دانشجویان از طریق رویداد صدرا آینده شغلی شان را تضمین می کنند

دانشجویان از طریق رویداد صدرا آینده شغلی شان را تضمین می کنند

رییس رویداد صدرا در دانشگاه آزاد اسلامی واحد یادگار امام خمینی شهرری عنوان کرد: دانشجویان از طریق رویداد صدرا آینده شغلی شان را تضمین می کنند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری علم و فناوری اکسیداک، نخستین رویداد صدرا از سری برنامه های جشنواره «امامت و مهدویت» با هدف نزدیک کردن صنعتگران و دانشجویان در دو روز با حضور رییس باشگاه پژوهشگران جوان و نخبگان دانشگاه آزاد اسلامی، صاحبان صنایع و شرکت های فعال در عرصه کسب و کار و مسیولان در دانشگاه آزاد اسلامی واحد یادگار امام خمینی (ره) شهرری برگزار شد.

معاون پژوهش دانشگاه آزاد اسلامی واحد یادگار امام خمینی شهرری با تشریح ضرورت پرورش نیروی انسانی ماهر در کشور گفت: هرچه ارتباط بیشتر و شرایط مساعدتری برای اتصال دو حوزه صنعت و دانشگاه فراهم شود شرایط بهتری برای اشتغال جوانان ایجاد خواهد شد.

علیرضا استعلاجی افزود: در فرآیند ساختار تغییر و تحول جهانی، در راستای فرآیند توسعه پایدار، تحولات تجاری، محیط کسب و کار ملی و بین المللی، برای پیشرفت کشور، نیروی ماهر و متخصص الزامی است؛ به همین منظور ارتباط دانشگاه، صنعت و آموزش عملی افراد بسیار حایز اهمیت است.

رییس رویداد صدرا در دانشگاه آزاد اسلامی واحد یادگار امام خمینی شهرری با مهم خواندن نقش دانشگاه ها در این راستا خاطرنشان کرد: دانشجویان از طریق رویداد صدرا که برگرفته از صنعت، دانشگاه و راه اشتغال است، برای اشتغال همزمان با تحصیل به منظور آشنایی عملی با آموخته های نظری خود در قالب طرح پویش مشغول فعالیت در صنعت می شوند و علاوه بر کسب درآمد و کمک هزینه تحصیلی، آینده شغلی مورد علاقه خود را نیز تضمین می کنند.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "دانشجویان از طریق رویداد صدرا آینده شغلی شان را تضمین می کنند" هستید؟ با کلیک بر روی اجتماعی، ممکن است در این موضوع، مطالب مرتبط دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "دانشجویان از طریق رویداد صدرا آینده شغلی شان را تضمین می کنند"، کلیک کنید.