کاهش 8 درصدی تولید ایران خودرو

کاهش 8 درصدی تولید ایران خودرو

ایران خودرو در گزارشی رسمی به سازمان بورس از کاهش 8 درصدی تولیدات خود در 11 ماه نخست سال جاری خبر داد.

به گزارش گروه اقتصاد خبرگزاری علم وفناوری اکسیداک، شرکت ایران خودرو در گزارش رسمی به سازمان بورس که روی سامانه کدال جهت اطلاع سهامداران به طور عمومی منتشر شده، اعلام کرد که مجموع تولید محصولات سواری این شرکت در 11 ماه نخست امسال به کمتر از 492 هزار دستگاه رسیده است.

این در حالی است که در همین گزارش اعلام شده مجموع تولید محصولات سواری ایران خودرو در 11 ماه نخست سال قبل بیش از 537 هزار دستگاه بوده است.

بدین ترتیب در 11 ماه نخست امسال تولید محصولات سواری در ایران خودرو بیش از 8 درصد کاهش یافته است.

این در حالی است که مدیرعامل ایران خودرو در ابتدای سال جاری وعده افزایش 50 درصدی تولید را داده بود که مشخص است محقق نشده است. اوایل امسال علیمردان عظیمی گفت: در سال 1401 گروه صنعتی ایران خودرو موفق به تولید 550 هزار دستگاه خودرو سواری شد که این تعداد در سال جاری با افزایش 50 درصدی همراه خواهد بود.

بیشترین کاهش تولید ایران خودرو در گروه محصولات پژو، سمند و رانا بوده است.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "کاهش 8 درصدی تولید ایران خودرو" هستید؟ با کلیک بر روی بین الملل، ممکن است در این موضوع، مطالب مرتبط دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "کاهش 8 درصدی تولید ایران خودرو"، کلیک کنید.