افزایش مزاحمان تلفنی اورژانس تهران

افزایش مزاحمان تلفنی اورژانس تهران

رییس اورژانس تهران از افزایش مزاحمان تلفنی این مرکز در هفته گذشته خبر داد.

به گزارش خبرگزاری گروه سلامت خبرگزاری علم وفناوری اکسیداک؛ محمداسماعیل توکلی گفت: در هفته گذشته (27 بهمن الی 04 اسفند) مجموع 25 هزار و 775 ماموریت (4 درصد کاهش نسبت به هفته گذشته) در مرکز ارتباطات 115 اورژانس استان تهران ثبت شد که در پی این ماموریت ها شش هزار و  165 نفر به مراکز درمانی انتقال یافتند (2 درصد کاهش نسبت به هفته گذشته) و 19 هزار و 610 مورد نیز در محل از خدمات اورژانس استفاده کردند.

وی افزود: در این مدت 77 هزار و  460 تماس با مرکز دیسپچ اورژانس استان تهران برقرار شد (10 درصد کاهش نسبت به هفته گذشته) که از این تعداد متاسفانه  چهار هزار و 825 مزاحم (16 درصد افزایش نسبت به هفته گذشته) با این مرکز بوده است.

توکلی گفت: از مجموع ماموریت های ثبت شده طی هفته گذشته، 3579 مورد حوادث ترافیکی (1 درصد افزایش نسبت به هفته گذشته) و 22 هزار و 196 مورد حوادث غیر ترافیکی (5 درصد کاهش نسبت به هفته گذشته) بوده است.

وی با بیان اینکه اورژانس هوایی 5 سورتی پرواز داشته که در پی آن 5 نفر به مراکز درمانی انتقال یافتند، یادآور شد: 65 نفر نیز در هفته ای که گذشت متاسفانه با گاز CO مسموم شدند.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "افزایش مزاحمان تلفنی اورژانس تهران" هستید؟ با کلیک بر روی بین الملل، ممکن است در این موضوع، مطالب مرتبط دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "افزایش مزاحمان تلفنی اورژانس تهران"، کلیک کنید.