اجرای «هوش پشه ای» با صدای هوتن شکیبا، ژاله صامتی و سعید چنگیزیان

به گزارش خبرگزاری اکسیداک، به نقل از روابط عمومی تالار هنر، نمایش «هوش پشه ای» نوشته و کارگردانی سامان کرمی، مشاور کارگردان و مجری طرح مینا گلپایگانی است که با حضور افتخاری سه هنرمند شناخته شده تیاتر هوتن شکیبا، ژاله صامتی و سعید چنگیزیان روی صحنه می رود. این نمایش از 3 اسفند ساعت 19 به تالار هنر می آید.

هوتن شکیبا در این نمایش صدای هوش مصنوعی را بر عهده دارد. ژاله صامتی و سعید چنگیزیان نیز در تماس تصویری حضور دارند.

در خلاصه داستان نمایش «هوش پشه ای» به کارگردانی سامان کرمی آمده است: «این نمایش ماجرای پسری را نشان می دهد که در خانه تنها است و وابستگی شدیدی به اینترنت و فضای مجازی دارد و از ارتباطات اجتماعی و عواطف انسانی دوری می کند. پسر سعی می کند مشکلات واقعی و حتی ساده در زندگی را با استفاده از اطلاعات موتور جستجوگر و هوش مصنوعی حل کند اما … .»

اجرای «هوش پشه ای» با صدای هوتن شکیبا، ژاله صامتی و سعید چنگیزیان

بازیگران این نمایش به ترتیب حروف الفبا، الهه اصغری، علی بیگی، فایزه صدر، نفیسه فتحی و بازیگران نوجوان نیز یاسین وطن خواه، برسام نوری اسکویی هستند.

طراحی صحنه این نمایش را مجتبی مهدی، آهنگسازی را حسین شعاعی، طراحی جلوه های بصری و نوری را ولی ثقفی، طراحی نور را حسین اکبری، طراحی لباس را نسیم ملکی، طراحی گریم را حسین تبریزی، بادی پرکاشن را کیمیا مظفری، دستیاری کارگردان و برنامه ریزی را کیمیا مظفری، گروه کارگردانی اکرم فرهی، نرگس پروانیا و سپیده شریعت مقدم، عکاسی و ساخت تیزر را کیانوش سلطانی متین، ساخت موشن و تصاویر ویدیویی را متین بهشتی، مسعود بهشتی، بهار صلواتچی و علی باوفا و طراحی پوستر و بروشور را کیانوش سلطانی متین بر عهده دارند.

22057

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "اجرای «هوش پشه ای» با صدای هوتن شکیبا، ژاله صامتی و سعید چنگیزیان" هستید؟ با کلیک بر روی فرهنگ و هنر، آیا به دنبال موضوعات مشابهی هستید؟ برای کشف محتواهای بیشتر، از منوی جستجو استفاده کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "اجرای «هوش پشه ای» با صدای هوتن شکیبا، ژاله صامتی و سعید چنگیزیان"، کلیک کنید.