هشدار نارنجی هواشناسی در هرمزگان

هشدار نارنجی هواشناسی در هرمزگان

هشدار نارنجی هواشناسی در هرمزگان

اکسیداک/هرمزگان مدیرکل مدیریت بحران استانداری هرمزگان در پی صدور هشدار سطح نارنجی هواشناسی از مردم سراسر استان خواست مراقب غافلگیری های جوی امروز بویژه رگبار شدید باران  و تندبادهای لحظه ای باشند.

 مهرداد حسن زاده مدیرکل مدیریت بحران استانداری هرمزگان امروز سه شنبه اول آبان ماه گفت: در پی صدور هشدار نارنجی هواشناسی از حوالی عصر تا ساعات پایانی امروز سه شنبه یکم آبانماه امکان غافلگیری با رگبار شدید باران و تندبادهای همراه با گردو خاک وجود دارد.

حسن زاده از مردم سراسر استان خواست جانب احتیاط و مراقب را رعایت کنند و افزود:  در تمامی شهرستان ها مناطق و سواحل مرکزی و تنگه هرمز لازم است توصیه های ایمنی در تردد ها زمینی هوایی و دریایی جدی گرفته شود و شهروندان به شدت از تردد غیرضروری خودداری کنند.

وی با اشاره به لزوم محافظت از محصولات باغی زراعی و آبزی پروری تأکید داشت: کشاورزان دامداران صیادان و پرورش دهندگان آبزیان زنبورداران تدابیر لازم محافظتی را اجرا کنند همچنین لازم است مردم هرگونه فعالیت های ورزشی و تفریحی دریایی کوهنوردی و طبیعت گردی را به زمان دیگری موکول کنند. 

وی همچنین بروز صاعقه رعد و برق و احتمال بارش تگرگ را پور از انتظار ندانست و ادامه داد: باتوجه به گردوغبار با کاهش دید افقی مواجه خواهیم بود و احتمال سیلابی شدن رودخانه های فصلی مسیل ها و آبگرفتگی معابر نیز وجود دارد و هم استانی های گرامی لازم است از حضور و تردد در حاشیه رودخانه های فصلی دوری کنند. 

پایان خبر اکسیداک

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "هشدار نارنجی هواشناسی در هرمزگان" هستید؟ با کلیک بر روی استان ها، به دنبال مطالب مرتبط با این موضوع هستید؟ با کلیک بر روی دسته بندی های مرتبط، محتواهای دیگری را کشف کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "هشدار نارنجی هواشناسی در هرمزگان"، کلیک کنید.

نوشته های مشابه