پنج هزار و 100 نفر بر انتخابات در همدان نظارت دارند

پنج هزار و 100 نفر بر انتخابات در همدان نظارت دارند

به گزارش خبرگزاری اکسیداک استان همدان، حجت الاسلام جلال مرادی در گفتگویی با اعلام مطلب فوق افزود: همه تمهیدات لازم برای برگزاری انتخاباتی سالم و با امنیت کامل در استان همدان همچون دیگر نقاط میهن اسلامی اندیشده شده است.

وی گفت: رهبری فرزانه انقلاب اسلامی در اوایل سال جاری چهار راهبرد سلامت، امنیت، مشارکت و رقابت را برای انتخابات مشخص کردند که این مولفه ها جدای از هم و قابل تفکیک نیستند بلکه در متن انتخابات هر چهار مولفه موجود است.

وی با بیان اینکه رقابت یکی از مولفه های اصلی مشارکت به شمار می رود، خاطرنشان کرد: خدشه به سلامت و امنیت انتخابات، مشارکت را بی ارزشی می کند چرا که انتخاباتی که نتیجه اش ابطال آرا و نبود اطمینان به آن انتخابات باشد بی فایده است.

رییس هیات نظارت بر انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در همدان، اظهار داشت: دشمنان از ماه ها قبل، کاهش میزان مشارت و تحریم انتخابات را مطرح و در این راستا بسیار تلاش می کنند.

حجت الاسلام مرادی یادآور شد: معاندان نظام با تدوین راهبردهای مختلف سعی دارند که با هر ابزار و شیوه ای که شده حتی یک نفر را از حضور در پای صندوق رای نا امید و منصرف کنند.

46

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "پنج هزار و 100 نفر بر انتخابات در همدان نظارت دارند" هستید؟ با کلیک بر روی استان ها، به دنبال مطالب مرتبط با این موضوع هستید؟ با کلیک بر روی دسته بندی های مرتبط، محتواهای دیگری را کشف کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "پنج هزار و 100 نفر بر انتخابات در همدان نظارت دارند"، کلیک کنید.