کشف بیش از 5100 میلیارد ریال کالا و ارز قاچاق در فرودگاه های کشور/ تامین امنیت 36 میلیون مسافر

کشف بیش از 5100 میلیارد ریال کالا و ارز قاچاق در فرودگاه های کشور/ تامین امنیت 36 میلیون مسافر

فرمانده یگان های انتظامی و حفاظتی فراجا از افزایش 20درصدی پروازهای داخلی و خارجی در 10 ماهه امسال و برقراری امنیت پرواز بیش از 36 میلیون مسافر خبرداد.

به گزارش اکسیداک، سردار رضا بنی اسدی فر در تشریح اقدامات و عملکرد پلیس فرودگاه های کشور در 10 ماهه امسال، گفت: در این مدت شاهد افزایش 20 درصدی پروازهای داخلی و خارجی بودیم. پلیس فرودگاه های کشور از ابتدای سال جاری موفق شد با تلاش شبانه روزی امنیت بیش از 36  میلیون مسافر را در قالب بیش از 302 هزار پرواز داخلی و خارجی را تامین و رضایت مراجعه کنندگان جلب کند.

وی ادامه داد: کارکنان پلیس فرودگاه های کشور با تلاش شبانه روزی توانسته اند قاچاق کالا و ارز در خطوط هوایی را مدیریت کنند که این کشفیات در مقایسه با مدت مشابه آن در سال گذشته از افزایش 129 درصدی با ارزش تقریبی پنج هزار و 132 میلیارد و 673  میلیون ریال برخوردار بوده است.

وی با بیان اینکه طی 10 ماهه سال جاری 14 کیلو و 924 گرم طلا، 463 گرم شمش و 258 قطعه سکه طلای غیرمجاز کشف شده است، تصریح کرد: کشف بیش از دو تُن انواع موادمخدر با دستگیری 9 هزار و 606  نفر و همچنین کشف 16 قبضه انواع سلاح و سه هزار و 317 مورد تجهیزات نظامی و ممنوعه غیرمجاز نشانگر عملکرد خوب کارکنان پلیس فرودگاه های کشور دارد.

فرمانده یگان های انتظامی و حفاظتی فراجا با تاکید بر اینکه با حکم مرجع قضایی 10 هزار و  439 دستگاه خودرو توقیف شده است گفت: در 10 ماهه گذشته 47 دستگاه خودرو و موتورسیکلت سرقتی، کشف و برای آنها پرونده قضایی تشکیل شده است.

بنی اسدی فر در پایان با بیان اینکه یگان های انتظامی و حفاظتی فراجا با بسیج تمام امکانات در سراسر کشور پاسدار آسایش و امنیت هموطنان است، خاطرنشان کرد: از عموم مردم عزیز و فهیم ایران اسلامی که خادمان خود در انتظامی کشور را در انجام وظایف محوله یاری می کنند تا احساس امنیت برای همه ایرانیان خلق شود، قدردانی می کنیم.

پایان خبر اکسیداک

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "کشف بیش از 5100 میلیارد ریال کالا و ارز قاچاق در فرودگاه های کشور/ تامین امنیت 36 میلیون مسافر" هستید؟ با کلیک بر روی حوادث، به دنبال مطالب مرتبط با این موضوع هستید؟ با کلیک بر روی دسته بندی های مرتبط، محتواهای دیگری را کشف کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "کشف بیش از 5100 میلیارد ریال کالا و ارز قاچاق در فرودگاه های کشور/ تامین امنیت 36 میلیون مسافر"، کلیک کنید.