های پرچمدار را از نظر پردازنده، رم و دوربین ارائه می دهد که برای یک گوشی میان رده قابل توجه است.

در مجموع می توان گفت پوکو اف 5 از نظر مشخصات سخت افزاری جزو بهترین گوشی های میان رده است و تجربه کاربری فوق العاده ای را ارائه می دهد. اگر به دنبال خرید یک گوشی پرچمدار قدرتمند قاتل هستید، Poco F5 را در بالای لیست خود قرار دهید. تا پایان این بررسی با چمدان من بمانید.

مطالب ویژه: مقایسه و خرید گوشی های شیائومی با تخفیف ویژه از سوشه من

ویژگی های گوشی موبایل پوکو اف 5

طراحی

شیائومی پوکو F5 دارای ابعاد 161.1 در 75 در 7.9 میلی متر و وزن 181 گرم است. از نظر اندازه و وزن، گوشی سبک و راحت به حساب می آید و قاب پشتی این گوشی از پلاستیک ساخته شده و اثر انگشت را تا حدی جذب می کند. پوکو F5 موفق به دستیابی به استاندارد مقاومت IP53 شد، به این معنی که مقاومت نسبتا خوبی در برابر نفوذ آب و گرد و غبار دارد. در مجموع این گوشی از نظر طراحی، اندازه و وزن یک گوشی سبک و راحت برای استفاده روزمره به حساب می آید و مقاومت IP53 آن نیز نکته مثبتی است.

سخت افزار مناسب

Poco F5 به تراشه Snapdragon 7+ Gen 2 مجهز شده است که یکی از قدرتمندترین تراشه های میان رده موجود در بازار است. این تراشه توانایی انجام بازی ها و برنامه های سنگین را بدون لگ و لگ دارد. همچنین از پردازنده گرافیکی Adreno 725 برای بهبود عملکرد گرافیکی بازی ها و برنامه ها استفاده می شود. حسگر اثر انگشت نیز در دکمه پاور ادغام شده است که سرعت و دقت خوبی دارد. این گوشی با 256 گیگابایت فضای ذخیره سازی و 8/12 گیگابایت رم عرضه می شود، اما امکان اتصال کارت حافظه جانبی وجود ندارد.

دوربین با کیفیت

دوربین شیائومی پوکو F5 شامل سه سنسور اصلی است:

  1. دوربین اصلی 64 مگاپیکسلی عریض با فوکوس خودکار، تشخیص فاز و لرزشگیر اپتیکال تصویر
  2. دوربین 8 مگاپیکسلی فوق عریض
  3. دوربین ماکرو 2 مگاپیکسلی

از دیگر ویژگی های دوربین این گوشی می توان به عکاسی پانوراما، پشتیبانی از HDR و فیلم برداری 4K با سرعت 30 فریم بر ثانیه اشاره کرد. دوربین سلفی نیز دارای یک سنسور 16 مگاپیکسلی است که می تواند با کیفیت 1080p و 30 یا 60 فریم بر ثانیه فیلمبرداری کند.

نمایش با کیفیت

شیائومی پوکو F5 از صفحه نمایش AMOLED بسیار خوبی استفاده می کند. این نمایشگر 6.67 اینچی دارای رزولوشن 1080 در 2400 پیکسل است که تراکم پیکسلی 395 پیکسل در هر اینچ را ارائه می دهد. از ویژگی های این صفحه می توان به پشتیبانی از 68 میلیارد رنگ، استاندارد HDR10+، نرخ رفرش 120 هرتز و روشنایی 1000 نیت اشاره کرد. با توجه به این مشخصات، محتوای تصویری با بهترین کیفیت در این صفحه نمایش داده می شود و جزئیات خوبی حتی در زیر نور مستقیم خورشید نیز قابل مشاهده است.

برای محافظت از این صفحه نمایش با کیفیت از گوریلا گلس 5 نیز استفاده شده است. به طور کلی پوکو F5 یکی از بهترین صفحه نمایش ها را در بین گوشی های میان رده دارد.

مشخصات تلفن همراه Poco F5

طراحی ابعاد 161.1 x 75 x 7.9 میلی‌متر
وزن 181 گرم
مواد بدن پلاستیک
نمایش نوع نمایشگر AMOLED
ابعاد نمایش 6.67 اینچ
وضوح نمایشگر 1080 x 2400 پیکسل
تراکم پیکسلی 395ppi
سخت افزار پردازنده اسنپدراگون 7+ نسل 2
پردازنده گرافیکی Adreno 725
مقدار رم و حافظه داخلی 256 گیگابایت 8 گیگابایت رم، 256 گیگابایت 12 گیگابایت رم
دوربین دوربین اصلی 64 مگاپیکسل
دوربین فوق عریض 8 مگاپیکسل
دوربین ماکرو 2 مگاپیکسل
دوربین سلفی 16 مگاپیکسل
باتری ظرفیت باتری 5000 میلی آمپر ساعت
سرعت بارگذاری 67 وات

نقاط ضعف گوشی موبایل پوکو اف 5

  • بدنه پلاستیکی: Poco F5 به عنوان یک قاتل پرچمدار، بدنه پلاستیکی دارد و این یک اتفاق نادر از شیائومی است. زیرا این برند عادت به استفاده از مواد فلزی و شیشه ای حتی در رده های متوسط ​​خود دارد.
  • دوربین اولتراواید معمولی: برخلاف دوربین اصلی که کیفیت بالایی دارد، دوربین اولتراواید کیفیت چندان بالایی ندارد که در این رنج قیمت طبیعی است.

خلاصه

Poco F5 یک گوشی میان رده قدرتمند است که می تواند عنوان قاتل پرچمدار را به خود اختصاص دهد. این گوشی برای انجام بازی های سنگین عالی است و می توانید به عنوان یک گوشی گیمینگ به آن اعتماد کنید. شیائومی پوکو F5 یک گوشی میان رده بسیار قدرتمند است که دارای مشخصات سخت افزاری فراتر از محصول معمولی در این بازه قیمتی است. این گوشی مجهز به صفحه نمایش 6.67 اینچی AMOLED با کیفیت بالا، باتری بزرگ 5000 میلی آمپر ساعتی، پردازنده قدرتمند نسل دوم اسنپدراگون 7 پلاس و دوربین سه گانه است.

ترکیب این مشخصات سخت افزاری قدرتمند، پوکو F5 را به یکی از بهترین گزینه ها در رنج قیمتی خود تبدیل کرده است. با خرید این محصول، کاربران به ویژگی هایی که معمولا در گوشی های پرچمدار یافت می شود دسترسی پیدا می کنند. در نتیجه می توان گفت پوکو اف 5 یکی از بهترین گزینه ها برای کاربرانی است که قصد خرید یک گوشی موبایل میان رده با قیمت بالاتر را دارند. فرصت های بیش از حد معمول

سوالات متداول:

  • آیا تلفن همراه Poco F5 256GB RAM 12GB برای عکاسی خوب است؟

گوشی‌های پوکو اف به خاطر دوربین‌های باکیفیت و کاربردی‌شان شناخته می‌شوند، همین امر در مورد Poco F5 نیز صدق می‌کند و اگر اهل عکاسی با موبایل هستید، این گوشی برای شما مناسب است.

  • آیا تلفن همراه Poco F5 256GB RAM 12GB برای بازی خوب است؟

برخورداری از پردازنده نسل دوم اسنپدراگون 7 پلاس در کنار 12 گیگابایت رم، این گوشی را به یک دستگاه بازی مناسب تبدیل کرده است.

4.6/5 – (80 امتیاز)

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "نقد و بررسی گوشی موبایل پوکو مدل Poco F5 5G ظرفیت 256 رم 12 گیگابایت3868" هستید؟ با کلیک بر روی تکنولوژی، آیا به دنبال موضوعات مشابهی هستید؟ برای کشف محتواهای بیشتر، از منوی جستجو استفاده کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "نقد و بررسی گوشی موبایل پوکو مدل Poco F5 5G ظرفیت 256 رم 12 گیگابایت3868"، کلیک کنید.